« Föregående · 1849570 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Nu har inte jag tagit fram kulramen men nog är känslan att #76 direkt ligger bakom hälften av målen vi släppt in under sösongen? Magiskt i sig.
+ 6
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
{297}: Ja gärna, men som jag skrev så går det inte alltid oavsett hur bra man spelar. Ibland vill det sig bara inte och ikväll känns det som en sådan kväll tyvärr.. Men föredrar givetvis ditt scenario, jag bara spekulerade i hur jag hoppas utfallet blir om vi förlorar ikv :)
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Heisenberg: eller så visar vi att vi är ett topplag genom att skaka av oss den här frustrerande perioden och kör över Almtuna i två perioder? Vi dominerar spelet totalt och har haft en puck i ribban. Är det någon match vi kan vända så är det denna.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Modano:
Men Boyce är iaf mkt bättre än Ludde. Det har jag läst härinne.
Men Boyce är iaf mkt bättre än Ludde. Det har jag läst härinne.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
{297}:
Jvligt grym period... På vilket sätt då? Nä, det här har man varit med om förr. Almtuna borta går icke, så är det bara. Var ett väldigt gnäll på Enock jämt o ständigt.
Jvligt grym period... På vilket sätt då? Nä, det här har man varit med om förr. Almtuna borta går icke, så är det bara. Var ett väldigt gnäll på Enock jämt o ständigt.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Ja ibland kommer sådana här skitmatcher där ingenting går vägen...Om vi förlorar ikväll så kan vi fortfarande visa att vi är ett topplag genom att glömma denna och vinna nästa match, vill inte se någon jävla svacka om vi förlorar ikväll..
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
palleparling: hehe Berglund och Westin, dom två ska överhuvudtaget inte avlossa skott mot mål. Bättre att dom dumpar pucken eller passar, vad som helst är bättre än att dom tar avslut på mål.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Propagandus: Väntat att taxen sket på sig Ludde har han i koppel en bekväm kvälls promenad för Ludde
+ 6
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
The great one: En fladderpuck som letar sig förbi 37 ben och in. Enock sjabblar på andra. Vi skapar o skapar utan att få hål. Sjukt att vi ligger under.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Pinsam första runda..
Nu kommer raset..
Torsk ikväll och på fredag...
Nu kommer raset..
Torsk ikväll och på fredag...
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
The great one: tycker vi gör en grym bortaperiod men Almtuna får ett skitmål och sen bjuder ”mr orutin” Enock på 2-0. Tycker han visar tydligt varför han inte räcker till på den här nivån. Kul med Kaiser, nära att hänga en kasse där. Sen Zetterberg, värvade vi honom som statist?
+ 9
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Hur kan Emil Berglund skjuta så fruktansvärt dåligt? Han är ju som en robot vid kontringar?! Varenda gång skjuter han mitt i magen! Skjut lågt, om du inte kan trycka upp den högt, åtminstone!!
2-0 nu. DÅLIGT
2-0 nu. DÅLIGT
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Haha Nilsson åker in och tacklar ner Berglund och gör sedan mål, nu lär vi få höra
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Känns som vi har ruskigt svårt för AIS borta. Ikväll vinner vi ej.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
EXPLORERSMÅLAND: Berglund friläge....skott mitt i magen. Det blir torsk idag.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Woody Jokinen: Usch usch. Berglund ska helst inte ha sådana frilägen.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Woody Jokinen: Enock har verkligen höjt sig offensivt under matcherna i Färjestad. Fler måste dock hugga på returerna! Där lämnas många!
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Woody Jokinen: Idag känns vi sådär ruskigt ineffektiva som vi var ifjol....hoppas jag har fel .
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Kulltorp: Lär väl bli en såndär kväll där almtunakeepern gör sin livs match
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Herrgud 😣
Där gör Per ifrån orten jag bor i 1-0...
Då blir far hans gla!
Där gör Per ifrån orten jag bor i 1-0...
Då blir far hans gla!
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Sputnik: Haha, jag hoppas det. Funkar det ikväll med den där uppställningen så ska jag aldrig mer ifrågasätta Freddans val, jag lovar :)
+ 2
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Puckat: i mina ögon hade han passat betydligt bättre med valfri spelare av Gallo, Wedin, Karlsson, Zetterberg eller varför inte Enqvist. Känns som den där formationen kommer ha noll kemi, varför ska han spelas i en brunkarkedja?
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Johan J: Dahlén tillsammans med Boyce och Westin. Stackarn.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Rip Kirby: Line-up på stats.swehockey.se. Ingen Lavoie i Timrå. Men Enock tillbaka från Färjestad.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{3405}: bör finnas på alla arenor runt om i Sverige. Rätt förståeligt att det är trefemmor men det gör inget. En öl är bättre än ingen öl :)
Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: jävligt bra hall för att va så liten, sist jag var där så fick man fick man dricka öl på bortastå (som såldes precis brevid).
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag åker dit med sönerna. Jag gillar den där trånga omoderna hallen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
PezN: tror det blir många rödvita på bortastå ikväll. Det är det ofta i Uppsala och nu brinner väl dubbelt så mycket hockeyfeber som vanligt?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Smokey: kul, då slipper jag stå ensam i klacken som jag gjorde mot Mora förra året :D
+ 7
« Föregående · 1849570 · Nästa »