« Föregående · 1861675 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Woody Jokinen: Gick ju ner på folk i 3e, därför det blev bättre fart känns det som.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Två turmål och Dahlén räddar oss igen. Bra genomförd match dock. Obegripligt att man bänkar Kaijser i tredje, Enqvist och Jansson befogat. 22 min speltid på Olofsson som är tröttare än tröttast just nu.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
jokklas: Såååå djäääävla nööööjd, vända 1-3 till 4-3 är inte illa pinkat.. 👍
+ 7
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
bar mofftak: Herrgud så skönt med tre poäng och helg! En match kvar i dag! Check på första! Weeehow!!
+ 6
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Jag gillar inte riktigt domare som inte följer regelboken..
Boarding + Skada = GM
De hade någon egen tolkning av handpassning tidigare också..
Boarding + Skada = GM
De hade någon egen tolkning av handpassning tidigare också..
+ 7
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Woody Jokinen: JAAAAAA! DAHLÉN!!!! Precis när jag tänkte skriva att det här nog är Molinders bästa match i år. :)
+ 6
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
The great one: Jag tycker kedjorna fungerar väldigt bra nu i tredje.
+ 2
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
The great one: Precis min åsikt sen han var på isen första gången. Vinner vi det här är känslan ännu skönare än när man har ledningen hela tiden. Moraliskt viktigt. Men det återstår ju en period...
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Smokey:
Hårt jobb, bra passningar. Tunga tacklingar. Går rakt på mål. Tycker han är fullständigt lysande i varje byte.
Hårt jobb, bra passningar. Tunga tacklingar. Går rakt på mål. Tycker han är fullständigt lysande i varje byte.
+ 3
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Oavsett allt, ni som kollar Cmore, är inte det här den bästa HA-kommentatorn (kanske den enda dugliga)?
Hyfsat neutral, och har ju faktiskt rätt bra koll på bortalaget också, vilket inte brukar vara fallet.
Jag gillar, eller stör mig i alla fall inte på honom :)
Forza TIK!
Hyfsat neutral, och har ju faktiskt rätt bra koll på bortalaget också, vilket inte brukar vara fallet.
Jag gillar, eller stör mig i alla fall inte på honom :)
Forza TIK!
+ 9
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Funderar på hur mycket en ung spelare som Kaijser växer över att få sätta sitt första mål i Hockeyallsvenskan?
Så jäkla mycket potential i den killen!
Så jäkla mycket potential i den killen!
+ 10
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Andersson: Viktigt med en snabb replik där, och kvittering. Forza Timrå IK forever..
+ 2
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
hubbenorlen: FAN! Där rök både delar av husvagnen och tv:n!
Och då vrålar grannen att det blev 3-3!
Vad är det som händer?
När stänger Elgiganten?
Och då vrålar grannen att det blev 3-3!
Vad är det som händer?
När stänger Elgiganten?
+ 7
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Andersson: Vändning på G tror jag. TIK ser fokuserade ut.
+ 3
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Smokey: Nuförtiden blir jag så jävla less efter en förlust att jag får ångest av att bara tänka på Timrå IK i flera dagar efteråt.
Sist vi låg i andraserien blev jag revanschsugen sekunden efter förlust.
Antar att det har med åldern att göra.
Sist vi låg i andraserien blev jag revanschsugen sekunden efter förlust.
Antar att det har med åldern att göra.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Såja. Viktiga 2-1. Nu kanske det blir lite fart.
Känner mig sjukt gnällig. Älska Timrå IK!
Känner mig sjukt gnällig. Älska Timrå IK!
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Såg ut som om Timrå IK kom ut efter ett myskuddeparty i halvtid.
Det här laget behöver vakna. Typ en jävla timeout och ”hårtork” kanske?
Det ser inte engagerat ut. Och alla dessa jävla ramträffar... Orka! Orka!
Det här laget behöver vakna. Typ en jävla timeout och ”hårtork” kanske?
Det ser inte engagerat ut. Och alla dessa jävla ramträffar... Orka! Orka!
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Smokey: EP har utvecklat sitt skott sen förra säsongen, han har tränat mycket avslut vilket har gett effekt. Grabbarna i dagens Timrå borde göra detsamma!
+ 5
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Gewe: Vi är skapligt bra på att göra dom bra med slöa invecklade och lättlästa luftpastejer.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
The great one: Vi har väl haft typ 3-4 målchanser,
Ohamn typ 2...
Det är total uppförsbacke. Och där blundar domarna för en öppen tröjdragning.
Ohamn typ 2...
Det är total uppförsbacke. Och där blundar domarna för en öppen tröjdragning.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Är det bara jag eller är alla målvakter ruskigt stabila när Timrå står för motståndet??
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Så fort ett lag sätter hög press på oss så är vi över...
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Många snubblingar på isen i afton. Isen ser ovanligt hal ut;)
Vi är i alla fall ganska ineffektiva vad gäller avslut. Suck. JOBBA IN EN KVITTERING NU!
Vi är i alla fall ganska ineffektiva vad gäller avslut. Suck. JOBBA IN EN KVITTERING NU!
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
Hälge: Rätt så korkat att ge bort mål när man knappt mäktar med att göra mål framåt.
+ 3
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2018-01-05
RunarUp: Hårt jobbande, yes. Offensivt ofarlig brunkare, nä. Johnsson är en mångfacetterad herre. Ser gärna honom i en mer producerande roll. Han var en av lagets absolut bästa forwards i inledningen av säsongen, men har kommit bort lite.
+ 6
« Föregående · 1861675 · Nästa »
