« Föregående · 1918094 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Bragd-Birger: vi lägger denna match till handlingarna ...och sen får det va....
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
När man inte trodde det kunde bli värre...
Plocka ut Svedberg igår.
Plocka ut Svedberg igår.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
roger_sundsvall: Hur kan Svedberg inte hålla den stolpen, det är ett skämt oavsett om det blir bortdömt eller ej.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
FH - avdammad: Hahaha jag måste skratta. Har laget spelat på oddset?
1-5 nu.
1-5 nu.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Dyr match.
Tjock-tv - 800 spänn.
Vägg och isolering på husvagnen - typ minst 25.000 spänn.
Sätter därför 1.000 bagare på att Timrå vänder och vinner.
Ger 45 gånger insatsen.
Nu sitter jag och knaprar på en valium stor som en hockeypuck.
Tjock-tv - 800 spänn.
Vägg och isolering på husvagnen - typ minst 25.000 spänn.
Sätter därför 1.000 bagare på att Timrå vänder och vinner.
Ger 45 gånger insatsen.
Nu sitter jag och knaprar på en valium stor som en hockeypuck.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Woody Jokinen: Allt det jävla flyt som Luleå har, har vi i oflyt.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Kerstin_k: jag sa precis till mig själv ser ppt såg iaf bra ut. Sen tycker jag Luleå fuskar rätt bra på bytet, utan att sett reprisen.
Andra stolpen?
Andra stolpen?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
The great one: två i ramen och rena clownmål i baken. Det går bra nu...
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Två bilar står felparkerade. Mitsubishi och Volvo V60 kan man höra från TV-sändningen.
Kan det vara Guters?
Kan det vara Guters?
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
The great one: Stört. När vi för en gångs skull spelade bra i pp...
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Rolig match😐, vi spelar bra PP stolpskott även, sedan 1-4... Ridå.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Jävligt tveksamt mål, trodde inte man fick vara 7 spelare i Boxplay..
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Kulltorp: Sluta fega nu Freddan! Byt målvakt och väck laget vilket han skulle gjort vid 0-3...
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Woody Jokinen: Men för helvete!!! Ska de behöva göra mån på varenda målchans, och på varenda skott. Fan ta Luleå!
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Smokey: haha nu blir det håååårtåååårken igen. Eeeeeeeemil!! Så sjukt.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
La 50kr på Timrå precis i periodstart. Nu är det bara hoppas, hade inte suttit fel med 2500kr in på kontot!
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Vilken kämparglöd laget fortsätter att visa.
Skönt att se att vi inte psykisk går ner oss efter 0-3 i baken.
Skönt att se att vi inte psykisk går ner oss efter 0-3 i baken.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
The great one: man brukar bestraffa usla individuella prestationer i lagsport med bänknötning, inget ovanligt på något sätt. Du måste tänka på svenskan kyrkan om det är ”vänd andra kinden till” du syftar på.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Webmaster: Vem hade kunnat gissa att A.Falk någonsin skulle vara målfarligaste back i något hockeylag öht
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
{8437}: Korrekt analys! Matchstraffet är, även efter att ha tittat på ex antal repriser, väldigt väldigt tveksamt. Helt okej start, en tekning och en plånbok in mot mål och sen rinner det iväg tyvärr.. 0-2 får Svedberg ta på sig, 0-3 så är det JJ som är sugen att proppa i BP.. 1-3 nu :-)
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Smokey: Välförtjänt! Slut på det enorma flytet nu för Lule. Låt inte svikaren vinna.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
{297}: Tveksamt att vi får tillbaka något enkelt av domaren. Vanligtvis jobbar dom ju med kompensation. Men jag tror att dom strök Timrå ur det resonemanget på upptaktsträffen.
Oj, jävlar vad enögd jag lät nu.
Oj, jävlar vad enögd jag lät nu.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
{297}:
Bra idé, vi slänger upp bäste backen på läktaren. Drugge får dubbla istället(ironi).
Problemet med Kinnvall är att han försöker spela för konstruktivt varje gång. Blir för lättläst.
Bra idé, vi slänger upp bäste backen på läktaren. Drugge får dubbla istället(ironi).
Problemet med Kinnvall är att han försöker spela för konstruktivt varje gång. Blir för lättläst.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Kerstin_k: ge upp kan man göra när slutsignalen går, 3 mål på 2 perioder är långt ifrån omöjligt. Vi lär dessutom få en och annan kompensationsutvisning med oss av skämtet till zebra, hockeyn fungerar ju så numera.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
55 gånger pengarna på att Timrå vinner just nu!
Lägger några hundralappar och ber till gud så får vi förhoppningsvis fira ikväll.
Lägger några hundralappar och ber till gud så får vi förhoppningsvis fira ikväll.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Sputnik: exakt. Hela vårt spel dör när vi inte enkelt kan komma ur egen zon. När vi väl gör det är det mot samlat försvar. Vi får inga spelvändningar what so ever.
Förutom det måste det vara underbart att forechecka mot Timrå. I princip vinst varenda gång. Har man något annat sätt att spela sig ut annat än en chanspuck längs sargen?
Tveksamt hur mycket nuvarande backbesättning kan utvecklas. Ser inga som helst tendenser till det. Återstår quick-fix: värvningar. Tveksamt om det blir något sådant, iaf nödvändig kvalle.
Sjukt frustrerande!
Förutom det måste det vara underbart att forechecka mot Timrå. I princip vinst varenda gång. Har man något annat sätt att spela sig ut annat än en chanspuck längs sargen?
Tveksamt hur mycket nuvarande backbesättning kan utvecklas. Ser inga som helst tendenser till det. Återstår quick-fix: värvningar. Tveksamt om det blir något sådant, iaf nödvändig kvalle.
Sjukt frustrerande!
+ 3
« Föregående · 1918094 · Nästa »
