« Föregående · 1930955 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
bar mofftak: Naturligvis inte meningen, men solklart matchstraff
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Herminator: Bland det mest märkliga jag sett.
Han får alltså för sig att hoppa in i Svedberg... hjärnsläpp, förhoppningsvis inte hjärnskakning...
Han får alltså för sig att hoppa in i Svedberg... hjärnsläpp, förhoppningsvis inte hjärnskakning...
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Herminator: Hade blivit galen om det där drabbade oss, eftersom det uppenbarligen var oavsiktligt, men det spelar mindre roll kanske 😊
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Heisenberg: Kvitterat i matchstraff, checking to the head 5+Game.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Här försöker man sluta röka och tänka på annat så har Frölunda en spelare som heter cigarett..? Tack för den.
+ 2
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Jåkkinen: Two in one:-(
Dummarn låter en Frölundaspelare veva mot ansiktet på en Timråspelare i sarghörnet, sedan släpper Svedberg en myra.
Annars ett grant mål av Wedda.
Dummarn låter en Frölundaspelare veva mot ansiktet på en Timråspelare i sarghörnet, sedan släpper Svedberg en myra.
Annars ett grant mål av Wedda.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Heisenberg: Bästa kommentatorn är som jag tycker är Åke Unger o Arto Blomsten!😋
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Heisenberg: Hum... Har du ljudet på? När Frölunda dunkade ett skott i stolpen lät han ju som typ sexuellt frustrerad...
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Fanns nog en del frustration i laget när vi borde haft en solklar utvisning med oss när klubban slogs ur näven. Därefter åker frölundaspelarna och petar på Svedberg hela tiden när han har pucken. Olyckligt matchstraff. När vi borde haft PP innan. Jävla hockey.
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Smokey: Tycker han mest låter ointresserad, gillar han ens hockey? Synd att cmore inte kan anställa folk som har lite engagemang i alla fall. Känns som en allsvensk sändning på tiden det begav sig med S24 via sportbladet.
Starkt att klara boxplay perioden ut.
Starkt att klara boxplay perioden ut.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
EXPLORERSMÅLAND: Mycket bra. Jag tror Jansson sätter 1-0 i 2a!
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Alltså, finns det något jobbigare än en kommentator i en SHL match som låter som en svensk tv-kommentator när typ Tre Kronor spelar?
Snubben måste ha både frölundamössa och halsduk.
Snubben måste ha både frölundamössa och halsduk.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Heisenberg: fast motsvarande aktion i punghöjd hade förvisso också resulterat i matchstraff, men jag ser din poäng
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Hade aldrig hänt om det var drugge, han når inte så högt. Ytterligare ett tecken på varför han bör spela.
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
TIK-Lund: Är det bara jag som vill byta Plats på Blomberg och Dansken i laguppställningen? Boyce - Blomberg - Gallo var ju våldsamt effektiva tillsammans senast de spelade ihop
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Läste att Skellefteå, Mora och Växjö var intresserade. Vart har du läst att det lutar mot Mora?
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
sargad: värvades till J20 vill jag minnas, tror han är Västeråsfostrad. Född 98.
Ganska ordentlig storlek är den på grabben, lite powerforward över honom, jäkligt stark tekare har jag fått för mig
Ganska ordentlig storlek är den på grabben, lite powerforward över honom, jäkligt stark tekare har jag fått för mig
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Nisse på Mon: Inköpt inför säsongen eller från juniorled? Ålder, storlek, spelstil?
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
OlliJanne: Ursäkta okunnig, vem är Cristoffer Jansson?
För övrigt, har Sportkanalen visat Timrå nån gång ännu?
För övrigt, har Sportkanalen visat Timrå nån gång ännu?
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Hälge: "Johannes Salmonsson, Christoffer Jansson, Anton Wedin." Freddan fegar verkligen inte med placeringen av CJ. Direkt från Borlänge och div 1 och rakt in i 1a linan i SHL
+ 4
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Hälge: Drugge måste verkligen suga på träningarna, för vad jag sett på matcherna är han inte sämre än många andra backar. Kan kanske ST ställa frågan till Freddan om hur de ser på Drugges situation och vad planen för honom är egentligen? Eller är det för svår journalistik på mittmedia?
+ 10
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Hälge: undrar vilken kedja han hamnar i ? Boyce och Gallo kanske skulle vara något ?
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Hälge: Känns konstigt att det börjar nu igen . Man tappar liksom lite av den där härliga hockeykänslan när det är så långa och många uppehåll som jag upplever att det är. Tur att det går att följa HA för där verkar dom spela tre matcher i veckan hela tiden.
Men nu får det vara slut på mitt gnällande och nu laddar vi för matchen ikväll. Och som vanligt gäller att varje lite ynka poäng kan vara guld värd för oss framåt vårkanten.
Hoppas på tryck från läktarn i kväll med tre nya hemmapoäng. Jag ska dit som vanligt och göra det jag kan för att stötta grabbarna.
Heja Timrå !!!
Men nu får det vara slut på mitt gnällande och nu laddar vi för matchen ikväll. Och som vanligt gäller att varje lite ynka poäng kan vara guld värd för oss framåt vårkanten.
Hoppas på tryck från läktarn i kväll med tre nya hemmapoäng. Jag ska dit som vanligt och göra det jag kan för att stötta grabbarna.
Heja Timrå !!!
+ 1
Positiva tråden!
Julen står och lurar vid knuten och likaså nya året!
Dags för lite match igen efter ett uppehåll!
Ska bli spännande att se hur det ser ut ikväll!
Jag andas optimis inför kvällens match!
Tror på seger!
Så nu fortsätter glöggmyset i väntan på nedsläpp!
Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID ❤
Dags för lite match igen efter ett uppehåll!
Ska bli spännande att se hur det ser ut ikväll!
Jag andas optimis inför kvällens match!
Tror på seger!
Så nu fortsätter glöggmyset i väntan på nedsläpp!
Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID ❤
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag har provat att leta hårt en gång, men jag visste inte hur man gjorde så jag letade mjukt istället, gick inte heller bra för jag visste inte hur man letar mjukt heller.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Med tanke på vårt lag, vår position och framtidsutsikterna utgår jag från att vi letar hårdast. Allt annat vore tjänstefel av Nubben.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Finns väl inte ett lag som inte letar efter någonting i nuläget, så det är väl vi och i runda slängar 40 klubbar till som ska slåss om guldkalven Sallinen nu.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Synd på bror hans som sagt. Och Örebro är väl på jakt efter förstärkningar med?
Sv: Apropå nånting...
{3405}: Dags för Nubben att sluta sitta med händerna i kors och svamla om att det inte finns nåt på marknaden.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja det lär knappast försämra chanserna att Örebro värvar honom.
Wedin-Sallinen-Hållander hade jag velat se i alla fall.
Wedin-Sallinen-Hållander hade jag velat se i alla fall.
+ 1
« Föregående · 1930955 · Nästa »