« Föregående · 1958024 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Lite mer balans på kommentatorerna den här matchen när inte Arto backar upp som vilken hemmasupporter som helst.
Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand: sitter här med hakan i bordet. Är jag väldigt partisk mot Oskarshamn eller blir dom extremt misshandlade av domaren i den här matchen? Tycker domarna letar utvisningar på oskarshamnspelare medan AIK kommer undan med precis allt.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Oskarshamn imponerar! Mycket smart spelande lag!👍
Sänk detta jävla ohyra till lag nu!🐀💪
Sänk detta jävla ohyra till lag nu!🐀💪
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det fanns ett lag ifjol som sopade banan med Leksand med 3-0 i HA finalen... hihi!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: det var senast på Niklas Sundströms tid man såg ett lag klaga så mycket på domarna som AIK gör nu. Trodde AIK att dom skulle få SHL-platsen till skänks månne?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jaa halva forumet här hatar mig för att jag varit så självsäker på hur lätt vi kommer spöa dessa lag!;) Verkar INTE svårt få AIK ur balans
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Oskarshamn har ett ruskigt bra lag...
Bra målvakter..
Och två bra rappa femmor...
Bra målvakter..
Och två bra rappa femmor...
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Starkt av Oskar att komma tillbaka efter alla utvisningar och underläge. Visar på bra moral i laget och formen verkar vara på g!
Sv: Apropå nånting...
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL THELIN....
Han som ratades utav AIK förra säsongen...
Nu slagit poängrekord!!!
Han som ratades utav AIK förra säsongen...
Nu slagit poängrekord!!!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: får vi möta AIK i kvalet kommer Cmore, SHL och i princip alla vilja att dom byter plats med oss. Det bådar inte gott när det gäller domarsituationen. Får vi möta Oskarshamn skiter nog hela hockeysverige i vilken som vinner, klart bättre utgångsläge för oss.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: oj oj vad AIK får enkla PP medan Oskarshamn får halverad utdelning, det verkar krävas två solklara överträdelser innan Oskarshamn får ett PP.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Coolt vet jag inte. Det var en episod många skaffade sig ett nick som började på Johnny. 😁
Tror att det var typ -11
Tror att det var typ -11
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Om vi förlorar mot AIK i direktkvalet skulle det svida så in i bomben. Men om IKO tog steget upp till SHL skulle det vara mer sensationsnyheter = inte lika tungt. Så tänker jag iaf.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Knoxville.. coolt namn... funderar på att byta mitt forumnamn till Bam Margera eller Chris Pontius :)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{4606}: ser ut som båda lagen har bra målvakter.ligger inte med huvudet i nätet å bena utåt som våran!
Sv: Apropå nånting...
JohnnyKnoxville: Förlora mot AIK är bland det värsta som finns , och det kan faktiskt hända
+ 1
Sv: Apropå nånting...
JohnnyKnoxville: Att få bort C Mores/Hovets tryck på domarna gör det nog värt det. Jag tror inte heller att Oskarshamns spel inåt i egen zon kommer funka mot Wedin.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ja, hoppas ni får Oskarshamn. Men ni ska inte ha några problem med något av lagen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Jag vet inte om man ska hoppas på Oskarhamn. Vinner dom så är dom bättre än AIK. Det blir en tuff utmaning oavsett.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Blir det OIK ni möter slipper ni i alla fall möta domaren också, AIK är på fallrepet rent ekonomiskt och lär få problem att klara elitlicensen om dom inte går upp!!
« Föregående · 1958024 · Nästa »