« Föregående · 1958661 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Vadå tröttare får för helvete en vecka och villa upp sig innan de kör skiten ur Drugge Söderberg Molinder Falk korp backarna som Nubben trolla fram
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Om vi ska spela kvar i SHL så måste vi besegra det lag som vinner den hockeyallsvenska finalen så enkelt är det
Sv: Apropå nånting...
Där kopierade RIFALK...
Brattström..
Svedberg..
Marko..
Våra tre målvakter har gjort samma misstag under säsongen!!
Så tråkigt att matcher ska avgöras så här!!!
Tycker synd om Oskarshamn...
Men ny match på tisdag!!
Brattström..
Svedberg..
Marko..
Våra tre målvakter har gjort samma misstag under säsongen!!
Så tråkigt att matcher ska avgöras så här!!!
Tycker synd om Oskarshamn...
Men ny match på tisdag!!
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Men där fick de en bjudning som heter duga.
Där kan Timrås öde beseglats...
Där kan Timrås öde beseglats...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8629}: det här med direktuppflyttning är ett skämt. Ett lag med spelarbudget på 40 mkr slåss hela säsongen mot lag med spelarbudgetar på 80 mkr och får sen byta plats med ett lag som har en spelarbudget på 2 mkr.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: AIK måste vinna idag känns det som, Mora kommer bli för svåra. Om ni inte redan är det.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Håller med. Och dessa matcher är ett minne blott om det nya förslaget går igenom.
Skukt tråkigt i så fall.
Skukt tråkigt i så fall.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Säger bara får man möta Oskarshamn och inte AIK är det som 7 rätt på lotto Andersson.
Sv: Apropå nånting...
ops råkade skicka utan att skriva något. Nu säger råttorna att dom måste va dubbelt så bra som motståendet då dom har domarna emot sig
Sv: Apropå nånting...
Risken att AIK vinner 5e hemma om dom tar denna är ju nästan ospelbart på oddset
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Harald hade svårt att förklara bort den senaste. Han erkände att det var många på banan. Men likt förbannat svårtolkat.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Modano: Kanske bäst du tar timeout innan kvalet . Du verkar förbannad redan innan vi börjat .
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: extremt intressant hur råttorna kan sitta på sitt forum och säga att IKO har domarfördel?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Helt klart är de mycket bättre än Karlskrona ifjol de manglar sönder Oskars dvärglag och hur ska våra jävla mes backar orka våga stå upp med Drugge Söderberg Falk Molinder damhockey spelare hela skiten
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Det spelar ingen roll hur spelet ser ut nu. Det spelar ingen roll hur många dåliga allsvenska matcher vi sett.
Kvalmatcherna blir en rysare.
Kvalmatcherna blir en rysare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: det som oroar med AIK är ju att domarna har visat sig vara helt korrupta till deras fördel, har dom samma fördel mot oss så tror jag vi får det riktigt tufft. Spelmässigt har dom grova problem i defensiven och Oskarshamns tveksamma motsvarighet gör ju att AIK’s offensiv ser bättre ut än vad den är.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Var samma sak igår i våran match, Västerås gjorde precis vad dom ville. Tyvärr är det så här när man spelar i lägre divisioner, enkelt att styra matcher i en viss riktning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
josha840: har fått det till 3 tacklingar mot huvudet på ej puckförande spelare där AIK sluppit utvisning i denna matchserie. Vi får hoppas på en bättre domarnivå när det är dags för oss att spela.
Sv: Apropå nånting...
Det är fan skandal domarna och är för helvete köpta gör ALLT för att AIK ska gå upp äckligt att se svinen döma och avgöra det här
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: nä exakt. När Marklund tacklar ej puckförande spelare på benen brann det en säkring hos mig. Och ingen domare ser det. Sen säger Harald att han tycker domaren har bra kontroll på den här matchen. Herregud...
Sv: Apropå nånting...
modomille: nivån överlag är ju låg men i den här matchen har ju AIK straffrabatt på precis allting. Svårt att spela hockey mellan två jämnbördiga lag om det ena kan göra precis vad som helst utan att åka ut.
Sv: Apropå nånting...
modomille: Usel nivå kan jag köpa. Men att ett av lagen får göra vad de vill är korrupt. Jag tror inte IKO kommer få samma fördel som AIK i det hänseendet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8671}: ja herregud. Jag tyckte dom farhågorna var lite överdrivna inför den här finalen. Men det är ganska tydlig förfördelning.
« Föregående · 1958661 · Nästa »

Det känns som att utredarna läst för många kommentarsfält på Facebook, där gapiga grabbar förklarat vad svenska folket vill ha.