« Föregående · 1992729 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Med tanke på hur du skriver så har du knappast fyllt 15 än. Satsa hårt på studierna istället för att sitta här inne och skämma ut dig.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Efter att ha läst flera av dina inlägg idag måste jag verkligen ifrågasätta kvalitén på din svenskalärare.
Väldigt röriga och svårlästa inlägg så snälla låt din mamma korrekturläsa innan publicerar nästa gång.
Väldigt röriga och svårlästa inlägg så snälla låt din mamma korrekturläsa innan publicerar nästa gång.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Ja du efterblivna pajas heja Sundsvall säger ALLT de lira i div 2 haha. Eran ladugård går det in max 50 kor och 100 GRISAR GRATTIS
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Ni börjat först med underskattning jag bara försvarat Iko och klub märke. Jag skitter fullständig i Timrå hoppas ni behåler er bästa spelare JD han är 50 % Timrå.Tänker inte kommentera mer. God natt Timrå
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Kom igen det största som har hänt byggden innan ni gick upp i SHL var väl Scania anlände till byn? Så var lite försiktig vem du kallar bonde nu haha
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Hahaha jag vet att ni hatar Iko men sanningen är din idiot att vi är SHL.Vad är Timrå nu böndjävel det sämsta lag 44 pinar på 52 SHL matcher.Ingen tid att spendera med er åker till fina rum SHL.Hahahaha heja Sundsvall
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Är du helst säker på de lillagubben?? Det är som att hitta en nål i rymden:)
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Hahaha. Att du är här och fjantar dig efter årtusendets käftsmäll är ju hysteriskt tragikomiskt.
Borde du inte inta lite låg svansföring, och hålla dig undan diverse hockeyforum ett tag, din sopa.
OIK:s hockeykultur ryms på din snuttefilt som hänger hemma hos dig och din fosterfamilj.
Puss o kram.
Borde du inte inta lite låg svansföring, och hålla dig undan diverse hockeyforum ett tag, din sopa.
OIK:s hockeykultur ryms på din snuttefilt som hänger hemma hos dig och din fosterfamilj.
Puss o kram.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: VIK hemma på lill-lörda känns intressant av 2 anledningar... 1 de har också startat rätt bra och 2 om vi ska vara med i toppen måste vi visa det genom att studsa tillbaka direkt med en seger
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Har inte försvunnit på snart 100 år så du behöver inte oroa dig. Ni lär nog leva farligt framöver dock.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Matsg: Ja Löven känns som starkaste laget hittills. 23/10 möter vi dem borta
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Matsg: Jo fin start från Björklöven men de har samtidigt haft en liten "mjukstart" inte mött Karlskoga eller oss än som kommer vara deras största eldprov skulle jag säga.
Våran senaste match mot AIK och starten där var endast en mental härdsmälta och inget annat från derbyt senast och en viktig läxa som man hellre tar tidigt så här på säsomgen. Hade faktiskt inte heller klagat om man luftat Ohre i den matchen heller.
Våran senaste match mot AIK och starten där var endast en mental härdsmälta och inget annat från derbyt senast och en viktig läxa som man hellre tar tidigt så här på säsomgen. Hade faktiskt inte heller klagat om man luftat Ohre i den matchen heller.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Allt i våra egna händer nu då för att återta serieledningen. Västerås till att börja med och har ju inte mött Löven än. Bara för Freddan och Ante att vässa sina taktiska knivar och få ihop övriga laget mer än bara förstakedjan så kommer vi bli en oslagbar maskin. Tycker förlusten till trots i fredags mot AIK att det verkar finnas en fin arbetsmoral då vi hämtat upp en del underlägen nu i starten redan. Liknande säsongen vi gick upp så kände man att det kan gå att hämta upp matcher trots underlägen. Förra årets darrighet ser som bortblåst ut. Får vi bara ihop laget som helhet så kan det bli en riktigt rolig säsong!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men dom har satt försvarssspelet. Endast 10 insläppta på 7 matcher är imponerande Har också seriens kanske bäste målvakt i Joe Cannata (96.1 i räddningsprocent på 5 matcher) Dessutom så har dom Kenttä, sportchefen som tog upp Oskars i SHL.
Sv: Apropå nånting...
Landen Sie Oskarshamns jetzt herunter!
Voller Fokus auf Timrå!
Cheers to the Taman Fan heute Abend!
Voller Fokus auf Timrå!
Cheers to the Taman Fan heute Abend!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Nja, vi tar oss till Shl innan 2059. Ni kommer däremot åka ur och aldrig nånsin ta er tillbaka.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Ingen bryr sig :) Ingen blir ens irriterad på dit fruktansvärt barnsliga beteende :) Helt ärligt så skiter vi fullständigt i dig och dit Oskarshamn:) Så lycka till nu framöver, för det LÄR ni behöva så ses vi kvalet👍😂
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rytter: Ska verkligen " The heajt of hokky" försöka berätta hur man inte ska vara?
Gå och lägg dig tråkmåns, försök istället göra något vettigt med ert monsterlag som ni failar med säsong efter säsong..
Gå och lägg dig tråkmåns, försök istället göra något vettigt med ert monsterlag som ni failar med säsong efter säsong..
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Heja er, ni charmar verkligen hockey-Sverige! Älskar att ni är så stolta och glada efter den största förnedringen ett svenskt elithockeylag åkt på det här årtusendet 😂
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Rytter: Är du moderator härinne nu?
Ni har försäsongavancerat till SHL. Var nu nöjd med det istället för att ta ut bitterheten över att ni i vanlig ordning inte räcker till när det blir på riktigt och håll dina syrligheter i er bok. Seså, sjas
Ni har försäsongavancerat till SHL. Var nu nöjd med det istället för att ta ut bitterheten över att ni i vanlig ordning inte räcker till när det blir på riktigt och håll dina syrligheter i er bok. Seså, sjas
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Rytter: ...och ni måste ju ha ett rekord med mest antal dåliga värvningar från "Over there"...
Dont go there!
Dont go there!
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Även ni har ju ett fint rekord. Laget med flest minuter utan att göra mål. Man ska kanske inte håna andra när man själv är med i skammens rekordbok.
Även ni har ju ett fint rekord. Laget med flest minuter utan att göra mål. Man ska kanske inte håna andra när man själv är med i skammens rekordbok.
Sv: Apropå nånting...
Sven85: Grattis, ni har skapat historia!! Ni har gett ordet klappkassa ett ansikte! Tack!
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Troll som fick redigt ont i rumpan igår efter största utklassning på 50år. Kommer hit för att ventilera frustrationen i hopp om att någon ska bry sig.
Vi är alla överens om att vi var klappkassa ifjol, ingen nyhet för någon här inne.
Vi är alla överens om att vi var klappkassa ifjol, ingen nyhet för någon här inne.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{8839}: LÄGG NER!!! Vem är du att bestämma vad som får skivas och inte! Barnsligt att ens bry sig. Hur gammal är du?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Absolut . .men ord är inte betydelselösa , och sedan förstår jag inte Tyska .
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Vi lägger ner det nu.
Vi har ett problem i laget. Vi har bara en femma som producerar. Vi måste få igång de andra om vi ska slåss om Top 5 i vinter.
1:a linan har producerat 36 p på 7 matcher( Lööke,Lundin och Dahlén ).
Vilket är fantastiskt. Nä de andra måste steppa upp sig. Nu kommer Västerås på onsdag. Ny match och nya förutsättningar!
Vi har ett problem i laget. Vi har bara en femma som producerar. Vi måste få igång de andra om vi ska slåss om Top 5 i vinter.
1:a linan har producerat 36 p på 7 matcher( Lööke,Lundin och Dahlén ).
Vilket är fantastiskt. Nä de andra måste steppa upp sig. Nu kommer Västerås på onsdag. Ny match och nya förutsättningar!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Översätt så att alla kan läsa det du skrev till mig ..för det är nog inte personligt .
+ 1
« Föregående · 1992729 · Nästa »



Sov gott.