1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen
« · 2087533 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Linkovich: Vilket tvättäkta jävla Madsen-mål. Friläge och sånt tjafs är ju överskattat, det ska vara brottningsmatch med tre motståndare för att det ska räknas.

Grymt med 3 poäng! Hoppas bara att dom inte blev dyrköpta.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: Risken är stor...

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Linkovich: Nä.. vi detta var i kategorin mediokert. Men skönt med 3 poäng

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Linkovich: Hoppas hoppas verkligen att det inte är ännu en hjärnskakning

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Timrå, Timrå IK
Timrå, Timrå Ik
Vi är laget som som vinner mest.
Vi är laget som är bäst.
Vi sjunger,

Vi är Timrå IK
Vi är Timrå IK.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: ja.. ett gott tecken är att han blev arg och skrek nåt skit. Han såg något groggis ut på isen dock

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: Nu ska vi straffas för att Dahlen protesterade.
Men det löser sig nog om vi fortsätter att hålla i pucken.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Spock: Myrenberg har räddat Västerås från fler Timråmål. Tycker Timrå spelat lite lojt och svajigt. Stundtals har dom blixtrat till och då har det blivit farligt. En medioker Måndagsmatch i början av serien. Finns mer att hämta.!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Ingen utvisning när Lööke trampar runt i friläge 😂😂😂

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
josha840: Han är ju tacklingsbar, men inte finns det någon regel som tillåter glidtackling? :-D

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
{9037}: En såndär smäll kan innebära slutet på karriären för en spelare med historik.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Nu få dä passa säj rabbuslingarna..

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: jag satt och sa precis samma sak.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: ja solklar tripping

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Spock: Det är väl tripping... interference eller vad som helst innan målet?

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
SÅ JÄVLA BS

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kerstin_k: Tror inte att laget riktigt spelat ihop sig där ännu.

Jävlar vad Boqvist blev trippad!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Charlie2: Är det bara jag eller är Timrå ganska medelmåttig vad gäller att täcka skott?

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: ingen domare ser så inte mycket att göra. Upp o hoppa o ös på vi lipar inte som en modoit.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Rallarn: Dahlén utvisad 2 min för protest mot att det inte blev nån på huvudetacklingen på honom. Joråsåatte

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Så får västerås ett jävla hittepå pp på det också...

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
bar mofftak: haha olycka jo jävlar

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Men sätt Svensson på han som blindsidade Jonte!!!!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Fy.
Sån jäkla "olycka" att huvudtackla någon från blindside.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Nu får Boyce tagga ner annars är risken att modo kommer ösa pengar över honom inför nästa säsong.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Uh, den var inte snygg på Dahlén.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
bar mofftak: Det som oroar med Hardegård är att är lite långsam på skridskorna. Han kompenserar det oftast med sin spelförmåga. Men när han ska långrusa hemåt så är han körd

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Jåkkinen: Shots fired!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Jåkkinen: Boyce med oanade handleder. Den mackan till Lööke var ju nhl-klass.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: Våran 2a har väl skapat mer chanser på 2 byten än vad hela Modo gjorde mot Almtuna?

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Olli Hahl: Väldigt bra!
Några doser finfint försvarsspel av Hardegård också.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Tom Topp: Tycker nästan Walli har varit Timrås bästa spelare, dom 3 matcherna som har spelats. Han kommer bli en väldig bra SHL spelare över tid.

Dock någon jag är sjukt ”besviken” på är Filip Westerlund. Oerhört medioker i allting han gör. Visst kan slå någon bra passning ibland, men det är princip allt än så länge. Han måste verkligen höja sig om han ens vill spela i SHL någon dag.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Bra byte nyss av 2 kedjan som inte platsar i Modo enligt modoiterna...

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kulltorp: Du har rätt där man kan bara hålla med 😎

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
JonteD: Alltså jag tycker inte vi spelar bra idag. Första perioden är ok, men sen det grått

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Tom Topp: E väl lite haukevarning på honom elr hur?

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Andersson: absolut! Han känns oerhört trygg!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Hassan: ja Ragge höll igen o tur det annars hade det blivit besök på sjukhuset.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Tom Topp: JAG tycker Johansson i målet har varit pigg

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Tikkare: tycker att Walli har varit pigg. Men perioden blev sönderryckt för våran del!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
JonteD: Ja är ju det som är det fina, att det finns mkt kvar att hämta ur detta laget.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
bar mofftak: Hård strid alla 52 omgångar .... Rysare

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
{9037}: Tur det gick bra för karln. Den träffar helt klart, däremot tycker jag att västeråsaren sträcker sig in i Ragges åkbana. Ungefär som när Norrena körde in hövve i sargen för att Manderville inte skulle ha nånstans att ta vägen.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Nära Ragnarsson gjorde ett Sanny-Yetman klistermärke av Vikaren, där hade han tur........

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Kerstin_k: känns som Timrå har en växel till att lägga i.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Då tog han väl Berglunds skytteligaledning också (med några matcher mindre spelade).
Bra jobbat!

Edit: Nej, en poäng kvar för att gå ikapp!

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
EXPLORERSMÅLAND: Ja, vad säger man? Uselt spel men utdelning direkt när läget dyker upp.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
HATTN AV!



« · 2087533 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer