« Föregående · 2110860 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Dr.Krykov: Beror säkert på hur nära man är NHL.. Sörensen stack ju också, Steen med! Kan väl inte se att det är så många andra som spelar i HA som är så nära direkt.. Bouchard och Fagemo har även lämnat SSK.
+ 4
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Kan någon förklara för mig varje Lundeström och Boqvist stack men i princip alla andra lån är kvar i HA?
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Vad jag förstått så spelar vi högst mediokert o måste steppa upp rejält... stämmer det?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag svarar mig själv... Nej utan den sänds på Cmore live 4.
Tack för svaret! Varsågod.
Och nu blev det mål oxå... kan jag få gå hem från Jobbet?! Jag lovar att inte sitta hånfullt nåt mer!
Tack för svaret! Varsågod.
Och nu blev det mål oxå... kan jag få gå hem från Jobbet?! Jag lovar att inte sitta hånfullt nåt mer!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har köpt en ny o dyr IPA men den ville inte visa sig på bild men den heter Oscar blues can o bliss!🎉🎊🎆
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
OlliJanne: idag, rekorddagen till ära, introduceras en ny tomte till familjen. Detta kommer säkerligen reta upp resten av familjen som råkar vara modoiter hela bunten.
+ 17
Sv: Apropå nånting...
Gavelo: spelar ikväll! Även på söndag, men inte mot dom lag som var tänkt! Vi har ett kreativt kansli!
+ 8
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Tom Topp: Nej jag tror det är lugnt för jag ser ingen hyllnings artikel i ST om hur bra målvakter vi har
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Hört att Daggen är i arenan och ska heja på Almtuna ... han vägrar dock ha sittplats för det kan ju se stöddigt ut
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Bouchard o Filip Gustavsson lämnar SSK för NHL campen.
Vita Hästen signar Mark McNeill. Lite små axplock för idag.
Vita Hästen signar Mark McNeill. Lite små axplock för idag.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
På tal om absolut inget alls:
Stadigt av Tobias Lindberg att ta 13 tvåminutare på 15 matcher hittills. Man känner ju igen den tendens från föregående säsong..
stats.swehockey.se/Players/Statistics/MostPenPlayers/11449
Stadigt av Tobias Lindberg att ta 13 tvåminutare på 15 matcher hittills. Man känner ju igen den tendens från föregående säsong..
stats.swehockey.se/Players/Statistics/MostPenPlayers/11449
+ 5
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: Efter Wennerholms krönika kan det inte annat än gå åt helvete!
+ 3
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Slagskottet: jag drömde inatt att det blir torsk, det blev riktigt pinsamt, hoppas att drömmen inte blir sann.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: För att kompensera kan vi väl skicka sdressen till den här snubben till Nubben.
Modano; kittlande size eller hur ;-)
Modano; kittlande size eller hur ;-)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Haha jag vet inte. Men det skulle inte förvåna mig.
Någon som vet när, var och hur man snabbast får reda på vem som ska döma en match?
Tittar framförallt på Småland, samtidigt som jag hoppas att Småland ännu inte tittat för mycket i flaskan. ;-)
Någon som vet när, var och hur man snabbast får reda på vem som ska döma en match?
Tittar framförallt på Småland, samtidigt som jag hoppas att Småland ännu inte tittat för mycket i flaskan. ;-)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Du tänkte nedsläpp mot Björklöven den 27:e va? Av respekt kan vi ju trots allt låta Sture tala klart den här gången..
+ 3
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det kommer säkert bli en snöplig förlust ikväll. Bara för att Leksand inte ska bli av med sitt rekord. Det löser man med hjälp av Lyth.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ngn fel än jag som skulle vilja se Daggen och Sture i en lång tårfylld monolog inför nedsläpp?
+ 8
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Håkkybåkky: Nja Modano har så mkt smink och prylar att han nog behöver en lite större handväska i Tant Hagos storlek
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: kan väl inte ha ett dugg att göra med att jag ringde en av de mediaansvariga?...
+ 2
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Vilken total besvikelse att man inte kammade hem 13 ton kross i onsdags. Men skam den som ger sig. Jag ska smiska in 5 mysiga stödisar i hopp om att vinna kvällens hemilga pris - En äkta Berglundhandväska (då blir du allt avis va Modano).
I övrigt hoppas jag på ett stabilt spel med bra inställning, minimerat kladd i egen zon och bra fart på rören. Då har vi en god chans att fortsätta streaken
I övrigt hoppas jag på ett stabilt spel med bra inställning, minimerat kladd i egen zon och bra fart på rören. Då har vi en god chans att fortsätta streaken
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 5
« Föregående · 2110860 · Nästa »


