1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580492 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11

2111349 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Boys, det kan ju bli så att Rbk gör en Timrå och leder komfortabelt ligan efter 25 matcher. Men sedan har vi ju våren där mycket kan hända.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
jå1: iofs, och det var väl därför det blev frustrerat för de.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: Det har hängt i luften ett tag dock.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
jå1: jävla skitmål de får.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: Tror frustrationen släppt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
SMÅLAND: Och sommar ..! För på vintern ser man inga löv för då brukar dom falla
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Sputnik: Hur många nya backar skall vi ha.., minst 4 nya , forwards 4 nya eller stannar dom gamla killarna , och 1 ny målvakt.
Mycket Swish blir det ..
För Finnar och Amerikaner vill vi inta ha i vårt Shl lag något mer , nä hitta de bästa i HA och gör om dom till Timråhockeyspelare .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Nu börjar det bli frustrerat i Lövenlägret. Fortfarande 0-1 och 11 minuter kvar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
mikenomad: absolut, råämnet har vi. Lönnlöven däremot, finns det fler halvtaskiga transatlanter att ta hit?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Tom Topp: Grejen är att vi har kapaciteten tror jag, att anpassa oss efter det tempot. Som rymd/vaccinryssen skriver skulle dock backsidan behöva en uppgradering. Men för att mäta oss i bottenträsket i SHL är det det lilla.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
mikenomad: iallafall om vi spetsat vår backsida en aning med 1-2 SHL mässiga backar(vilket jag absolut tror Nubben gjort om vi varit i SHL).

Läste ju också en intervju med Nubben för nån vecka sen då han säger han inte kommer göra om samma misstag att signa upp massa spelare om vi är i samma läge med chans på avencemang. Det som ställde till det för oss senast i SHL och då specifikt den svaga backsidan, forwards höll ändå totalt ganska ok klass.
Kanske rent av är det ett mer gyllene läge denna gång då vi dessutom kanske får behålla alla spelare vi vill för att ha en stabil stomme om vi går upp. Senast tappade vi ju flertal tunga namn. Bara en sån sak som att kunna få ha Dahlén med sig denna gång och kanske Lander på det.
Dahlén-Lööke- Lundin tycker jag absolut skulle få testa på att få lira ihop i SHL. Sen en förstakedja med
Wedda-Lander-Päjärvi. Då tänker jag alltså att Wedda bryter och kommer hem. Då säger jag bara håll i hatten SHL.😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
mikenomad: tittar på rögle Oskar, och vi har en bit kvar till SHL klass! Det går fort i den serien!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: Den stora skillnaden mellan oss och löven är hur lagen är komponerade. Där Kentää tryckt, och trycker, in random skills för mer eller mindre dyra slantar...gärna utländskt...bygger Nubben ett lag där personlig lämplighet väger närmast lika högt som ett CV med triljoner poäng i nån lingonserie. Alt. på papperet uppsatt i ett antal matcher i nån respekterad liga. Typ
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
mikenomad: det tror jag också. Nu Löven-A-tuna 0-1.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Kom igen Berglund , sänk löven nu då
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: På riktigt håller vi SHL-klass, vi mäter oss lätt med lag som Brynäs, Malmö och Oskarshamn. Kanske LHC också...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
KB65: måste vara så. Hahaha.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: Du får tänka på att Löven har varit nedtränade sen 1988. Snart släpper det för dem.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Nisse på Mon or: Löven har absolut inte samma spelövertag som Timrå hade mot samma lag, ändå har A-tuna en match i benen. I det stora tycker jag Timrå är ett idag mycket bättre lag än Löven.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hassan: Löfven - E.Berglund, 0- 0 efter 16 min.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Costanza: I modoboken jämför man ju Dahlén med Gretzky, så det här är en bra lördag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Timrågogogo: Knackade på hos Timråiten Newman idag och sa stort grattis till rekordet. Han satt där i soffan i Timråtröja bland en massa skumma säckar med paket och småskrattade. Var tydligen sjukskriven för att det var halt ute.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Per HApps: ja ser man på schemat så har vi ju förutsättningar att öka på rekordet med 3-4 matcher innan jul
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Smokey: Vinn den allsvenska finalen så går du upp. Förlora SHLs jumbofinal så åker du ur. Båda är bäst av 7.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Firar rekordet genom att ta ut och läsa etiketten, väga den försiktigt i handen. Därefter lägga tillbaka fina bubbelflaskan i skåpet med perfekt temperatur. Folie och grimma ska av när vi är i SHL!

Garanterat enda gången jag inte trånar efter långlagrad Champagne:)

Någon här som pedagogisk kan förklara möjliga vägarna upp och ner från och till SHL?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Andersson:
Norpa några till så att rekordet står sig ett tag. Sedan ladda inför slutspel med publik.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hassan: fasen vad gott man sov inatt. 15 raka segrar, ofattbart jävla bra gjort! Imorrn går segertåget vidare 😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Grattis TIK! SHL väntar på er 😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Tikkare: Precis! Morgonen efter morgonen före. Gårdagen var fantastisk men nu är den förbi. Imorrn går vi för seger igen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
jå1: nu tar vi 15 till..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Grattis till rekordet. Imponerande.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
rabon: Skippa gymsnacket nu! 15 raka segrar firas med sportdryckerna byxvarm explorer, 4 Djup och en rom o cola.
Träningspasset kommer i morgon:
90kg ryck ur sängen när baksmällan slår till
Knäböj till toastolen
Frivändning gör magen
Marklyft från toagolvet
Underarmscurl för att få fram mobilen från golvet och radera alla olämpliga inlägg i sociala medier och rensa ringloggen. 3x10 rekomenderas med ångestvila mellan setten.
Intervaller mellan säng och badrum resten av dagen.

En lördag efter rekordmatch för en Baren-Tikare!
Skål tammejfan! (Fy fan för att vara modoit)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Gavelo: Jag som inte har gymmat så länge (några år och tappar rutinen efter ett tag) så känner jag ändå mig alltid lika välkommen. Fint ställe!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hassan: Får iallafall gratulera alla glada Timråiter till ännu en fin skalp, nytt rekord o allt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
JonteD: nej gillar årets upplaga det är verkligen ett lag ödmjuka är dom också. Inte så mycket spets men en jädra arbetsmoral. De har även HA mest underskattade spelare i Mattias Johansson 29, snuskigt bra två vägsspelare oftast center och får mest ta defensiven. Skulle vilja att Jimmy Hamrin tog fram en statistik analys på honom, den skulle tala för sig självt och ta fram honom i ett annat ljus.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
rabon: Jo det har varit på tal ett tag eftersom det behöver renoveras :)
Ja det är en fin stämning där, lite som en stor familj där alla ska känna gemenskap.
Lars prioriterar ju den biten, han vill att medlemmarna ska trivas och känna gemenskapen med varandra och som du säger så har do.mm lyckats med det bra, speciellt när det vankas julfest 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Gavelo: Jasså, så de är på g? Kul att höra!
Men Lars och Samuel är riktigt trevliga och har skapat en fin gemenskap på gymmet. 😃
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
KniveN: Har en nära vän som är en jäkel på ryck och stöt som kör på SAK. Har kört lite mark med han där men föredrar IW. Men SAK har sin charm!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
rabon: Iron har inget att hämta mot SAK, speciellt om man föredrar fria vikter! ;)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
YourIntruder: Japp! Glad idag. Bakis och nya mål imorgon
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hassan: Det är väl som att de tog 15:e i allsvenska finalen typ men visst låt oss glädjas i stunden. Imorgon är en anna dag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
rabon: Jag umgås en del med Lars privat så det blev naturligt att jag hamnade på Iw :)
Ja det är synd men Lars ska renovera upp duschar och Bastun har han sagt, tror dock att hyresvärden måste vara med på noterna bara.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hahl Bundy 2.0: Absolut!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
YourIntruder: Usain Bolt 9:58 gick inte heller upp i SHL, men nog fan borde han ha dragit en hövding den kvällen han gjorde det ändå....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Vi får skylla oss själva. I princip har vi suttit för avslappnat efter detta rekord.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
YourIntruder: Skit oxå! Man får glädjas åt nuet. Det kommer att skita sig i vanlig ordning...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Leksan07-08 14 raka segrar. Gick de upp i SHL? Noop.

Karlskoga 14-15 14 raka segrar. Gick de upp i SHL? Nää.

Ödmjukhet som Lill-Kenta sa, så kan det gå! Hoppas!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Gavelo: Hmm.. en man av kultur alltså! Lätt bästa gymmet. Det som är tråkigt är att bastun är sönder.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hassan: Du glömde att vi också vunnit Stanley Cup! Eller det kanske krävs att man har minst nio transatlanter i laget för att få utropa det?


Lex "man måste passa på att vara kaxig när det går bra, på söndag kan det vara försent!"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Hassan: Henne och en tjej till har man sett de senaste 20 åren på Timrås matcher ,en riktig supporter kan man säga .. !!
Låst ämne

2111349 · »