« Föregående · 2117917 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
{8179}: Varför börjar matchen 18.00? Är det för att laget ska komma hem tidigare?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Som jag skrev i vårat forum är jag inte ett dugg förvånad. Vi tappade 20 färdiga bra allsvenska spelare vi ska börja om på en ny kula denna säsong budgeten sänks man börjar med att rekrytera fel tränare man kan ej ersätta dessa 20 spelare med lika många av samma kaliber då det kostar skjortan. Man väljer spela 6-7 juniorer per match. Man kan ej tro att dessa unga grabbar ska gå in och ersätta Tambelini, Johnsson , Hedberg mfl.
Visst har vi fyllt på med några namnkunniga spelare men ingen av dom vi fyllt på med har ju under sina karriärer varit kända för producera massor av poäng. Nä att nån ens kunde tro vi hade med i toppen att göra i år får nog börja fundera över sina hockeykunskaper. Vi kan absolut klättra uppåt men att förvänta sig något stor dåd kan man genast lägga ner.
Det finns 2 val antingen satsar man och går all in på att värva namnkunniga och etablerade spelare enbart och köra på det. Eller så kör man med 6-7 juniorer och hoppas det slår väl ut.
Det är ju bara titta på Er Löven och Södertälje hur många juniorer spelar ordinarie varje match för er med istid på 15 min uppåt? Nu kan jag er uppställning dåligt men Eckmyl eller vad han heter är väl den enda juniorer som är ordinarie men platsar ej?.
Nä ni har byggt ett lag för slåss och shl och det har visat sig vara rätta vägen för er i år. Det kommer stå mellan er och Löven i slutändan. Tack för mig.
Visst har vi fyllt på med några namnkunniga spelare men ingen av dom vi fyllt på med har ju under sina karriärer varit kända för producera massor av poäng. Nä att nån ens kunde tro vi hade med i toppen att göra i år får nog börja fundera över sina hockeykunskaper. Vi kan absolut klättra uppåt men att förvänta sig något stor dåd kan man genast lägga ner.
Det finns 2 val antingen satsar man och går all in på att värva namnkunniga och etablerade spelare enbart och köra på det. Eller så kör man med 6-7 juniorer och hoppas det slår väl ut.
Det är ju bara titta på Er Löven och Södertälje hur många juniorer spelar ordinarie varje match för er med istid på 15 min uppåt? Nu kan jag er uppställning dåligt men Eckmyl eller vad han heter är väl den enda juniorer som är ordinarie men platsar ej?.
Nä ni har byggt ett lag för slåss och shl och det har visat sig vara rätta vägen för er i år. Det kommer stå mellan er och Löven i slutändan. Tack för mig.
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Haha sorry Clay.. Men skaplig leverans med expertism inne på Modoboken. "Ni har ett tempo som nog är bäst i HA". Du bör nog hålla dig till Musikexpertande med Puffe hädanefter. 😉
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Modo har tappat det totalt... 7-2. Helrenovering? Börja med tränarna... nu. Sen kan man ta ledningen till sommaren. Nåt är ju ruttet i klubben... mer än vanligt.
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
TD: Liljewall är ingen vekling heller. Så vill de grisa så kan det spåra ur...
+ 4
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: Blomman är dock hårdast han lär inte lägga fingrarna i mellan
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Tror det är Tingsryd som är bra ganska gott också och är toppad nån gång måste ketchupeffekten komma..
Sv: Apropå nånting...
dempa: Berätta mer om annat! Glögg som är så gött!
Nu får ni repa mod så ni åtminstone kommer till åttondelsfinal!
Nu får ni repa mod så ni åtminstone kommer till åttondelsfinal!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
dempa: Ni skulle behöva en Perra Jonssontyp som coach nu. Laget verkar ju helt panikslaget!
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
{8671}: Som skribent nedan skrivit. In med Lerebäck idag som får städa upp med Svensson om de spårar ur de där Griskatterna.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: det är inget fel på oss, vi har HA's bästa backuppställning..
*foliehatten går också att dricka glögg och annat ur, jag har valt det senare*
*foliehatten går också att dricka glögg och annat ur, jag har valt det senare*
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: En övertro på sin trupp till att Börja med? Nej den där Glader har en del att bevisa med budgeten de besitter...
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: faktiskt inte så road jag heller. Vi har absolut ingenting att tjäna på att Modo skulle åka ur allsvenskan. Nu är dom ju inte där på något sätt men det ser inte alls bra ut för dom. Hoppas dom repar sig, vi behöver rivaliteten och kaxiga modoiter på våra läktare framöver.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Ja du... bra fråga. Det är så illa att jag inte ens tycker att det är roligt att slänga käft med nån modoit längre.
Fortsätter det så här så blir det till att undvika nedflyttning i vår.
Fortsätter det så här så blir det till att undvika nedflyttning i vår.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag lider faktiskt med Modo... 4-2 och fullständigt överkörda här i 2:a.
Att se dom i egen zon är ju horribelt uselt. Framåt är det hyfsat okej.
Att se dom i egen zon är ju horribelt uselt. Framåt är det hyfsat okej.
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
TD: ikväll gäller det att ha ögon i nacken. Kvällens motståndare är ju inte direkt kända för medmänsklighet eller respekt. Dags för Svensson att visa att han kan stå upp för sina lagkamrater fysiskt.
+ 8
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Andersson: ob för chauffören bättre kom hem i tid dryga 50 mil
+ 1
Sv: Apropå nånting...
"Oj vad Modo är utspelade nu. Fullständigt överkörda"...P. Hägglund i direktreferat...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: de började 15.00...1-2 nu...Karlqvist och Rockwood har nätat..m
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
TD: Varför börjar matchen kl 18 ? Måste daggen hem och sova före kl 21 ?
+ 7
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Boforsarna visar sitt rätta ansikte i allafall. Spelare som fans. 🤯
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Spock: kan fortfarande inte acceptera att vi bara gav upp SHL-platsen till dom. Vi hade förmodligen varit en bit på vägen att etablera oss om vi hållit oss kvar där, speciellt med förra säsongens ”gratisplats”.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
JonteD: daggen helt klart, sen vill man ju att Sture sköter prisutdelningen....
+ 7
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Smokey: namnet på kvällens skräckfilm torde bli Deliverance II The next River.
Daggen spelar banjo och jagar skallar...
Daggen spelar banjo och jagar skallar...
+ 7
« Föregående · 2117917 · Nästa »

