« Föregående · 2212828 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: kan hålla med om P.W. Kanske avtackad personligen pga hemresan, språket och kanske inte följer hemsidan? Lodin är knivigare...
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Tror att förhandlingar pågår med både Lodin och PW. Tror faktiskt att båda kan bli kvar.
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
Gorkyman: samma här..
1: Färjestad
2: Växjö
3: Luleå
4: Skellefteå
5: Rögle
6: Frölunda
7: Örebro
8: Leksand
9: Malmö
10: Timrå
11: Djurgården
12: Linköping
13: Oskarshamn
14: Brynäs
1: Färjestad
2: Växjö
3: Luleå
4: Skellefteå
5: Rögle
6: Frölunda
7: Örebro
8: Leksand
9: Malmö
10: Timrå
11: Djurgården
12: Linköping
13: Oskarshamn
14: Brynäs
Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Timrå IK vill ge ett stort tack till de spelare som varit med på denna fantastiska resa och ett stort lycka till i framtiden!
Spelare som lämnar:
– Adam Ohre
– Jonathan Carlsson
– Jakob Ragnarsson
– Alexander Lindelöf
– Johan Lindholm
– Hugo Reinhardt
Spelare som redan lämnat:
– Marcus Hardegård
– Jonathan Dahlén
– William Eckmyhl
Märkligt att varken P.W. eller Lodin är med på den listan.
Speciellt P.W. borde väl vara avskriven med tanke på vilka 8 backar vi redan har på kontrakt?
Spelare som lämnar:
– Adam Ohre
– Jonathan Carlsson
– Jakob Ragnarsson
– Alexander Lindelöf
– Johan Lindholm
– Hugo Reinhardt
Spelare som redan lämnat:
– Marcus Hardegård
– Jonathan Dahlén
– William Eckmyhl
Märkligt att varken P.W. eller Lodin är med på den listan.
Speciellt P.W. borde väl vara avskriven med tanke på vilka 8 backar vi redan har på kontrakt?
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Halloj: En riktig ”håll käften” replik du fick i ansiktet...vi förstår om du sitter och funderar ett tag till.
+ 4
Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: Tidigt tips
1: Malmö
2: Färjestad
3: Luleå
4: Växjö
5: Rögle
6: Frölunda
7: Skellefteå
8: Örebro
9: Leksand
10: Timrå
11: Linköping
12: Djurgården
13: Oskarshamn
14: Brynäs
1: Malmö
2: Färjestad
3: Luleå
4: Växjö
5: Rögle
6: Frölunda
7: Skellefteå
8: Örebro
9: Leksand
10: Timrå
11: Linköping
12: Djurgården
13: Oskarshamn
14: Brynäs
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
Johan J: Håller man på ett lag utan ett enda klubbhjärta, inte en endaste spelare med tillstymmelse till det, så vet man såklart inte vad ordet innebär
+ 9
Sv: Silly Season 2021-2022
Dakkan: Om ryktena stämmer med att Hanzl och Nässpray är aktuella och möjligvis klara, ja då kan jag leva med att Lodin drar vidare. Speciellt om det är han som inte är tacksam för chansen vi gav han och vill dra till leksand etc.
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Dahlén och Oharde med på listan "redan lämnat" tillsammans med Eckmyhl.
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
Halloj: En björklövensupporter som ger begreppet Grön av avundsjuka en ny innebörd.
+ 19
Sv: Silly Season 2021-2022
iexil: Kan va så helt klart. 👍
Lodin borde bara vara extraspelare ändock.
Förstecenter och spetsforward går före i min bok.
Lodin får vara en väldigt billig lösning på lån i så fall.
Lodin borde bara vara extraspelare ändock.
Förstecenter och spetsforward går före i min bok.
Lodin får vara en väldigt billig lösning på lån i så fall.
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: ser man det inte som att man redan sagt tack till de spelarna typ som med Dahlén tidigare idag, det var min tanke på det
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
lungan: Att det finns en chans att han (Lodin) lirar i TIK till hösten.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
{8179}: Jo det tror jag också, jag osäker om han kommer spela center dock? Beror väl lite på vad vi får in antar jag.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
{3405}: Andersson kommer att spela på 3 femmor, garanterat. Olofsson tycker iallafall inte jag ska spela center, ser hellre Liljewall i 4e där i en brunkarkedja.
+ 4
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Så vi ska klara oss med en centersida som ser ut som följande?
EP
Hanzl
Lundin
Olofsson
Blomman/Andersson?
Gud vad dåligt...
EP
Hanzl
Lundin
Olofsson
Blomman/Andersson?
Gud vad dåligt...
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Emil P vore ett riktigt bra nyförvärv såklart. Bland de bättre vi kan få. Frågan är om vi då har råd med Hanzl och/eller Nestrosil? Alla 3 vore såklart drömmen. Då blir vi riktigt starka.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Hörde precis ett rykte från intressant håll att Emil P kommer presenteras av Timrå. Vet inte bärigheten i det här ryktet annat än att det kommer från en person med god insyn i hockey och SHL, dock inte Timrå specifikt
+ 39
Sv: Silly Season 2021-2022
Laken: börjar man köra lindansen på slak lina i bottenstriden flera säsonger på raken så trillar man förr eller senare ner. Redan utan att vi fyllt de sista posterna så tycker jag att Brynäs är en bra kandidat till "lag vi ska ha bakom oss"
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Om de inte får in väldigt kompetent folk i ledningen så tror jag risken är överhängande för nedflyttning och/eller konkurs.
Vi kommer också få slåss i botten men skulle klara en nedflyttning utan problem. Vi har mer vana av det. ;-)
Vi kommer också få slåss i botten men skulle klara en nedflyttning utan problem. Vi har mer vana av det. ;-)
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Gorkyman: kunde inte bröderna Connor och Keller Jones som spelade i Västervik vara nåt? Två åkstarka slitvargar. Dom var ju livsfarliga i varje byte mot Timrå.
Sv: Silly Season 2021-2022
Laken: Utdöende är nog att ta i, Brynäs kommer såklart överleva som förening. Däremot har de några kämpiga år framför sig och HA rycker allt närmare
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
Brynäs är en utdöende förening som tappat kompassriktningen helt! Föreningen har totalt tappat fokus på kärnverksamheten (ishockey).
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
vonDöbeln: Tränaren dock. Han kommer göra skillnad för dem.
Sebastian Ohlsson lär bli bättre nyttjad av Karlin. Vilken jävla acceleration han har Sebbe O, finns en Highlight från förra säsongen när han gör ett av sina få mål. Han ställer BIK spelaren genom att vara snabbare till pucken än vad som kan vara möjligt. Ser oerhört lustigt ut. :-D
Sebastian Ohlsson lär bli bättre nyttjad av Karlin. Vilken jävla acceleration han har Sebbe O, finns en Highlight från förra säsongen när han gör ett av sina få mål. Han ställer BIK spelaren genom att vara snabbare till pucken än vad som kan vara möjligt. Ser oerhört lustigt ut. :-D
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
Brynäs IF mår bra. Man backar 23 miljoner, men räddar det egna kapitalet tack vare att man skriver upp värdet på sin arena.
"Trots statligt stöd på över 14 miljoner kronor och ett omfattande besparingsarbete, där föreningen minskat antalet anställda med 13 tjänster, landar Brynäs resultat på svidande 23 075 578 miljoner back."
Provläs till 12.59 👍
"Trots statligt stöd på över 14 miljoner kronor och ett omfattande besparingsarbete, där föreningen minskat antalet anställda med 13 tjänster, landar Brynäs resultat på svidande 23 075 578 miljoner back."
Provläs till 12.59 👍
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Walle2: Satsande Modo? Dom har väl i stort sett lika rutten trupp som förra säsongen eller har jag bara inte haft örat mot marken?
Visst dom har fått in några stabila nyförvärv, men på pappret så håller jag verkligen inte Modos nuvarande trupp märkbart högre än förra upplagan.
Visst dom har fått in några stabila nyförvärv, men på pappret så håller jag verkligen inte Modos nuvarande trupp märkbart högre än förra upplagan.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Zäta75: Hoppas på att ett lag från Kanada får vinna Stanley snart. Nej tack till legoknektarna från Las Vegas.
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
PontusPilatus: En annan tjeck som är på väg bort från sin klubb. Dock inget om vart det ev bär av, möjligen KHL (Eller TIK)
Länkar:
Jakub Flek - Elite Prospects
Jakub Flek - Elite Prospects
Sv: Silly Season 2021-2022
Walle2: satsar Modo? Okej. Skulle oroa mig mer för Västerås faktiskt.
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Härliga mål av Hanzl nedan:
Denna backhand är klinisk:
www.youtube.com/watch?v=b37QA4meMc0
Här gör han mål på Reideborn från slottet:
www.youtube.com/watch?v=TPk7JVr_eQo
Denna backhand är klinisk:
www.youtube.com/watch?v=b37QA4meMc0
Här gör han mål på Reideborn från slottet:
www.youtube.com/watch?v=TPk7JVr_eQo
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Hoppas på Hanzl och Nesteril. Det blir det bästa för Timrå tror jag med två spelare från samma land som dessutom har spelat tillsammans tidigare. Tjecker brukar gå bra i Timrå så förstår att Nubben hugger där. Det blir vår Hanzl and Gretchen, Hans och Greta på tyska.
Synd att vi inte har råd med en målvakt som Marc Andre Fleury eller Carey Price. Fantastiska målvakter i Vegas Knights och Montreal Canadiens. Jag är dessutom rätt säker på att Vegas Knights vinner NHL för första gången i år. Det ser riktigt starka ut. Islanders är bubblare, men tror inte att de rår på Vegas. Det tror jag inte att regerande mästarna Tampa gör heller. Roligt med Vegas som relativt nytt lag om de får vinna.
Synd att vi inte har råd med en målvakt som Marc Andre Fleury eller Carey Price. Fantastiska målvakter i Vegas Knights och Montreal Canadiens. Jag är dessutom rätt säker på att Vegas Knights vinner NHL för första gången i år. Det ser riktigt starka ut. Islanders är bubblare, men tror inte att de rår på Vegas. Det tror jag inte att regerande mästarna Tampa gör heller. Roligt med Vegas som relativt nytt lag om de får vinna.
+ 1
« Föregående · 2212828 · Nästa »

