« Föregående · 2235688 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Vi måste sluta att ta matchstraff, det håller inte på den här nivån.
Sv: Apropå nånting...
thorwald: Lite dit jag vill komma, med mer kreativa forwards med lite sinne för anfallsspel så hittar man de ytorna naturligt. Nu är det för trubbigt tyvärr.
Sv: Apropå nånting...
sargad: Hahaha nej det blir det inte! För då får vi det svart på vitt hur dåligt det är
Sv: Apropå nånting...
sargad: Vi är inte sämre än många lag. Vi har varit med i varje match. Kunde stått 2-0 till oss istället om vibsatt chanserna och inte fått en 5a. Utan Lodim blir det tuffare men vi ger inte upp!
Behöver dock få in 1-2 till vassa forwards. Nu när Alvarez och Lodin är borta är det rätt tunt.
Behöver dock få in 1-2 till vassa forwards. Nu när Alvarez och Lodin är borta är det rätt tunt.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Japp. Det kan även bli bättre än förra gången. Det är ju tur att det inte är omgång 40 iaf.
Sv: Apropå nånting...
stoff: måste ju vara något systemfel, eller så vet dom inte hur kan spelar modernt försvarsspel? väldig passivitet. Kolla när vi är i anfallszon vi har väldigt lite yta, är så mot alla lag vi mött. VI har 3 spelare i slottet
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Ja stor cred till Lodin att han klappar om Ahnelöv. En sån liten grej visar vilken typ av människa han är.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Det är inte karaktären det är fel på, uppenbar skillnad på Lekssands förmåga att hitta målchanser mot Timrå. Vi saknar kreativa forwards, det är den bistra sanninngen. Svårt att förvandla våra Fiat Puntos till Ferraris..
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Visst är det Ante som ansvarar för försvarsspelet? Tur han har Nubben som chef annars hade han nog kunnat vara lite orolig nu.
Sv: Apropå nånting...
Man behöver inte krångla till analysen; Vi är helt enkelt lite(och ibland klart) sämre än de flesta lagen.
Blir spännande att se matcherna mot Lping o DIF.
Blir spännande att se matcherna mot Lping o DIF.
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: virrigt försvar uddlöst anfall...det här kan bli sämre än förra gången i SHL
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: skiter i det här nu.. går och klipper gräsmattan istället..matchen är allafall körd..
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Hv71 skulle slå Timrå i alla matcher i play in.... 7dagar i veckan... Tyvärr
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: varför ska en målgörare och förstafemmaspelare hoppa in tacklingar över huvudtaget? Samma resonemang på Alvarez. Nåt är fel i det här laget, det finns ingen karaktär.
Sv: Apropå nånting...
Smokey: förr i tiden så backade spelare en bit från sargen för att bli inknuffade för att få med sig utvisningar. I modern hockey kryper dom ihop och hoppa det är lite kontakt emot huvudet och sedan överspela det. Är ju inget unikt till denna situation. Bara ett sätt som det utnyttjas på nu
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Luleå och Brynäs så här långt, lär säkert bli några fler med.
Sv: Apropå nånting...
Jag förstår inte varför vi spelar med 3 spelare i slottet i 5 mot 5 i försvarzon. Leksand och alla andra lag har minst 3 spelare som backcheckar och är aggressiva, vi har på sin höjd 2. Ger mängder av ytor åt motståndarna.
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: endera är man för slöa eller för dumma men man ger Leksand hur mycket tid som helst i vår egna zon. Timrå spelar som att alla leksingar är Wayne gretzky, vill inte köpa korv på läktarn så man står två meter ifrån hela tiden.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Mm, det börjar se tungt ut. Den här matchen känns redan som en förlust…
Kom igen nu och ge oss lite tur!
Kom igen nu och ge oss lite tur!
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nej Play in var lite väl nonchalant kanske. Lite övertro på sitt lagbygge..
Sv: Apropå nånting...
Jo vi har verkligen domarna med oss. Myten om att dalmasar kör med jordglob med endast Dalarna på är ingen myt.
Det här har jag fått 39 likes på i inkorgen:)
Det här har jag fått 39 likes på i inkorgen:)
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det var den matchen det. Blir säkert 2-0 nu 5 min pp. Lodin säkert avstängd flera matcher
Sv: Apropå nånting...
{9386}:
Olyckshändelse missar tajmingen och den tar i huvudet
Reglerna är solklara tyvärr
Stort av lodin och klappa om ahnelöv innan han gick ut
Lodin bet såklart att det inte var hans mening och träffa huvudet
Olyckshändelse missar tajmingen och den tar i huvudet
Reglerna är solklara tyvärr
Stort av lodin och klappa om ahnelöv innan han gick ut
Lodin bet såklart att det inte var hans mening och träffa huvudet
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Tyckte tyvärr att den var solklar. Han hoppar in den.
Alldeles för dåligt av Lodin.
Alldeles för dåligt av Lodin.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Så fort man hamnar i försvarszonen blir det skitnödigt, man kan inte spela sig ur Leksands press.
Sv: Apropå nånting...
Kan man inte få lite jävla rättvisa? Vi spelar ut Leksand i inledningen. Hade det varit en förbannad bedömningsport hade vi fått alla domarröster. Leksand har några alibiskott och får ett jävla slumpmål.
Faaan!
Faaan!
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: helvetes jävla skit..Timrå får inte in puckfan..Leksand skickar iväg en slump puck och det blir mål...suuuuuck...kom igen nu Timrå
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Jävla skit. Ingen idé att skriva här ju om man inte kan få några likes 😑
« Föregående · 2235688 · Nästa »