« Föregående · 2524561 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
små grinigt, Svettiga handskar i ansiktet 👍
saik måste dra icing ibland,ska alltid spela sig ur
saik måste dra icing ibland,ska alltid spela sig ur
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Vi har ju Sveriges bästa domare på plats, synd och klaga även om dom är från Norrbotten.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Aa joo nu också när Växjö spelaren sitter på pucken o hakar fast sig i Pudas klubba men ingen åtgärd
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jävligt tveksam när de släppte en tidigare där en växjöspelare hoppade in på isen och sedan hoppade ut igen när han kom på att det blev fel.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Man undrar ju lite när Växjös excellenta ungdomsverksamhet ska börja fira sina triumfer på allvar?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dom har haft total dominans i hela andra, om dom inte skulle ha fått in några mål så hade man undrat om de är Timrå man kollar på
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 7
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Dålig disciplin på att fixa avblåsningar i egen zon. Växjö är väldigt skickliga på att hålla i motståndarnas klubbor utan att använda händerna.
Det behöver vi bli bättre på.
Det behöver vi bli bättre på.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jo. Vi spelar mor Sveriges mest disciplinerad lag. Där är vi tyvärr bara tvåa.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Han vill ge oss den sista pusselbiten fram till SM-guldet.
Fast där brast det lite i disciplinen -1-2.
Han vill ge oss den sista pusselbiten fram till SM-guldet.
Fast där brast det lite i disciplinen -1-2.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Ni är mästerliga på den disciplinen. Det syns idag bland annat. Önskar er lycka till i finalspelet.
Ni är mästerliga på den disciplinen. Det syns idag bland annat. Önskar er lycka till i finalspelet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Niikeliito: Ring Alcen. Enligt Brynäs supportrar är ju han helt oduglig och värvar bara spelare med Brynäs anknytning, så ett samtal från Kapanen med ett kontraktsförslag på en spelare utan koppling hugger han säkert på direkt för att impa på sina supportrar! 😅
+ 4
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:
Undrar om inte Möller får en staty i Skellefteå snart ;)
Snacka om att pricka in formen i rätt tid. såhär har det sett ut i alla slutspel.
Sjukt vad bra han är.
Undrar om inte Möller får en staty i Skellefteå snart ;)
Snacka om att pricka in formen i rätt tid. såhär har det sett ut i alla slutspel.
Sjukt vad bra han är.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Du måste vara dum på riktigt.
Växjö har juh varit det bättre laget hittills.
Växjö har juh varit det bättre laget hittills.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
dom heter ju växjö..sjung de i stället
tänk om timrå klacken skulle sjunga
framåt t i k t i k...skulle va tramsigt
tänk om timrå klacken skulle sjunga
framåt t i k t i k...skulle va tramsigt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Lagt 500 på att Ske vinner med 4-1 mot VLH
och 500 på att DIF vinner med 4-1 mot Modo.
och 500 på att DIF vinner med 4-1 mot Modo.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Håller med . Hela slutspelet har dom backat hem å vunnit med 1-0 eller 2-1 . Vad ska dom framåt nu för ?
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: men med det underlaget borde det ju inte vara svårt att hitta tillbaka igen om man inte lyckas nu kan man tycka? Resonemanget är ju ibland nästan att Stockholm ska ha en friplats i shl bara för att. Kan vara bra för intresset att inte ta något för givet också kanske, nu fyllde de väl iaf hovet alla matcher mot löven, det gjorde dom inte när de åkte ut mot Timrå...
+ 4
« Föregående · 2524561 · Nästa »
Dom förstör ju sporten helt 🤬