« Föregående · 2529733 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Synd att inte Löven gick till final istället för DIF. Tror det hade kunnat bli mer underhållande rock n roll hockey än det sömnpiller som utspelas just nu.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Han fick ett mindre bra tips från DIF forumet i alla fall.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Om inte Bernhardt har ett 1+1 kontrakt han kan säga upp och väljer Timrå trots Modo går upp… 😉
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
VAAAAAAAAD ska Garpen gööööööra nu ???? Byta kedjor ? Gnälla ? Avgå ?
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Tycho: Modo får det garanterat tufft deras första säsong. Bernhardt kan säkert stänka in ett gäng poäng, men jag tror det gynnar honom själv att komma till en mer etablerad klubb istället med bättre förutsättningar.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Tycho: Jag har sagt det hela tiden, bernard kommer spela i Modo i höst. Och PerHapps kommer vara skyldig mig en öl
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Jåkkinen: Det känns väl lite som när vi började leka hem kvalet mot dom. De är livsfarliga när de får något att gå på (som efter målvaktstavlan till 1-1), men när matchen bara rullar på i 5-5 skapar de inget.
För MoDo gäller det bara rulla på utan dumma utvisningar.
För MoDo gäller det bara rulla på utan dumma utvisningar.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: The Curse of Olle Liss.
Har man han i laget är man garanterad final men aldrig att gå upp
Har man han i laget är man garanterad final men aldrig att gå upp
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: Önskar inte Djurgården någon lycka men vi kommer inte få en back med lika stor chans till uppsida än Bernhardt för de pengarna. Skulle kräkas blod om han gör succé i Modo i SHL…
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Niikeliito: Utgå , Djurgården !! Utgå , Djurgården !!
Fansen har gett upp ;-)
Fansen har gett upp ;-)
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Oerhört trubbigt från Djurgårdens sida. 1-3 nu o det känns som matchen är avgjord
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
jens_88: förstår inte hur djurgården har tänkt gå upp i SHL med den här offensiven? Modo är bättre i mittzon än vad jag trodde dom skulle vara men djurgården med puck, herregud vad oinspirerat och söligt.
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Det mest komiska i kvällens match är att modoiterna klagar på att DIF har en för lång hyllning/sång och dom vill att pucken skulle släppas nån gång 😅
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Låter som en sjukt svag utelning .. när man enligt en del hockeyexperter har lyckan att ha allsvenskans överlägset bästa pp back i laguppställningen.. 😏
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
jens_88: Modo har 5,88% i PP i finalserien, ändå leder man. Det borde var omöjligt. DIF har 30% men bara 10 tillfällen mot modos 17 st.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Instämmer helt. Underkänt till alla domare som dömt i den här finalen..
slutspelshockey verkar inte längre få existera.
slutspelshockey verkar inte längre få existera.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Tycker domarna i den här finalserien är ett skämt. Allt normalt gruff som tillhör ett slutspel tar man utvisningar på. Vem fan vill se en final med bara PP?
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Hemliga knepet för att hålla Modo ute och inte släppa in mål? Ta en utvisning, Modo kan verkligen inte spela PP
+ 2
« Föregående · 2529733 · Nästa »

