« Föregående · 2560590 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Men nu får han väl ge sig! Snacka om att vara långsur! Han fick inte plats hos oss! Så är det i hockeyns värld!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller med. Där tappade Ty Rattler eller vad fan han hette rubbet.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Rattie verkar ha blivit en äkta LHC:are mao. Såna är de, jävla förlorare. Tror de är laget som skulle uppbåda störst njutning hos mig om de åkte ur
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{7043}: det kommer att bli en tuff säsong! Topp sex är långt ifrån någon självklarhet! Det är tur att man är härdad som Timråit!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Troligtvis helt ointressant. Men i afton lirade Linköping en träningsmatch mot Leksand. I en annan del av Köping av alla ställen...
Lill-Smokey, född och fostrad till en hängiven TIK-supporter, i fucking Köping... Tro inte att han hade släkt (på mammas sida) och polare och annat löst folk som försökte få honom till både VIK:are och Djurgårdare som knappt nyfödd i porten till Bergslagen. Han är sedan unga år 100% hängiven Timråsupporter! Han var på plats som funktionär i Köpings ishall. Hela dagen hjälpte han till med jobb i hallen inför träningsmatchen.
Hockey är det det bästa han vet! Kvällens begivenhet i hallen var två ex TIK:are. Vilmos Galló och Ty Rattie.
Han ringde nyss och berättade att Galló hade skämtat och pratat om sin tid i Timrå när han visat honom en bild i den rödvita rusningen efter matchen. Glad Lill-Smokey.
Ty Rattie gav honom ett "fuck you" finger... Varför skulle jag vilja veta? Förvånad och besviken kille i en annan del av Köping:(
Lill-Smokey, född och fostrad till en hängiven TIK-supporter, i fucking Köping... Tro inte att han hade släkt (på mammas sida) och polare och annat löst folk som försökte få honom till både VIK:are och Djurgårdare som knappt nyfödd i porten till Bergslagen. Han är sedan unga år 100% hängiven Timråsupporter! Han var på plats som funktionär i Köpings ishall. Hela dagen hjälpte han till med jobb i hallen inför träningsmatchen.
Hockey är det det bästa han vet! Kvällens begivenhet i hallen var två ex TIK:are. Vilmos Galló och Ty Rattie.
Han ringde nyss och berättade att Galló hade skämtat och pratat om sin tid i Timrå när han visat honom en bild i den rödvita rusningen efter matchen. Glad Lill-Smokey.
Ty Rattie gav honom ett "fuck you" finger... Varför skulle jag vilja veta? Förvånad och besviken kille i en annan del av Köping:(
+ 19
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Ja vi må ha vassaste topp 6 men tittar man ner i 3:e och 4:e är de tunga
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Rögle och Färjestads forwardsuppsättning skojar man inte bort. Inget lag kan matcha deras djup i kedjorna.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Modoliderna vinner mot Mora och Karlin får skynda till Biteline innan de stänger 22.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Rico01: Hade han spelat hade han varit på isen då. Det är jag övertygad om
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja, på isen var kristians rubins, jakob noren, lucas pettersson, maximilian kilpinen och helmer styf. vilka då? ja det vet knappt vi som håller på laget :)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Har kollat på Lahti mot Växjö och tyvärr måste jag meddela att Växjö ser läskigt redo ut inför SHL säsongen. De få chanser Lahti hade tog Larmi, som ser ut att ha bevarat formen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: 2-1, Mora klädde precis av Modo. Bernard på isen när försvaret går bort sig helt
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
Har sett Oink tidigare och det var uselt, långsamt och dålig taiming
Har sett Oink tidigare och det var uselt, långsamt och dålig taiming
Sv: Apropå nånting...
Kollar på Rögle-Oink. 3-0 efter 2 perioder.
Rögle imponerar. Det gör inte Oink.
Kan man hoppas att det kommer att se ut så här resten av säsongen för dom?
Rögle imponerar. Det gör inte Oink.
Kan man hoppas att det kommer att se ut så här resten av säsongen för dom?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
dempa: Det verkar så! Sedan så får vi se vilken sida som överväger! Men det är nog bra att han får en stor roll i laget, annars kan det nog bli gamnacke!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ruohomaa kommer definitivt vara vår Sundström denna säsong, både snacka till sig utvisningar och göra en del dumma grejer som kan rendera avstängningar. Sen kommer han avgöra ett par matcher i OT med. Kommer ge och ta.
Läste att Sundsvall hade snygga tröjor, nån som har bilder från igår?
Läste att Sundsvall hade snygga tröjor, nån som har bilder från igår?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: han verkar vara lite svårhanterlig! Vi får se hur Karlin hanterar det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Walle2: han fick ju ingen hjärnskakning? Blir problematiskt när en tränare ska leka doktor 5min efter slutsignal. Bättre att hålla sig till det man kan
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Walle2: har nu sett Ruhoma i några matcher, och det känns som att han kan ställa till det. Inte bara i positiv mening!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SPOODI: Hej. Såg tyvärr inte matchen fick ni många spelare skadad? Läste bara att en iLöven bkev sänkt med hjärnskakning....
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: med tanke på hur många utvisningar löven tog mot oss är det inte otänkbart att något lag går därifrån med skador
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Enda positiva att vi lyckas vinna ganska så enkelt. Plus att vi slapp nån idiot som satte ut en knätackling bara för att det är kul ungefär. Dock så har vi ju mötet med Röven imorgon. Där får spelarna verkligen se upp...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Var det inte nästa säsong då avtalet går ut? Jag kan vara helt fel ute men har för mig att det snackades om samma sak ifjol.
Sv: Apropå nånting...
Jockz: jo det är nåt sånt men efter förra årsmötet så lät det som att dom skulle försöka få till så klubbmärket kom framtill inför denna säsong.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Av en träningsmatch mot boobsen 2023 drar jag noll slutsatser, varken i potentiella femmor eller annat
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: För mig är det en klar andrakedja. Wedin placerar jag alla dar i veckan i 3e i början när han ska matchas in i laget igen, lite beroende på fysisk status.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Jag tror man sitter på något knepigt avtal med kommunen att det ska stå Timrå på tröjorna, inte säker dock.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Från Sundsvalls tidning: Pettersson hyllar kedjan efter segern
30 augusti 2023 22:18
Fem mål framåt – tre av dem från samma kedja.
Firma Pettersson/Hanzl/Pääjärvi verkade trivas tillsammans när Sundsvall besegrades med 5–2.
– Jag tycker vi kompletterar varandra jättebra och har roligt på isen tillsammans, säger Emil Pettersson.
Vi får se om detta är den tilltänkta andrakedjan eller om Wedin tar plats där. Man kanske tänker sig att börja med honom i 3:e och om det går bra flytta upp honom senare eller vad tror ni?
30 augusti 2023 22:18
Fem mål framåt – tre av dem från samma kedja.
Firma Pettersson/Hanzl/Pääjärvi verkade trivas tillsammans när Sundsvall besegrades med 5–2.
– Jag tycker vi kompletterar varandra jättebra och har roligt på isen tillsammans, säger Emil Pettersson.
Vi får se om detta är den tilltänkta andrakedjan eller om Wedin tar plats där. Man kanske tänker sig att börja med honom i 3:e och om det går bra flytta upp honom senare eller vad tror ni?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
På tal om att tappa det.
Inte en Americanossupporter som varit aktiv sedan maj. Luften har verkligen gått ur dem.
Inte en Americanossupporter som varit aktiv sedan maj. Luften har verkligen gått ur dem.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Krya på dig Jonte!
Uppmärksammade att Didde inte heller spelade igår. Hoppas att han, Lander och Eronen är tillbaka imorgon och spelar.
Uppmärksammade att Didde inte heller spelade igår. Hoppas att han, Lander och Eronen är tillbaka imorgon och spelar.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Någon som ska på årsmötet ikväll?
Vore intressant att få klarhet angående nya matchtröjorna och Tallarna och varför det blev som det blev.
Vore intressant att få klarhet angående nya matchtröjorna och Tallarna och varför det blev som det blev.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
"Johanna intervjuar brorsan. Weird feeling."
Det är säkert en faktor till att Jonte är så bra på att styra intervjuerna dit han vill. Små detaljer i uttalandena som han vet kommer få journalisten att nappa eller motståndarfansen att tappa det.
"Johanna intervjuar brorsan. Weird feeling."
Det är säkert en faktor till att Jonte är så bra på att styra intervjuerna dit han vill. Små detaljer i uttalandena som han vet kommer få journalisten att nappa eller motståndarfansen att tappa det.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75:
"
4-1 mycket fint skott av Pettersson i PP. I krysset! Sånt vill vi se mer av i SHL
"
Effektfullt nog skjuter han också sönder vattenflaskan. Det är ju den största behållningen med matchens vackraste mål.
"
4-1 mycket fint skott av Pettersson i PP. I krysset! Sånt vill vi se mer av i SHL
"
Effektfullt nog skjuter han också sönder vattenflaskan. Det är ju den största behållningen med matchens vackraste mål.
+ 4
« Föregående · 2560590 · Nästa »