« Föregående · 2774778 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Tacklingen ser inte ut att träffa huvudet, men jag kan ha fel.
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Inget farligare än att leda med 4-0 , men HV - spelarna är nog rätt leda nu också
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Rivalmöte jaja tv4 hockey har alltid rivalmöte när fbk spelar
Sv: Apropå nånting...
FBK 3-0. Man kan undra vad som gör att Blomqvist tar över HV? Obegripligt med röran som är och har varit i laget och föreningen.
Sv: Apropå nånting...
Dom pratade ekonomi i hockeystudion dom visste inte att kraven inte skärps nästa säsong lite lättnad för alla klubbar 10 % av omsättningen i SHL
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hur mycket skulle det kosta hv att lämna WO resterande matcher innan kvalet? För dem lär ju inte vinna ett skit mer iår.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Finns tyvärr ingen struktur.
+ att dom for och bytte när FBK hade pucken i mittzon.
+ att dom for och bytte när FBK hade pucken i mittzon.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Laleggia var inte vad HV behövde. De behöver Per Svensson eller Eronen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: HV backarna kör på egen målvakt och orsakar kaos som leder till mål.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Tänker främst på Timrås möjligheter till avancemang i tabellen 😊
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Torparen: Det kanske är bättre att uttrycka ett stöd för motståndarna istället. Jag tycker faktiskt att både Rögle och Hv förtjänar en vinst ikväll som det såg ut förra omgången.
Sv: Apropå nånting...
Får börja kvällen med att önska förlust åt frölunda och färjestad då 😌. Kanske störst chans gällande den förstnämnda som har haft grillorna snörade under uppehållet 😁
Sv: Apropå nånting...
SebastianH:
Vi har en chans att vinna guld och det är iår.
Nästa år står vi utan Hållander, Kapanen och förmodligen även Dalle.
Lander ett år äldre…
Nej ska det ske måste det ske nu.
Vi har en chans att vinna guld och det är iår.
Nästa år står vi utan Hållander, Kapanen och förmodligen även Dalle.
Lander ett år äldre…
Nej ska det ske måste det ske nu.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: NHL-målvakterna verkar spela runt 60 matcher per säsong utan att bli utslitna. 52 ska inte vara något problem.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja och JJ var på landslagsuppdrag nyligen. Så det går nog ingen nöd på honom heller. Tills tisdagsmatcherna drar igång så kan Juel gott stå.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tycker vi har ett hyfsat lag för dom pengarna, om man vill jämföra lie med andra lag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
www.st.nu/2024-11-23/uppgifter-sa-mycket-tjanar-toppspelarna-i-timra/
Han placerar Timrå IK på plats nummer tolv när det gäller totala lönebudgeten, där HV71 toppar sammanställningen med närmare 70 miljoner.
Timrå ligger enligt Johan Svensson på 52,2 miljoner den här säsongen ? utan finske nyförvärvet Näkyvä. Ett tillskott som han uppskattar kostar Timrå mellan 1,5 och 2 miljoner kronor, men som enligt klubben finansierats med externa medel.
Han placerar Timrå IK på plats nummer tolv när det gäller totala lönebudgeten, där HV71 toppar sammanställningen med närmare 70 miljoner.
Timrå ligger enligt Johan Svensson på 52,2 miljoner den här säsongen ? utan finske nyförvärvet Näkyvä. Ett tillskott som han uppskattar kostar Timrå mellan 1,5 och 2 miljoner kronor, men som enligt klubben finansierats med externa medel.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag skulle ha Tim i målet idag. Det är inte ofta vi haft en målis som stänger igen som han gjort på slutet.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dagen Strömberg och Erixon försvinner kan vi anskaffa oss en Lennström/Borgman och para med en junior. Hade gjort oss till alla mediers guldkandidat. Men tills dess hankar vi oss fram i mitten av packet.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: oavsett vem som är head coach i Timrå så brukar man köra en het målvakt tills plattmatchen kommer, "man ändrar inte ett vinnande lag", å hela den biten... om det är idag JJ ska in låter jag vara osagt men Juel bör avlastas innan han blir sliten (å vise versa sen om JJ har en streak). Som det känns nu så har de liksom ingen plan i hur de matchar dem
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Rent spontant kan vi hitta en betydligt bättre back än Erixon för hans lön.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
HaHa, Tror inte han kan passa in i Timrå. Bara kul att retas lite🙈🙈
HaHa, Tror inte han kan passa in i Timrå. Bara kul att retas lite🙈🙈
« Föregående · 2774778 · Nästa »
Blir det matchstraff så är det verkligen konstigt.