« Föregående · 2776603 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
erathoo: Det är ju också sjuka fasthållningar så fort det blir lite yta. Men visst, mer kan kan kräva av toppkedjan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Smokey: La de nu tungt måla inte Mordor på väggen redan grabbsen fixar de här tro mig e ju lite synsk!!!!🤣🇺🇿😎😇
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Smokey: Mmm, vi har svårt att få flyt i spelet och öppna ytorna
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
erathoo: Men vi har en första och andra femma som ska bära oss men de har ju noll anfallsspel. Inget snurr alls.
Det är dags att vakna till nu.
Boyce femma gör det de ska och tacklas, men övriga då?
Det är dags att vakna till nu.
Boyce femma gör det de ska och tacklas, men övriga då?
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Det där målet var ett typiskt "in your face"-mål.
På Johansson.
På Johansson.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
vonDöbeln: Hög högstanivå på båda våra målvakter men vi skulle behöva mer jämnhet.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
covfefe: Det här med att komma ut starkt på hemmaplan och få motståndarna att bara överleva första tio är inget Jokkinen tror på i alla fall.
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Kulltorp: ser ut som vanligt mot LHC... jädra bingolotto mål hela tiden
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
covfefe: Ett typiskt jävla Linköpingsmål, slumppuck från blå. Låt dem inte snurra runt i vår zon.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Villervalla: Blir fortfarande förvånad över hur många kamper vi förlorar. Att vi inte kan komma in i anfallszonen med fart. Att vi dumpar pucken hela tiden.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Går det att vänta sig något annat än att JJ släpper världens enklaste mot Linköping utan att de har fått igång sitt spel än?
Godnatt
Godnatt
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
NU ÅK VI 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Söderöver: Eller Eronen ett par i PP? Är det nakenbad i Vängåvan då?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Kommentartorn Peter Backe nämner att "Timrå har fullt manskap". Dvs Pilö, Melander och Erixon är tillgängliga...herregud...
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tänk om Nässén gör mål ikväll!!!!!
Då drar jag till Maspalomas och gör snöänglar!
Då drar jag till Maspalomas och gör snöänglar!
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Kerstin_k: Se upp för Rattie och Little. Senast hade dom en byxa in med 1-2 sek kvar av första perioden (tog på Eronen). Hoppas undvika utvisningar ikväll. I PP är de vassa med Rattie på direktskott
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Kerstin_k: Nu jävlar ska vi göra sargreklam av ÄllHåååCcccee.
Kom igen Walli och El Sheriff.
Kom igen Walli och El Sheriff.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tom Topp: LHC alltså. Tycker att dom har en äcklig tendens att få med sig poäng oavsett hur spelet ser ut. Timrå kan köra över dom totalt och ändå lyckas Rattie skjuta på klubbspetsen på en försvarare och in i mål.
Hoppas verkligen att det inte blir så ikväll. Orkar inte riktig med ytterligare en pissmatch mot LHC. Kan Timrå snäääääälla köra över dom från start till mål?
Hoppas verkligen att det inte blir så ikväll. Orkar inte riktig med ytterligare en pissmatch mot LHC. Kan Timrå snäääääälla köra över dom från start till mål?
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
mikenomad: Nä, matchtröja på idag! Vi håller lite på julgrejerna ett tag!
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Villervalla: En jultröja ska ju vara ful. Det är ju hela poängen. Ser ni matchen på TV4 förresten. Det finns två Skellefteå-Luleå men igen Timrå.
😬
😬
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tom Topp: Ja, hela fenomenet heter ju Ugly christmas sweater, en ful tröja man har på sig på skoj över jul, haha.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Villervalla: men det är väl lite det som är grejen! Jultröjor ska gärna vara lite för mycket! 😜
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tom Topp: Den är vansinnigt ful, den som designat den måste få sparken eller är det ett elevarbete från textilslöjden i årskurs 3?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tom Topp: Var det dig jag såg i Landers café för typ 10 min sen då? En farbror i jultröja
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Söderöver: Precis, sen finns exempel som Växjö. Hur många "egna" produkter har de haft genom åren liksom?
Givetvis är högsta prio att hela tiden kunna bygga på med unga spelare underifrån. Men det går att hitta en bra kombo med bra scouting med!
Örebro är väl ett annat exempel, även om de inte vunnit nått guld!
Givetvis är högsta prio att hela tiden kunna bygga på med unga spelare underifrån. Men det går att hitta en bra kombo med bra scouting med!
Örebro är väl ett annat exempel, även om de inte vunnit nått guld!
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Torparen: Väck med Växjö. Som flera konstaterat så väcker t ex Lkpng känslor i alla fall.
För Väkxsjö Lakers blir jag lika uppvarvad som att tänka på typ Team Boro eller Lejonström.
Och upp med SSK så man kan se Timrå live.
Oroa er inte för Leksand, dom har många trottoarkanter osålda och en Klas Olofsson i Insjön som håller skatte-Masen på armlängds avstånd.
Spännande att se om vi får bättre bett i checkingen i afton... och se upp för Rattie.. ständigt denna råtta.
För Väkxsjö Lakers blir jag lika uppvarvad som att tänka på typ Team Boro eller Lejonström.
Och upp med SSK så man kan se Timrå live.
Oroa er inte för Leksand, dom har många trottoarkanter osålda och en Klas Olofsson i Insjön som håller skatte-Masen på armlängds avstånd.
Spännande att se om vi får bättre bett i checkingen i afton... och se upp för Rattie.. ständigt denna råtta.
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tom Topp: Ingen Fantenberg i LHC, blev pappa igen idag. Grattis till honom!
+ 3
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Woody Jokinen: köpte min i arenan. 600 ballobas kostade den!
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Tom Topp: Funderar på att köpa en jag med. Vad kostade kalaset?! Finns shopen i Birsta kvar? Vad kostar kalaset?
+ 1
« Föregående · 2776603 · Nästa »
