-Sputnik-: Det är Därth och Annerstedt som sticker, även någon målvakt om jag minns rätt, som är en av Sveriges största talanger, typ
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Kulltorp: Hade också för mig att Sörbrand skulle lämna.
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?
Sv: Apropå nånting...
Första hemmaderbyt för säsongen (2024-25), på hemmaplan dessutom och just precis därför: "Let´s bring something to the table!" Gjorde vi det nu då? Definitivt, med råge.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 10
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Sundin kommer bli en klart bättre back än rädda fröken Forsmark har tuffhet orädd saker som inte Forsmark ALDRIG kommer fixa. Klart bättre chans att Sundin når NHL även om han behöver höja sin nivå såklart
+ 3