1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3039637

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Sämre spelare har ju landat ett NHL-kontrakt, konstigt nog.
Jag har ärligt talat lite svårt att förstå hur Albin Sundin ens hade NHL-diskussioner kring sig. En rätt begränsad back trots allt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Sundin kommer bli en klart bättre back än rädda fröken Forsmark har tuffhet orädd saker som inte Forsmark ALDRIG kommer fixa. Klart bättre chans att Sundin når NHL även om han behöver höja sin nivå såklart

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: jag gillar ju Sundin. Tror att han med tiden kan bli en riktig toppback i SHL. Rejäl och stabil. Men nhl, nä kanske inte det!

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: jag gillar ju Sundin. Tror att han med tiden kan bli en riktig toppback i SHL. Rejäl och stabil. Men nhl, nä kanske inte det!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer