-Sputnik-: Fast om nu Forsmark landar ett NHL-kontrakt så hade det betytt att han utvecklats rätt mycket och gjort en riktigt bra säsong, men i slutändan inte tagit en NHL-plats så hade han väl varit rätt så attraktiv hos andra klubbar också, och vill man ha en sån spelare hade man fått betala för det också.
Inlägg: 3039632
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Sämre spelare har ju landat ett NHL-kontrakt, konstigt nog.
Jag har ärligt talat lite svårt att förstå hur Albin Sundin ens hade NHL-diskussioner kring sig. En rätt begränsad back trots allt.
Jag har ärligt talat lite svårt att förstå hur Albin Sundin ens hade NHL-diskussioner kring sig. En rätt begränsad back trots allt.