Apropå nånting...
« Föregående · 1013352 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Vad gör man om man sitter i styrelsen då? Är/har du varit med i TIK031?
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Ok. Men jag har svårt att se hur vi ska kunna bli 150 st härifrån vid någon match, förutom då kanske i en sjunde avgörande.
Förhoppningsvis så löser det sig med andra ord. Du får fixa det här. Det får bli ditt ansvar :)
Förhoppningsvis så löser det sig med andra ord. Du får fixa det här. Det får bli ditt ansvar :)
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: TIK031 ligger för tillfället lite i träda. Detta p.g.a brist på styrelsefolk som också kan hjälpa till kring resor och liknande. Därför har arbetet från TIK031:s sida den här säsongen varit begränsat till att fixa biljetter till matcherna i Scandinavium, inga bortaresor eller dyl.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Rackarns... Blir riktigt knivigt för mig att ta mig dit isåfall. Kan man inte beställa biljetter på bortastå på annat sätt än via supporterklubben?
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Jag ska ta bort detta inlägg snart. Men, jaaaaaaaaaaaaa!! 1-0 till Juve!
Camoranesi.
Camoranesi.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: aah!
men ja hänger lätt på ! drömmer förtillfället att kunna komma iväg på matcherna..
men ja hänger lätt på ! drömmer förtillfället att kunna komma iväg på matcherna..
Sv: Apropå nånting...
Timrå-Tjejen: Blir det en stor buss så lär det ju inte vara några problem. Men då måste verkligen de som anmäler sig åka.
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Sen hur många vi är? Fler än nånsin men sämre organiserade än på tio år. Men det finns en hemsida och en massa mailadresser.
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Hade varit kul om TIK031 kunde fixa något liknande, om dom finns kvar...
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Problemet i ett slutspel är att Timrå får sina 150 biljetter och det i princip är omöjligt att få tag på andra. Så vi måste vara med på Supporterklubbens biljettekvot. Därför anmäler i alla fall jag mig på tikare.se Om det blir många i Uppsala/Stockholm fixar vi med lätthet en egen buss (eller minibussar om vi blir halvmånga och det är praktiskt jämfört med att hoppa på bussarna från norr) men det måste synkas med big mama i Timrå
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Oavsett motstånd (LHC eller Håve) hade jag denna fråga på lut.
Hur gör ni stockholmare? Hur många är ni? Hur många är det som är kvar? Jag kräver minst 20 pers varje bortamatch. Vore trevligt om ni dök upp i norrland också någon match.
Hur gör ni stockholmare? Hur många är ni? Hur många är det som är kvar? Jag kräver minst 20 pers varje bortamatch. Vore trevligt om ni dök upp i norrland också någon match.
Sv: Apropå nånting...
Apropå resan till HV så antar jag att bussen plockar upp folk på väg söderut typ i Uppsala och Stockholm? En Stockholmare anmäld på tikare.se i alla fall.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Fan, man kanske skulle ta sig en sväng dit och kolla. Tar ju inte mer än 1 timme med tåg för mig.
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Kinnarp är väl känd för att ha reserverat de bästa platserna till bortafansen...typ? ;-)
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Jag har hört att iofficiellt föredrog majoriteten av spelarna i TIK HV71. Själv tycker jag nog att LHC varit en något tacksammare uppgift. Men vafan, vi ska ju bli mästare och då är det bara att ta HV först! :-)
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: ja, nu ar det HV som har pressen. vi har allt att vinna
Forza Timra
Forza Timra
Sv: Apropå nånting...
Cyklob: Då får man spräcka oskulden i Småland, "Jerusalem" och Kinnarp då på onsdagkväll =)
Härligt härligt!
Härligt härligt!
Sv: Apropå nånting...
Cyklob: Japp så är det, ja klart att Modo har ett bra lag de är de inget snack om.
Sv: Apropå nånting...
Snoop:
Ja det ser intressant ut i år, men det gäller att prestera på planen med spelar ingen roll hur bra lag man har på papperet om man inte presterar på plan :). Det fick man ju i alla fall uppleva nu av mitt kära Modo mot er. Tycker vi hade ett helt ok lag i år på papperet men vi fick aldrig ihop det, och då går det som det går.
Ja det ser intressant ut i år, men det gäller att prestera på planen med spelar ingen roll hur bra lag man har på papperet om man inte presterar på plan :). Det fick man ju i alla fall uppleva nu av mitt kära Modo mot er. Tycker vi hade ett helt ok lag i år på papperet men vi fick aldrig ihop det, och då går det som det går.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
Ja nog är det nerv helvete vad Frölunda pressar, det är konstigt att dom börjar spela så här när det återstår 3 min av matchen och inte börjar spela så här direkt.
Nu är det slut och ni kommer få möt HV-71 i semifinal.
Ja nog är det nerv helvete vad Frölunda pressar, det är konstigt att dom börjar spela så här när det återstår 3 min av matchen och inte börjar spela så här direkt.
Nu är det slut och ni kommer få möt HV-71 i semifinal.
Sv: Apropå nånting...
Cyklob: Ja giffarna har ju ett intressant lag i år, Ja hockey är alltid hockey :)
Sv: Apropå nånting...
Snoop:
Ja jag förstår fullt ut att du är glad det skulle jag ha varit jag med, för en annans del är det tur att Giffarna börjar spela snart så man får något annat att lägga fokus på och lägga denna säsong bakom sig.
Men givetvis kommer man endå följa med i slutspelet, men det är ju inte längre av samma intresse för en annan :(. Men som sagt Hockey är Hockey och jag älskar sporten så :).
Ja jag förstår fullt ut att du är glad det skulle jag ha varit jag med, för en annans del är det tur att Giffarna börjar spela snart så man får något annat att lägga fokus på och lägga denna säsong bakom sig.
Men givetvis kommer man endå följa med i slutspelet, men det är ju inte längre av samma intresse för en annan :(. Men som sagt Hockey är Hockey och jag älskar sporten så :).
Sv: Apropå nånting...
Cyklob: Aa absolut, de gäller att vi bara flinar åt dom och låter hockeyn tala, men de kommer blir ruskigt roligt detta, va ett tag sen man fick va med om en semifinal nu :)
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Ja absolut, men det gäller inte bara snacket utan alla fula tjuvnyp med som dom delar ut med.
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Jag har koppling till både Modo och Giffarna därför dom lagen ligger mig närmast om hjärtat med konstigare så är det inte.
Sv: Apropå nånting...
Cyklob:
Nejdå. Det var bara en fråga.
Det är inget konstigt att hålla på ett lag man inte har någon koppling till, men jag tycker det ofta präglas av lättsinne, medgångsanda och fjortistänk.
Nejdå. Det var bara en fråga.
Det är inget konstigt att hålla på ett lag man inte har någon koppling till, men jag tycker det ofta präglas av lättsinne, medgångsanda och fjortistänk.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: kan era spelare behålla lugnet och inte brusa upp av alla kommentarer och allt fult dom kommer göra så har ni all chans i värden att slå ut dom.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Märkligt (och sannolikt gynnsamt) för Kenta att möta ett lag han känner så väl i en matchserie.
Sv: Apropå nånting...
Cyklob: Ja dom har ju de, Ward,Jämtin och Ledin men även Petrasek och Luoma kan ha svårt att hänga med om tempot blir rasande, så detta blir en utmaning :)
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Somervuori drog nu ner rullgardinen för Frölunda, Timrå - HV71 i EON på måndag !
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Jag skulle nog säga fördelen att möta hv är att dom har 3 grisar i sitt lag som sitter mer i utvisningsbåset änn vad dom spelar. Så ni kommer ju få spela powerplay hela tiden.
Ja nu är det nog klart det blir HV för eran del 3-0 nu till Färjestad.
Ja nu är det nog klart det blir HV för eran del 3-0 nu till Färjestad.
Sv: Apropå nånting...
Cyklob: De positiva med att möta HV är ju att om vi fortsätter med vår fart och kontringar så kommer nog HV dra på sig utvisningar, något som dom gjort mycket under säsongen så vi kommer få mycket chanser i PP :)
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Hade mer än gärna åkt jag också men får inte ledigt från jobbet. Lite trist.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Så det ska inte behöva spela någon roll om man tänkt gå hela vägen :). Det är bara gå in och köra.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
Han var ju med på min Ö-viksresa och var så jävla lismande och inställsam. Vi rökte på och hade det allmänt trevligt. Men att bara dra iväg så där... Arabjävel!
Han var ju med på min Ö-viksresa och var så jävla lismande och inställsam. Vi rökte på och hade det allmänt trevligt. Men att bara dra iväg så där... Arabjävel!
« Föregående · 1013352 · Nästa »