Apropå nånting...
« Föregående · 2750110 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ja, Jonte står ju upp iallafall. Han är inte rullstolsburen vilket får ses som positivt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: jag minns också att vi blev hånade för värvningarna av Lundmark och Eisenmenger!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
TD: Tack! Sejouren i HA satte sina spår och fick oss att inse att vi inte ska ta saker förgivet. Det har varit kanon på både hemma- och bortaläktare sedan första matchen i HA. Det genererar nog en och annan slant också i försäljning.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
True, Olofsson och Jasek har fortfarande tillsammans inte gjort fler poäng än Eisenmenger.
+ 22
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Aagard står och flinar och skraffar med brynässpelare vid tek när man har 4-2 i stjärten och ligger stensist. Känns som hade en Timrå spelare gjort det under Olli hade man blivit smiskad med basturis.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Men vad säger analysinen efter slutsignalen på finska som får Olli att flina som en snorunge som just pallat äpple hos grannen?!?!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Skit också att vi skaffade en ”finsk” tränare.
De lyckas ju aldrig i SHL.
Nu väntar man bara på det förväntade raset.
De lyckas ju aldrig i SHL.
Nu väntar man bara på det förväntade raset.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
+ 8
Sv: Apropå nånting...
+ 9
Sv: Apropå nånting...
X-Län: Vi har levt på ett bra boxplay, försvar och målvaktsspel. Sen har vi haft tur att Kopacka och Trivigno haft kemi i tredjekedjan, samt att Silfverberg och just Kopacka har gjort de mål dem ska göra. Typ så.
Men nu börjar ju andrakedjan vakna också, så nu får man lite hopp om bättring vad gäller målskyttet också.
Kul för er att ni börjat starkt också. Trodde ni (likt vi) skulle ha ett ganska uselt försvar, men ni har verkligen fått till det under Olli. Ni blir topp 6 i år om ni fortsätter såhär.
Men nu börjar ju andrakedjan vakna också, så nu får man lite hopp om bättring vad gäller målskyttet också.
Kul för er att ni börjat starkt också. Trodde ni (likt vi) skulle ha ett ganska uselt försvar, men ni har verkligen fått till det under Olli. Ni blir topp 6 i år om ni fortsätter såhär.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Tänk att det kan vara en sån jävla njutning att få se hockeyspelare issa sina klubbor! ❤️🤍❤️🤍
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
You always have to share the fucking link!
Now bring the views and fucking win this period!
www.youtube.com/watch?v=MxmETG0vYts&t=0
You always have to share the fucking link!
Now bring the views and fucking win this period!
www.youtube.com/watch?v=MxmETG0vYts&t=0
+ 17
Sv: Apropå nånting...
X-Län: Brynäs har som jag förstått det levt väldigt mycket på sin förstakedja. Lite som vi gjorde förra året. Det lär komma ikapp dom till slut om inte botten 6 bidrar lite mer.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: alltså, Modo är överraskande dålig i år och dom ligger i tabellen där man kan förväntas hitta dom. nMen. Jag kanske får äta upp detta efter att Timrå mött Brynäs. Men hur kan Brynäs ligga så högt upp än så länge? Jag tycker verkligen inte det ser speciellt bra ut. n
Sv: Apropå nånting...
Smarta Brynäs har monitor i båset erp klart dom har fördel märkte det förra året kan se bilder via tv4
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Hoppla, 2-2. Men 92 Olofsson borde dom ju snarast skicka till Svedjeholmen, osynlig och blöt som en katt.
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben:
Tre bakom Brynäsmålisen och där tappa puck. Trodde Karlin pratat om detta.....
Tre bakom Brynäsmålisen och där tappa puck. Trodde Karlin pratat om detta.....
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: vi ha för mig om att dom tog upp det på sändningen i lördags. Mer preciserat nollade på bortaplan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Har ni sett senaste matchavsnittet? Grabbarna känner sig trygga med hemmapubliken i ryggen, då är det väl helt enkelt upp till oss att göra så dom känner sig hemma kommande två bortamatcher!
Det finns ca 70plåtar kvar på Scandinavium, den ska vi bara fylla sen finns det en del platser kvar i bussarna till Jönköping på lördag också! Tillsammans ror vi hem sex poäng den här veckan 💪
Det finns ca 70plåtar kvar på Scandinavium, den ska vi bara fylla sen finns det en del platser kvar i bussarna till Jönköping på lördag också! Tillsammans ror vi hem sex poäng den här veckan 💪
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Onämnbare?? Jag har döpt honom till SAURON CHEF ÖVER MORDOR!!!!!🤣🤣😎🇺🇿
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Onda inte för mycket bara, det brukar bita en i arslet förr eller senare :P
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Du kom ihåg att vi inte rosade marknaden ifjol för då va de vi som va klappkassa bitvis elr hur!! De e en myyyycket stor skillnad i år tack vare Olli som fått alla grabbsen o dra i repet åt samma håll!!🇺🇿🤣💪
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Isbjörnen2: Vart är den "onämnbare"? Han som var så noga med att påpeka att Timrå skulle vara den sämsta nykomlingen i modern tid.
Modo på väg mot et sämst "andraåret nånsing"? 🤓
Modo på väg mot et sämst "andraåret nånsing"? 🤓
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: två lag som hör hemma på den nedre halvan. Men Brynäs har mer spets! Hos Modo är det jämngrått!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Undrar när Sanny&Svensson slår fast något om MoDo. Nog inget positivt i.a.f.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Precis, jag får läskiga flashbacks. Ingenting kuggar i. Som en mardröm där man försöker springa, men benen lyder inte.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Verkligen inte. Ser ut lite som hos oss när det gick som sämst, man får knappt till något 5-5 spel för det är alltid någon som är ute och glider till eller från byte. Tur att de får spela mest special teams.
+ 4
« Föregående · 2750110 · Nästa »
