Apropå nånting...
« Föregående · 2767462 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Hade varit enklare att hoppa över och läsa det om du inte konstant fyllde forumet med dubblettkommentarer och nonsens. 90% av det du skriver är ju bara upprepningar på nåt någon annan redan skrivit om. Av forumet att döma så har du ju fått höra det ett par ggr senaste veckorna nu.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
0tto: Om det stör dig är det bara att strunta i att läsa! Det står kommentar av Hinken som inte fanns med tidigare.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rico01: Satt och kollade på en gammal dokumentär igår om Stanley Cup finalen 1999 mellan Dallas Stars och Buffalo Sabres. Hasek i mål för Sabres och Ed Belfour för Dallas. Dallas hade också Mike Modano och Brett Hull mfl. Hull avgör till Stars fördel fast han har en fot inne i målgården. Efter detta fick man ta bort denna regel. Mycket omdiskuterat. Dallas hade ett tungt lag då som var svåra att stå emot. Pucken skulle bara in. Modano här i forumet gillar nog att jag skriver om detta gissar jag :)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Glöm inte att han har "bra karaktär"! Precis som True och Jasek m fl =P
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ett tips är att läsa forumet innan du postar "nyheter". Står redan om detta 7 inlägg nedanför.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: SHL-jumbon Modo har klart med en förstärkning resten av säsongen
26-årige kanadensiske forwarden Tyler Benson ansluter efter helgen.
– Han är en hårt jobbande forward, säger sportchefen Henrik ”Hinken” Gradin.
26-årige kanadensiske forwarden Tyler Benson ansluter efter helgen.
– Han är en hårt jobbande forward, säger sportchefen Henrik ”Hinken” Gradin.
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Jag kunde inte hålla mig från att skratta åt det här inlägget. Haha
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jfk åter aktiverar kontot "allt pekar på att han är bättre än hållander.."
+ 21
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ska bli intressant att se om supportrarna får hybris den här gången också...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Modo tar in Tyler Benson 350 k i månaden ryktas det om.
Bulla är gott…
Bulla är gott…
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tvek på den. Lär vara extra många från NHL som vill visa upp sig i år. Hemma VM och sen är det OS 2026
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Hallam kör med Växjö hockey i offensiven och Modo hockey i defensiven. Vad är meningen med dessa skitturneringar? Förmodligen kommer ingen i det här laget spela VM ändå. Det enda man bryr sig om är att spelarna kommer hem utan skador.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Tror ärligt talat han hade mått bättre av att få vila istället för dessa matcher.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jag trodde faktiskt de fick nya byxor när de spelade i landslaget men de har blåa överdrag. Iofs kanske det tar ett tag att spela in sig i nya byxor.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10638}: Dä handla om självförtroende!
4 kassar då kann man lik gärna byt ut hann!
Inge illa menat!
4 kassar då kann man lik gärna byt ut hann!
Inge illa menat!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tjeckoslovakien piss på oss ikväll!!
Ta hann nått skått Brünäss burväktare?
Bytt ut han i paus för fan om vi ska vinn dä här!!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Ta hann nått skått Brünäss burväktare?
Bytt ut han i paus för fan om vi ska vinn dä här!!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 7
Sv: Apropå nånting...
jhnd91: Jasså, Borgman Pokkar på Kapanens uppmärksamhet men vill Nykävä Maka på sig?
Vad heter Finlands bästa sportchef?
Kimmo Is-i-Maginen
Det var allt från Götlaborrrrg i afton
Vad heter Finlands bästa sportchef?
Kimmo Is-i-Maginen
Det var allt från Götlaborrrrg i afton
+ 12
Sv: Apropå nånting...
{9829}: Håller med om att uttagningen av EP är väldigt märklig.
Men skillnaden är att jag tycker det är synd att han inte taktar nu, medan du gläds åt det.
Men skillnaden är att jag tycker det är synd att han inte taktar nu, medan du gläds åt det.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Du! Va konstigt det är när man vill retas lite me i Mordor boken så drar dom upp ngt om bullar har du nån aning varför????🤣🤣🤣🇺🇿
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Haha. Och så kunde de varit och samlat på sig D vitamin istället för denna pajasturneringen. Undrar om de ångrar sig just nu..
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Emil och Filip är vana in your face hockey nu. Inte lätt anpassaa sig snabbt till ett nytt spelsystem då
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Inte så mycket dom kunnat göra på målen. 1-0 är en indianare från Söderström som friställer tjecken, 2a är ett skott från blå med bra skymning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vore väl jävligt kaxigt. I Tre Kronor är han 1:e center men i Timrå bara 3:e, skapligt styrkebesked.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10522}: Betydligt roligare att se på Timrå än detta Tre Kronor. Speciellt nu när Kapanen är tillbaka
Tycker att Sverige borde köra in your face hockey ala Jokinen istället för styrspelet de kör nu.
Tycker att Sverige borde köra in your face hockey ala Jokinen istället för styrspelet de kör nu.
+ 2
« Föregående · 2767462 · Nästa »
