Apropå nånting...
« Föregående · 2636286 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: nä… han är visst en brunkare som hamnar fel ibland… kan agera lite väl odisciplinerat i närkamperna och skulle av lotterinämnden kallas återfallsförbrytare…
Kan fixa momentum i matcher men… topp 6 i SHL lag… nja inte än.
Kan fixa momentum i matcher men… topp 6 i SHL lag… nja inte än.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Lyckas vi vinna så väntar jag med spänning på JFKs lista med 10 olika bortförklaringar där inget av dem landar i att det var Timrå som var bra. 😉
Ja eller de 9 kvarvarande bortförklaringarna efter dåliga domare givetvis.
Ja eller de 9 kvarvarande bortförklaringarna efter dåliga domare givetvis.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
{469}: äh… det är alltid domarna som felat där ju…
Jag hoppas att ett taggat Timrå med lite hemmaplans stolthet kommer ut på isen i morgon och går hårt för 3 pinnar!
Jag hoppas att ett taggat Timrå med lite hemmaplans stolthet kommer ut på isen i morgon och går hårt för 3 pinnar!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Ja, man har ju lite bättre feeling på förhand nu när vi börjat tugga igång, än inför det senaste derbyt.
Det K A N gå! Hoppas på magisk inramning återigen, så står Sampo Ranta återigen där och prisar stämningen. Inget slår atmosfären i en Plywoodarena. 😎
Hoppas förövrigt att JFK inte behöver stå och klaga på domarna. Vi vill inte ha några PPn ändå. 😂😬
Det K A N gå! Hoppas på magisk inramning återigen, så står Sampo Ranta återigen där och prisar stämningen. Inget slår atmosfären i en Plywoodarena. 😎
Hoppas förövrigt att JFK inte behöver stå och klaga på domarna. Vi vill inte ha några PPn ändå. 😂😬
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag gillar JFK. Han kommer köra Puffe, Brett, Tarasov och mig till Karlstad.
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Jag har ju sagt det innan. JFK är inte bra för dig. Tarasov däremot är en trevlig prick. 😉
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Hahaha, Daggen är ju ett pucko!
Klasen hugger lövespelaren med klubban. Solklar femma! Max en tvåa säger Daggen.
Ta bort karln, orkar inte höra hans röst.
Klasen hugger lövespelaren med klubban. Solklar femma! Max en tvåa säger Daggen.
Ta bort karln, orkar inte höra hans röst.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: mmmhm!
Till skillnad mot där man var senast så förtjänar laget att få det där trycket imorgon!
Fan jag hoppas att vi lyckas bjuda till med inramningen värdig ett m0d0 derby!
Hårt jävla jobb!
Snygga jävla mål!
Gärna en ny nolla!
Och självklart! Inga jävla PP:n
Hehe!
Till skillnad mot där man var senast så förtjänar laget att få det där trycket imorgon!
Fan jag hoppas att vi lyckas bjuda till med inramningen värdig ett m0d0 derby!
Hårt jävla jobb!
Snygga jävla mål!
Gärna en ny nolla!
Och självklart! Inga jävla PP:n
Hehe!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tror nog Daggen störde sig på att Lövenspelaren satt på bänken och såg för skön ut och var värd behandlingen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: Daggen är det sämsta som hänt svensk hockey! Speldum och totalt ointressant att lyssna på.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag gillar dig! Jag tycker om många här på forumet. Kanske därför ingen stänger av mig.
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Jag tror mest det beror på att vi tycker synd om dig.
Lite samma läge som att Ica låter den lokala byfånen gå och äta upp godiset som ramlat ner på golvet på smågodisavdelningen.
;-)
Lite samma läge som att Ica låter den lokala byfånen gå och äta upp godiset som ramlat ner på golvet på smågodisavdelningen.
;-)
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Händer väl bara i Birsta? Tycker man synd om nån är man väl snäll!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ska inte du sova snart , viktig dag imorgon . Måste vara pigg så du inte hamnar i fel forum osv .....
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Om vi ska köra lite antikens Grekland, och bli vänner en liten liten stund så länge vi har en gemensam fiende, så tänkte jag presentera morgondagens huvudmatch.
Andra gången på rad man marknadsför två andra lag, en icke-derbymatch, istället för ett fullsatt, kokande länsderby 😊
Andra gången på rad man marknadsför två andra lag, en icke-derbymatch, istället för ett fullsatt, kokande länsderby 😊
+ 15
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Ja, det är faktiskt galet. Länsderbyt berör ju hela vägen till ett bostadshus i Upper West Side i New York. Avgå alla tv4!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Men är man möjliga på TV4? Huur lyckas man!!! Tur man ska på matchen så man slipper bevittna skiten!!#!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9908}: kunskapen och taktkänslan , hos de som står för SHLs sändningar är obefintlig.
Hade det varit på stats-Teves tid vore huvudmatchen odiskutabel
Men Ge oss poängen, Friends in Need, You know
Hade det varit på stats-Teves tid vore huvudmatchen odiskutabel
Men Ge oss poängen, Friends in Need, You know
+ 3
Sv: Apropå nånting...
puffe: Snälla spela dina youtube-klipp bland dina kusiner istället.
Du känns som en discjockey på ett mentalsjukhus för hörselskadade.
Du känns som en discjockey på ett mentalsjukhus för hörselskadade.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Är Hanzl kvar nästa år tro? Vi kanske skulle värva Pistek från Bofors, tjeck, högerskytt, 22 bast och bra skott, 10 mål hittills.
Kanske kan utvecklas fint under Jokinens vingar...
Kanske kan utvecklas fint under Jokinens vingar...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Alla är vi väl mentalt störda, mer eller mindre. Men dina utfall mot andra med liknande diagnoser, som Du kanske också har, är inte smickrande.
Njut av livet och var snäll, även mot de klentrogna
Jag hoppas Timrå och vi får mötas många gånger i denna serien,vi kan bete oss oavsett vinst eller förlust
Njut av livet och var snäll, även mot de klentrogna
Jag hoppas Timrå och vi får mötas många gånger i denna serien,vi kan bete oss oavsett vinst eller förlust
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:Senast jag hörde av han (3 år sen , typ) var han oerhört besviken över att han som gammal Timrå-supporter, inte var välkommen längre. Ansåg sej vuxen-mobbad. Mer vet jag inte, men en oerhörd Timrå-supporter med god musiksmak
+ 1
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Tror knappast det. Åldern talar emot och han blir knappast bättre... Fast vem vet hur finnar tänker .Man skulle även sondera marknaden om nån schweizare ev är sugen på att ta över Eronens kontrakt..
Skulle behövas frigöras en hel del deg för att få ordning på backsidan .🙄
Skulle behövas frigöras en hel del deg för att få ordning på backsidan .🙄
+ 1
Sv: Apropå nånting...
puffe: Nu bör man väl vara ärlig och säga att good old Clay nog satte käppar i hjulen helt på egen hand. Och offerkoftan är aldrig särskilt klädsam helt oavsett omständigheterna.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Haha, tänkte på det kontot här om veckan. Det var händelserika tider.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Vad gäller Eronen så är ju Rindell mer fysisk, bara en sån sak..
Nej där hoppas jag Kapanen väljer att släppa Eronen illa kvickt om nått lag från Schweiz visar intresse. Kanske rent av få en slant av att sälja med.
Nej där hoppas jag Kapanen väljer att släppa Eronen illa kvickt om nått lag från Schweiz visar intresse. Kanske rent av få en slant av att sälja med.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
puffe: Jag var en som var ett rött skynke för Clay och jag kan säga att han straffade ut sig väldigt effektivt alldeles på egen hand
+ 10
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det har ju funnits några genom åren. Clay är definitivt en av dom… en annan som jag kommer ihåg var Nybbe. 😂
+ 3
Sv: Apropå nånting...
puffe: han kanske kan gå till Sundberg och berätta att vi inte uppfyller kriterierna för värdegrunden, här på forumet.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{469}: välkommen tillbaka! Visste väl att du skulle hitta tillbaka nu när transfer sillyn närmar sig 😉
+ 4
Sv: Apropå nånting...
puffe: Hahaha vi tror dig. :-)
Det fanns ingen supporter i hen. Bara trolltyg. Trolltyg i modoskogen.
Skönt att du stängde det kontot Puffe
Det fanns ingen supporter i hen. Bara trolltyg. Trolltyg i modoskogen.
Skönt att du stängde det kontot Puffe
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ogillar att skriva om en person som inte kan svara här då, men förstår att det varit slitningar, så vi avslutar Clay då, om Kulltorp tycker det är OK
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tänkte röka fredspipa, men du är i obalans. Återkom när/om du kan bete Dej.
« Föregående · 2636286 · Nästa »
