Apropå nånting...
« Föregående · 2646945 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hade Kruger varit skadefri och Stoppel entledigad som sportchef, hade kanske MoDo fortfarande varit allsvenskt, hemska tanke!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Brynäs måste nog se över vilka som står i båset men de är kanske lite trötta på att betala lön till tränare som inte jobbar.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Tycker att Brynäs bör vara riktigt oroliga. Kan faktiskt inte se det laget med de tränarna ta en SHL-plats. Det bara skriker sämst när det gäller om dem
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Viktigt för Brynäs. De får gärna vända på detta även om jag inte tror det
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller med. Tränaren Gällstedt lät väldigt trött i intervju innan säsong och sen ska de tre BIF-bossarna dela på beslut i båset.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag varnade för det där men de vill ju inte lyssna på en Klyktattare. Sen leder de serien och har grymma lirare och talangfull målis. Men ni i TIK vet ju också att det krävs annat när det väl gäller. Spännande att följa. Sen ligger ju MoDo jävligt brunt till nu. George är inte nöjd :-)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
puffe: Går inte längre att skylla på Campese. En riktig Snick-Snackare. Jag gillade hans "4 guld på 10 säsonger." Det är nåt George själv hade skrivit ner i verksamhetsplanen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Undrar om isen i burp arena är dålig? Missas en jävla massa på individuell nivå i Brynäs
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Känns det skönt att slippa Winpos en onsdag i februari och att ni har toppforwards i laget?
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Winpos? Vet inte ens vad det är 😅
Känns skönast att vi startar om efter uppehållet med fullt lag för första gången den här säsongen
Känns skönast att vi startar om efter uppehållet med fullt lag för första gången den här säsongen
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Skönt om dryga fjant Brynäs inte går upp hoppas på AIK Björklöven Södertälje Mora 💯
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kul att se Djurgården just nu. Jobbar stenhårt och spelar fin hockey.
Plockat också upp junior efter junior som levererar, måste vara en dröm att ha en sån verksamhet.
Tror att DIF blir livsfarliga i kvalet.
Plockat också upp junior efter junior som levererar, måste vara en dröm att ha en sån verksamhet.
Tror att DIF blir livsfarliga i kvalet.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Problemet för DIF är att de är ojämnare än en vanlig svensk landsväg.
Juniorerna leverar ja, tack och lov för dem eftersom deras bärande spelare inte gör det.
Juniorerna leverar ja, tack och lov för dem eftersom deras bärande spelare inte gör det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja både Djurgården Björklöven har 4-5 ordinarie borta blir stenhårt slutspel
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Både jag och Tarasov tror på DIF. De har fattat HA-liret nu och efter att ha knuffat ut Garpen till hajarna, så börjar de sakta tugga in och ikapp. Som du säger så jobbar de stenhårt och det är ju grunden till bra hockey. Sen har jag ju lovat Janne G att jag kommer applådera i vår.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Hans knän borde ju vara helt slut, han måste ju ha spenderat mer tid av sin karriär på knä än valfritt Thailandsproffs.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Modano: Vem fan ska vi värva till MoDo? Behöver tips. Över 96 kilo hoppas jag..
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Hahaha! chips-Kolan är en legend lite som en öl-finne vi värvade. Var det kanske Kari Haakana?
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Absolut, AIK har en jäkla förmåga att överprestera när det blir slutspel men dom räcker nog inte ända fram.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Kul för NSK! Lär kanske inte bli en till NHL-spelare men man vet aldrig.
Sv: Apropå nånting...
Costanza:
Kan se framför mig hur han hällde i sig massor av öl och sedan vrålade ”Haakana matata!” (Inga bekymmer).
Kan se framför mig hur han hällde i sig massor av öl och sedan vrålade ”Haakana matata!” (Inga bekymmer).
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Hahaha, de undrade nog i Skellefteå vad detta är för apa som sjunger i baren samtidigt som ölen flyger..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Verkar vara rätt grumligt där gällande släktförhållandena till 🐐.
Sv: Apropå nånting...
Oj vad kommentatorerna är lyrisk över matchen BIF-DIF.
Själv hade jag svårt att hålla mig vaken…Zzzzzz
Själv hade jag svårt att hålla mig vaken…Zzzzzz
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: MoDo och TIK kunde ju grisa på hög nivå. Saknar det. Många tror att vi bara tyckte det var kul att vinna på slutet. Det var en grisfest som många som gillar hockey tyckte var grym. Hockey som det ska vara.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Rätt kasst, man saknar inte HA. DIF åter 3:e bästa laget i Stockholmsområdet.
+ 3
« Föregående · 2646945 · Nästa »