Apropå nånting...
« Föregående · 2722456 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{469}: Det blir spännande att se om man har slipat lite på den där extremt höga pressen ikväll. Kul om nån junior kliver fram och tar plats men framförallt är det en antydan till linjer i spelet man vill se tycker jag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Tyvärr ha ja int sportblade....
Men Dagblade ha ja sen gammalt 🥳
In mä Tristan i mål rabbuslingar 🎊🎊🎊💪💪💪
Men Dagblade ha ja sen gammalt 🥳
In mä Tristan i mål rabbuslingar 🎊🎊🎊💪💪💪
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bring the Harm dömer , eller '' dömer '' om han håller samma standard som ifjol
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: 3-0 Lander. Tog längre tid att betala för Aftonbladet plus än vad det tog Timrå att göra tre mål.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Synct: Nån som snackade om att Vasa spelar "Trap".
Menas det med att vara "fast" i egen zon?...
Menas det med att vara "fast" i egen zon?...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: ”Vasa är kvar på färjan” enligt sportbladets kommentator och visst ser dom sömniga ut.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: Jo, detta är väl inget motstånd att dra några större växlar av egentligen.
Men gillar ändå inställningen. Jokinen verkar ha fått spelarna införstådda med att man skall vara påslagen, oavsett om det är träning, träningsmatch eller när det väl brinner i serien sen.
Men gillar ändå inställningen. Jokinen verkar ha fått spelarna införstådda med att man skall vara påslagen, oavsett om det är träning, träningsmatch eller när det väl brinner i serien sen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Klockren stream för mig. Prova ändra videoinställningarna kanske?
Sv: Apropå nånting...
{297}: Fungerar felfritt för mig också. Bilden har hängt sig en gång men det var innan matchen började.
Sv: Apropå nånting...
{469}: är det Juel som står? Det är försäsong för målvakter också, svagt ingripande på det målet.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Propagandaspel av Timrå! 3-0 efter knappa 7 min. Inte så starkt motstånd men Timrå visar klass och att man kan bli farliga i år. Om Kapanen stannar dvs. Han betyder mycket.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Man går dock ner sig efter reduceringen. Inte så att Vasa spelar så mycket bättre men Timrås passningsspel håller helt klart försäsongskvalité. Hade velat se lite längre zontid i anfallszon.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Mm, väntat iofs att vi går ner oss efter 3-0. Tråkigt men såklart väntat.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Absolut och det är ju försäsong. Blir intressant att möta Luleå och leksand, är nästan mer intresserad av att se hur vårt försvar står sig mot bra motstånd än av att se vår offensiv.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: absolut men den matchen blev ju också ganska sönderblåst av domarna. Tycker den här matchen är roligare att kolla på. Samma med Skellefteå - Modo igår, helt värdelöst, totalt sönderblåst av domarna.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: vi leder 3-1 efter en bra första halva av 1:a perioden. Inne i andra nu. Timrå klart bättre men ”försäsongsskärpa” på det mesta så klart.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Vet inte men nog låter kommentatorn som en Blondinbella vannabie??🤪🤣🇺🇿
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: indianare på blå och släppa till friläge i PP, nu börjar man känna igen vårt PP igen 😄
+ 1
« Föregående · 2722456 · Nästa »
