Apropå nånting...
« Föregående · 2739227 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Energilöst!!! Nu måste dom släppa på handbromsen i andra! Leksand är både etta tvåa och trea på puckarna. Och vinner alla närkamper!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tycker ändå att de ganska ofta kommer in och stör Leksand i förstaläget. Problemet är att vi inte lika samlat och snett in i situationen. Då vinner man inte nästa situation och det ser dåligt ut. Håller med Walli att de håller Leksand på utsidan.
Målet är JJs, i övrigt skapar de inga bra lägen förutom att kasta in pucken på mål.
Men spelövervikt till LIF.
Målet är JJs, i övrigt skapar de inga bra lägen förutom att kasta in pucken på mål.
Men spelövervikt till LIF.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Stryparn: Är väl en av dem som faktiskt inte tycker de skapade supermycket farliga lägen av deras spelövertag.
Däremot gjorde vi dem bra genom att vara för passiva. Så de fick snurra upp oss en del.
När vi väl fick puck så kändes vi enormt stressade och spelarna höll stenhårt i klubban.
Inte ens Hållander gick att känna igen.
Men "0-0" nu inför andra. Dags att vända på steken och avsluta med 2 bra perioder nu!
Däremot gjorde vi dem bra genom att vara för passiva. Så de fick snurra upp oss en del.
När vi väl fick puck så kändes vi enormt stressade och spelarna höll stenhårt i klubban.
Inte ens Hållander gick att känna igen.
Men "0-0" nu inför andra. Dags att vända på steken och avsluta med 2 bra perioder nu!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Pettersson nära näta! Smart passning av Hartmann. Hållander bra chans också. Startat andra bra
+ 2
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Nässen uselt ingripande nyss. Tur att skottet kom rätt i magen på JJ.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Bättre nu, men många superseega ben.
Försöket att köra 2h ben i gymmet på förmiddagen innan match kan vi väl lägga ner direkt.
Försöket att köra 2h ben i gymmet på förmiddagen innan match kan vi väl lägga ner direkt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Ryggen som spökar igen månne?
Oliver Kapanen snälla kom hem snabbt.
Oliver Kapanen snälla kom hem snabbt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
sargad: Nässén sticker liksom inte ut på något. Inget vidare skott, ingen bländande skridskoåkning, ingen fysik att tala om. Jämför Per Svensson som är en fröjd att se i alla lägen, förutom när han kommer ingen en-mot-en-åkning hemåt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{469}: Såg att han fick en lite smäll förut, arm/axel, såg inte ut att ha gått illa men tydligen något då.
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
sargad: Boxplsy när Hållander ligger på lite för mycket har otur med klubvan leksingen faller
Fortsätt 100% boxplay nu
Fortsätt 100% boxplay nu
Sv: Apropå nånting...
Hållander har inte sin bästa match, man har blivit bortskämd med hans prestationer.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
covfefe: Nä, man börjar känna igen Ante style tyvärr.
Strukturen, och Idag menlösheten.
Strukturen, och Idag menlösheten.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Med de här backarna känns det omöjligt att få någon fart i spelet, går så fruktansvärt trögt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Hahaha! Nu vet man hur det känns att få med sig ett sånt där mån för en gång skull!
Mer skitmål åt folket!
Mer skitmål åt folket!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Vilket mål!!
The Who dedikerade "Pinball wizard" redan tidigt 70-tal till Sebbe Heartmannen.
The Who dedikerade "Pinball wizard" redan tidigt 70-tal till Sebbe Heartmannen.
+ 6
« Föregående · 2739227 · Nästa »
Men sen kan vi inte bara klaga på honom heller. Hela övriga laget sitter kvar på bussen i förstaperioden.
Hårtork av Jokinen och dags att spelarna kaxar upp sig lite.