Apropå nånting...
« Föregående · 2768767 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{469}: kapanens bästa andra målis är ändå karolus som lämnade klubben med 95,2 i räddnings procent o 0,99 insläppta i snitt :-D
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man glömmer ju inte Rautios domedagsblickar från båset under matcherna.
#tamighärochsättmigdär
#tamighärochsättmigdär
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Varför e man så här jäävliiiigt taggad inför torsdagens match så här har jag inte känt sen ja mötte Näslund i en match när de va svartvitt ute o dinosaurierna sprang omkring!!🇺🇿😎🤣
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Jag har plus men hittar ingen artikel om honom? eller är det en gammal? Jag ser däremot panelen där de diskuterar Timrå
Edit: hittade en gammal. skickar pm
Edit: hittade en gammal. skickar pm
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Östersund får nog börja rusta inför kommande kval redan nu, ser inte bra ut,för att uttrycka det diplomatiskt.nnVidare leder Mora över Löven och SSK närmar sig underifrån med en match mindre spelad. n
+ 1
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Tyvärr så har jag sagt att dom kommer att åka ända sen jag såg deras första match.
Illa när man är surjämte och ser sånt här.
Illa när man är surjämte och ser sånt här.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Men ändå så måste jag höja Anderbergs skott till skyarna tänk om han vore lite bättre på rören o lite mer spelförståelse då tror jag att han skulle platsa i många lag men helst hos Timrå men de kommer inte att ske men ett jävla skott de har han!!!!🇺🇿🇺🇿😎🤠👍
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Bofors grisar vidare! Oskarshamn har tagit ledningen igen, förövrigt inte ett lag jag vill ha tillbaka i SHL.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Hockeyabstinens var ordet!
Men hua, nivån på spelet i HA blir ju bara sämre och sämre för varje säsong känns det som.
Skaplig nivåskillnad på SHL och HA.
Men hua, nivån på spelet i HA blir ju bara sämre och sämre för varje säsong känns det som.
Skaplig nivåskillnad på SHL och HA.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ett plus till på Anderberg e att han träffar mål nästan varje gång han avlossar haubitsen!!!!⚡🚀💣
Sv: Apropå nånting...
Glömde meddela, okej, jag vet det är mitt fel men det blir förlust imorgon då jag kommer befinna mig i ladan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kollade lite på HV-tv, de har ju också värvat på sistone. Har ingen koll på deras nyförvärv dock, nån som vet nåt om Joel Aledja? 🤔
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Björklöven lyckades få TVÅ utvisningar på övertid. Mora lyckades inte göra mål på nån av dem. Underkänt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Imorgon tycker jag vi visar att dåliga matcher efter uppehåll tillhör det förgångna
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Mycket på marknadssidan faller väl på säljarna som jag förstått det och dom är inte direkt dom bästa vad man hört.
Sv: Apropå nånting...
Var och såg Kalmar i kväll och insåg att Roger Forsberg är ass coach. Jag minns f-n knappt Forsberg, är jag den ende han inte gjorde större avtryck på?
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: apropå form efter uppehåll var det väl på den fronten Forsberg gjorde intryck på mig. Laget uppträdde helt dysfunktionellt i typ 4 matcher så fort man varit matchlediga en vecka.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Frågan är väl vilken coach i modern tid, som inte lett laget "dysfunktionellt i typ fyra matcher så fort man varit matchlediga en vecka"? Var Ante bättre?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Forsberg var fin han, minns också att han ordnade sin son i några matcher hos oss, ända sen dess har jag velat se Christopher i vår fjärde igen haha
Rolf Nilsson är det nog inte så många som kommer ihåg dock ;)
Rolf Nilsson är det nog inte så många som kommer ihåg dock ;)
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Du är absolut inte den enda. För mig är 2013-2017 år som jag knappt minns alls, otroligt deprimerande år ärligt talat. En "ikon" från den tiden är ju Andreé Hult, som för närvarande spelar i den tyska tredjeligan där han spottar in mål.
Apropå deprimerande så dök Timrås vändning från 1-5 till 6-5 mot Malmö upp på Youtube igår. Vinsten var ju långt ifrån deprimerande, men det var tydligen 1500 på läktarna den matchen (har inget minne av det då jag var där). Visserligen runt jul och under säsongen TIK förlorade allt. Värt en titt om man vill lära sig uppskatta dagsläget än mer!
Apropå deprimerande så dök Timrås vändning från 1-5 till 6-5 mot Malmö upp på Youtube igår. Vinsten var ju långt ifrån deprimerande, men det var tydligen 1500 på läktarna den matchen (har inget minne av det då jag var där). Visserligen runt jul och under säsongen TIK förlorade allt. Värt en titt om man vill lära sig uppskatta dagsläget än mer!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
jhnd91: va sjukt kollade upp o den högsta publik siffran den omgången var lhc som hade 2500 pers . luleå som ofta är fullt hade 2100. rögle 1400 !?
var de nått med corona eller är de så låga siffror runt jul o nyår?
tillägg: frölunda hade 3000 efter följande matcher i januari.. måste vart corona som införde restriktion
var de nått med corona eller är de så låga siffror runt jul o nyår?
tillägg: frölunda hade 3000 efter följande matcher i januari.. måste vart corona som införde restriktion
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Folkfest! Riktigt sjuka siffror. Jag minns iallafall att jag satt på min vanliga årskortsplats, så jag är tämligen säker på att det var året dom öppnade upp igen, men trots det så kanske det var många människor som valde att stanna hemma ändå pga Covid.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Just ja. Skulle äta ostkaka och kolla på Lilla huset på prärien mellan 19-21.
Tack Mike!
Tack Mike!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
jhnd91: ja tycker också de låter sent med restriktioner men måste nästan varit nått med avstånd för knappt några på ståplats och väldigt ut spritt på sitt . känns också orimligt att frölunda har 3000 i scandinavium några dagar efter ha ha
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Det var restriktioner. Tror inte man fick stå på ståplats ens. Man var tvungen att sitta på stå, om jag minns rätt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag tror minnet börjar klarna. Var det inte nånting som var så hett med några Finnar? 🤔🤷
Just ja, det måste vara Uutiset jag tänkt förgylla kvällen med! Ostkaka och Uutiset får det bli för egen del då.
Just ja, det måste vara Uutiset jag tänkt förgylla kvällen med! Ostkaka och Uutiset får det bli för egen del då.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9829}: Krossa HV idag!
Hoppas publiken lyfter laget mot 3p. Alla bör ha mycket energi nu efter breaket
Längesen man såg fram emot en match så mycket
Hoppas publiken lyfter laget mot 3p. Alla bör ha mycket energi nu efter breaket
Längesen man såg fram emot en match så mycket
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{469}: Själv lutar jag åt att ta fram några VHS band och kolla på några avsnitt av Ykköskanava
Sv: Apropå nånting...
{9829}: Tråkigt. Hoppas det inte är någon nyckelspelare och ingen av de nya 🙏🏻
« Föregående · 2768767 · Nästa »
