Apropå nånting...
« Föregående · 2808692 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ja...han har inte spelat något denna säsong.Vet dock inte varför.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ja de brukar ju byta när man förlorar. Juel var med och förlorade senast
Viktig match ikväll hörrni!
Viktig match ikväll hörrni!
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Nr33 Kapanen! Kan det vara Olivers brorsa värvad som back till Timrå? 😃😉
Sv: Apropå nånting...
Att I.Kapanen är med i laguppställningen sticker lite i ögonen på mig. Har inte alls varit framträdande i J20. Om inte Rönnelöw finns att tillgå så tycker jag Linus Carlsson borde vara den som står näst på tur
Sv: Apropå nånting...
TD: Ja han har väl en till som ev kan bli hockeyspelare också, tror kanske han heter Anton
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag litar ändå på att Olli och gänget gör rätt val här. Har svårt att se att Kimmo bara skickade in sonen sin bara för att, det hade nog stuckit lite i ögonen på alla.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: Tycker vi kan värva Kasperi Kapanen när vi ändå är igång så är hela familjen här 😉
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Har du sett några J20 matcher eller går du efter poäng? Värt att nämnas är ju att Kapanen har bäst +- av backarna i J20
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag har sett i princip varje match :-) Till hans försvar så har han faktiskt spelat upp sig på slutet så det kan ju vara det dom ser. Och som ni säger har jag svårt att se att han får chansen enbart pga namnet. Men jag håller ändå Carlsson högre..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10779}: Bra att Lars Johansson inte står. Men å andra sidan blev han ju utbytt mot oss en gång förra året när han släppte in 2 snabba...
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: JJ å andra sidan har ju varit rätt lyckosam mot Frölunda. Förutom denna säsong då..
Men hoppas inte man matchar bort seriens bästa målvakt i Juel nu bara.
Men hoppas inte man matchar bort seriens bästa målvakt i Juel nu bara.
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Ingen info knappt på Elite prospects.
Står inte med som Kimmos son eller Olivers bror.
Hoppas inte han är lika anonym på isen. 😅🙈
Står inte med som Kimmos son eller Olivers bror.
Hoppas inte han är lika anonym på isen. 😅🙈
Sv: Apropå nånting...
{469}: Inte 2 mål utan 3 mål i första släppte Johansson när han blev utbytt har jag för mig
Ja många tycker nog att Juel får stå för lite nu Johansson har stått 4 av de 5 senaste dagens match inräknad?
Ja många tycker nog att Juel får stå för lite nu Johansson har stått 4 av de 5 senaste dagens match inräknad?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Måste vara så. En bedragare. Egentligen en 33åring från Ungern med falskt födelsebevis..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Tycker inte det finns ngn anledning att tvivla på ledningens kompetens här.
De gör det som är bäst för Timrå IK.
De gör det som är bäst för Timrå IK.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Jag vill se Rönnbergs ansikte knallrött och att det brinner till för honom efter Frölundas förlust ikväll då han inser att topp 3 blir svårare för dom 😎
Rödvit hockeydynamit kom igen nu!
Rödvit hockeydynamit kom igen nu!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Står ju på Expressens silly att Engsund fortfarande kan vara aktuell för Luleå innan fönstret stänger. Borde inte ju öppna en liten dörr att Hardegård också kan byta klubb. HV fick Viggo. Luleå får Engsund och Timrå får Hardegård. Win-win-win.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
jompa13:
Ursäkta att jag stör efter förlusten men vart är vi på väg i svensk hockey
Pinsamt matchstraff eller vad tycker ni?
Ursäkta att jag stör efter förlusten men vart är vi på väg i svensk hockey
Pinsamt matchstraff eller vad tycker ni?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74:
Horribelt matchstraff, personligen tycker jag att det är hårt att det ens är en utvisning eftersom att han bara spjärnar emot när han får en spelare inåkande i sig - men kan samtidigt förstå att regelboken säger 2 minuter high sticking/crosschecking.
Horribelt matchstraff, personligen tycker jag att det är hårt att det ens är en utvisning eftersom att han bara spjärnar emot när han får en spelare inåkande i sig - men kan samtidigt förstå att regelboken säger 2 minuter high sticking/crosschecking.
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Vad förvånad man blir när det visar sig att det var Enroth som var domaren. Den mannen skämmer ut sig varje kväll och ingen gör någonting åt det.
Sv: Apropå nånting...
Kändes som en liten coachvinst för röde Roger! Efter första perioden - Grabbar Timrå blir lätt stressade när dom får tryck på sig i egen zon, nu går vi ut och pressar högt!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Leifby klockren (som vanligt) om hur urvattnat det blir när TV4 sitter i knät på SHL.
Plusartikel.
Plusartikel.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Östersund vinner mot jumbon Wimmerby efter straffar (2 poäng), samtidigt som Tingsryd tar noll (0) poäng. Detta betyder att jämtarna bara är två poäng (och sju minusmål) efter smålänningarna i tabellen. Det KAN gå!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Om Östersund och Tingsryd håller poängtakten från de senaste 10 matcherna så tar Östersund in 3.9 poäng på resterande 13 matcher, det skulle räcka.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Sitter och kollar matcherna i kvalet mot Djurgården, alltså Ty Rattie måste tillbaka. Allt är förlåtet, kom tillbaka.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{10774}: Ja, vi skulle behöva en sniper som Rattie. Nu ser många honom som en svikare och legoknekt. Men göra mål det kan han. Känns fel med honom.i LHC. Ramlar de ur lär han byta klubb
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Labban: Filmningar kan man väl iaf delvis få bort genom att stänga av dem ett antal matcher i efterhand, samt höja böterna ordentligt
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Ska bli intressant och se hur många filmningsförsök Brome försöker sig på ikväll
+ 8
« Föregående · 2808692 · Nästa »