1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Cluben intresserad av Mattiasson


Cluben intresserad av Mattiasson
såg att Matttiasson gärna stannade i TIK.... alla Sundsvallsbors, f'låt inte alla, stolthet... som dessutom inte ligger i egna kommunen... ja, ja, en eloge till Sundsvallsborna som håller på Sundsvall hockey!!! HUr som helst såg jag att han kunde vara på G till Cluben... den enda förstärkningen från TIK i så fall!!! Z inte inräknad.... han har fått en gåva.. en underbar spelare.... som desutom har en fantastiskt vacker syster.... om ni bara visste...

Sv: Cluben intresserad av Mattiasson
LHC forever: Om nu alla Sundsvallbor håller på Sundsvall Fistfuckers som du säger och man ser till hur många som håller på dom så skulle Sundsvall inte ens klassas som ett kvarter eftersom antalet Sundsvallfans underskridit 2 siffrigt-gränsen typ. Heja Sundsvall!

« · 66965
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.