1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

DIF - Timrå IK 2006-10-07


Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
iggy:
Jodå, men det är bara så svårt för motparten att höra något.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
In med tvåan nu. PP!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: synd för oss som inte kan komma dit att bossarna
på Canal + är små kaffepaket. :l Hade också gärna sett oss vinna. :)

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
HerminatorJr: De går ju bra för dem att visa Bajen-Malmö!! Ingen av dem har guldvittring..

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Nu börjar domarn leta bortautvisningar.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Det är väl bara vänta till efter jul...

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: Pratde med en som har koll och C+ har inte utrustning så att det räcker så när fotbollen slutar så blir det mer hockey. Felet med hockeyn är att utrustningen iaf inte räcker till alla matcher i en omgång. Fotbollen är mer utspridd på omgångarna än vad hockeyn är.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
friskan: det är ölens fel..

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
fuck

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
iggy: 2-1 faaaaaaaaaaan

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: Fan, satan oxå! Kom igen nu gubbar!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
ÄSCH ! 2-1

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Rooster23: Satan. Bittert. En överklasskille gör ännu ett turmål.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
65selander: Jo ja vet men ska dom visa fotboll så kan ju dom visa en match som gäller nåt.. Men men..

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Fan! ödets ironi att det går skit när 500+ fans åker ner

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: Klart dom måste visa ett Stockholmslag...

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
r8n: Jo men ändå..Faan canal + borde ju bojkotta bajen me tanke va som har hänt...

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
iggy:
Inte i detta fall, han är ölfri.

Ja nu sätter vi en.....Robban.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
r8n: Kom igen nu! Svara snabbt!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: Man tycker ju det.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Mappe: PP in med en kvittering, TACK !

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
inte ett avslut!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
RocknRolf2:
Skit? Behöver jag påminna dig om TIK - Leksand i kvalserien för några år sedan?

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
iggy: Det verkar klicka i pp i kväll. Skärpning tack!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Långben: Agera Nubben!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Långben: tjadong Johan A skjöt nu ett skott

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Kom igen Timrå, måste ju skjuta lite mer!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Bragd-Birger:tror att dom vänder i tredje!coachen säger nog till i pausdrickat!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
2,15 kvar

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: ..och spel i boxplay.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Långben: 3-1 vore inte bra nu....

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: Begåvat Svebba!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
boxplay tack vare Svedberg

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Mappe: Sundh är kung!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Mappe: Fan ingen mer backskada nu tack. Krya på dig snabbt Kokko!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
nu kommer lill-kenta stuva om lite i laget,å sen så går dom ut å vänder detta!kom igen nu Timrå!!!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Nu måste kenta prata igenom detta. Vi kör över dom nu i sista å vinner detta med 2-4

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
mejsla ner diffarna i isen nu Timrå!!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Uddan: Hoppas, hoppas HOPPAS!!! Kom igen nu Timrå, kämpa för Sanny och alla tillresta supportrar!

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Mappe: Ser ut ungefär som mot Linköping senast..Vi va ju kass i andra perioden!!Sen körde vi över dem i tredje.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Mappe: Kämpa för Sanny? Det låter som han är döende

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
65selander: Hehe så illa är de inte me han :-)

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Nån som har direktkontakt med någon på Hovet???

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
65selander: Han är verkligen saknad, både av lagkamrater och av oss supportrar.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
MixMasterMike: Nej inte som de verkar.

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Nu startar tredje.. KOM IGEN NUU TIMRÅ

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
PP direkt måål nu då pärssinen

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Mappe:

Kocko? Är han skadad nu också?

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Sune: Är det ingen direktrapotering

Sv: DIF - Timrå IK 2006-10-07
Sune: Vet ej, han grinade tydligen jävligt illa när andra perren tog slut.

« · 762459 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer