« Föregående · 2377099 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Verkar väl stämma bra det. Klart ett svaghetstecken av ett lag som förväntas ligga i toppen?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kryset: Stämmer det att Modo bara skjuter 10 skott på 40 minuter på hemmais?
Känns fel, eller riktigt blekt
Känns fel, eller riktigt blekt
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Kommer bli en polis anmälan från JFK mot domare fel på pucken mm 🤣🤣🕳🕳
+ 9
Sv: Apropå nånting...
cloon: För skojs skull, men även för min egen nördighets skull, roade jag mig med att grotta lite i hur mycket folk hockeyarenan i Östersund tar in. Detta med tanke på att klubben ikväll spelade sin första match någonsin i Hockeyallsvenskan.
Arenan har jag bara åkt förbi, aldrig varit in i. Man tar då in 2200 pers. Publiksiffran ikväll var 2484. Galet! Ska vi gissa på en sjuk trängsel och en sanslös glädje efter matchen?
(som barn- och ungdomsspelare för Timrå IK spelade vi en cup ì Östersund för tusen år sedan, men det var i den gamla Z Cupolen som brann ner 1989)
Arenan har jag bara åkt förbi, aldrig varit in i. Man tar då in 2200 pers. Publiksiffran ikväll var 2484. Galet! Ska vi gissa på en sjuk trängsel och en sanslös glädje efter matchen?
(som barn- och ungdomsspelare för Timrå IK spelade vi en cup ì Östersund för tusen år sedan, men det var i den gamla Z Cupolen som brann ner 1989)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
cloon: Nä, "utmärkt gods" på en red eagle flagga. Den har dom kramat hårt ett tag 😅
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Torsk för fuskbygget Brunlöven. Bra fredag. Det kläcker vi en till för, och laddar för morgondagen.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Kvitterat för SSK. Oavgjort efter 60 min. Poäng för nykomlingen ÖIK, skitkul!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: riktigt rolig match! Det är underhållande hockey i allsvenskan! 👍
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Imorren vi Sam Hallampan vi firt i Lakerboooom!
Vi kört över dom i dimman!!
Ses vi der???
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Vi kört över dom i dimman!!
Ses vi der???
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kul att se minionerna i övik inte kan släppa storebror helt. Skylta den gamle flaggan i deras klack
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ironin får fredagsfeeling och moderatorn får klia sig i huvudet och radera halva forumet imorgon! 😂😂😂
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: tro inte att du är mer för andra.….…
Jag kan ha fel, men då får du överbevisa mig!?🙂
Jag kan ha fel, men då får du överbevisa mig!?🙂
Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja han är inte med på bussen ned enligt ST:s liverapport.
Inte så oväntat.
Inte så oväntat.
Sv: Apropå nånting...
Har sett 45sek av Västervik-Tingsryd och har nu nackspärr. Den här kameravinkeln saknar man extremt lite.
Kul att Östersund kvitterade snabbt mot Kringlorna!
Kul att Östersund kvitterade snabbt mot Kringlorna!
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Kerstin_k: Inte en fredagsfräckis men den mer sällsynta fredagsdrygisen. XD
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Dubbeld: Nähä. Om det är samma spel vinner ju Timrå med 3-1. Om det är SAMMA alltså.
Högst osannolikt.
Högst osannolikt.
+ 13
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Om vi får se samma spel som mot linköping imorgon så är det torsk.
Sv: Apropå nånting...
Meduza: "Verkar som om "jantelagen" och skrock har ett fast grepp om TIK supportrarna? "
Skrock helt klart. Men jantelagen? Har du något exempel på att den är närvarande?
Skrock helt klart. Men jantelagen? Har du något exempel på att den är närvarande?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Det löser sig eftersom vi är topp 3 om man räknar SHL-lagens 2 första kedjor .... eller nått sånt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Laget åker säkert ner idag redan. Jag är rätt inställd på att han uteblir.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Har inte Hanzl fått sin unge än lär vi nog bli utan han imorgon, någon som vet status där?
« Föregående · 2377099 · Nästa »
