« Föregående · 2421271 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Perreman: Ja det måste bli korttidskontrakt. Han är en helt ok back, men inget man får ståfräs av direkt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Angående FWs eventuella återkomst. Vad sägs om en längre try-out där vi velar lite om framtiden, precis som FW gjorde hos oss ett par gånger 😉
+ 20
Sv: Apropå nånting...
Någon som vet varför Oliver Johansson inte spelar för löven i matchen mot Mora?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Du har helt rätt att dyrgården har ett felbyggt lag o ja vem åker efter detta!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Jag e på plats och stortrivs o Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿😁😇
+ 17
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Det var lite så, det är svårt med serielunk. I årets HA så finns det egentligen bara ett topplag och det är Mordor. Björklöven har ett för dåligt lag medans djurgården har ett felbyggt lag som spelar utan spelsystem.
Modo har samma förmåga som vi hade att på något sätt fixa en seger trots dåligt spel ibland.
Modo har samma förmåga som vi hade att på något sätt fixa en seger trots dåligt spel ibland.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Finns det nåt trevligt sunkhak där man tittar på Timråmatcher i Stockholm? Är tyvärr nere här resten av veckan och skulle gärna inmundiga en öl eller sju till matcherna, i gott sällskap
+ 6
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: ska jag vara ärlig så har jag förträngt hur det var även om jag såg varenda sekund Timrå spelade i allsvenskan. Sen är jag inte specifikt kritiskt mot just lagen i den här matchen men allsvenskan som produkt, alltså det är ju skitspelare nästan rakt igenom. Hade Timrå spelat i SHL som Modo eller ssk spelar ikväll så hade motståndarna varit i ledning med 5-6 mål. Modo som man ändå får säga är dominanta i allsvenskan i år, hur många spelare har dom som skulle kliva in i ett SHL lag? 2-3 st max?
Därför är det ju också viktigt för SHL att rätt lag går upp, som har möjlighet att växla upp och kliva in i en större kostym. Modo och DIF absolut. Västerås, SSK, löven osv. det vette fan. Vilken mardröm om ett lag som Mora nånsin skulle gå upp igen.
Därför är det ju också viktigt för SHL att rätt lag går upp, som har möjlighet att växla upp och kliva in i en större kostym. Modo och DIF absolut. Västerås, SSK, löven osv. det vette fan. Vilken mardröm om ett lag som Mora nånsin skulle gå upp igen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Tänkte exakt samma sak. Och detta ska vara två topplag. Var det verkligen såhär när vi plockade sexton raka?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
JonteD: själv kollar jag på Modo - SSK. Det är lite terapi att kolla på allsvenskan. Jag kallar det ”var glad för det du har”-hockey. Nästa gång vår sittplats är lite för tyst, våra passningar är lite för dåliga, våra skyttar lite för oskarpa eller vår klack är lite för svag…slå över till allsvenskan och få perspektiv. Måtte vi aldrig hamna där igen.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Från de ena till de andra öik håller jämna steg med dyrgården än så länge inte så dåligt gjort!!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: mig veterligt så är Timrå IK ett hockeylag.
Dessutom heter denna sajt Hockey snack.
Finns andra forum för "bensparkare"!!
Dessutom heter denna sajt Hockey snack.
Finns andra forum för "bensparkare"!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Beror kanske lite på hur lösningen blir med Fille i så fall. Läste att Nubben nämnde att han fått olika förslag från olika klubbar, korttidslån var ett alternativ.
Så förhoppningsvis blir det nått liknande, så kanske det finns pengar kvar till spetsigare back framöver med.
Så förhoppningsvis blir det nått liknande, så kanske det finns pengar kvar till spetsigare back framöver med.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Oakleafer : Har vi släppt Juolevi eller? Känns som lite natt och dag mellan honom och Westerlund.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Kimmo har varit relativt tydlig med att det kommer enbart värvas en back till. Värvar man Filip kommer ingen annan värvas är budskapet
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9386}: kring filuren hänger det självklart på priset för han får absolut inte vara den där lite bättre backvärvningen man hoppas och drömmer om.
Om han blir den back som kommer in och stänger backuppsättningen så: nej tack! Edfeldt kommer få bli Erik Karlsson hos oss isf!
Hahaha
Om han blir den back som kommer in och stänger backuppsättningen så: nej tack! Edfeldt kommer få bli Erik Karlsson hos oss isf!
Hahaha
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Meduza:
Nej, i en tråd som går under benämningen ”Apropå nånting…” är det knappast aktuellt att helt slippa ifrån snack om andra sporter. Har själv skrivit några ord om fotboll i denna tråd, så det är klart att man känner sig träffad. Men om det nu råkar vara så vedervärdigt med den saken är jag säker på att innehållet modereras bort. De flesta jag talar med är intresserade av båda sporterna, vilket får betraktas som normalt. Den polarisering du önskar synes bortom mitt förstånd. De gånger jag nämner Timrå IK som ett organisatoriskt föredöme på GIF:s svenska fans-sida är det knappast någon som misstycker, snarare tvärtom. Så jag föreslår att du vidgar dina vyer lite och upptäcker att det trots allt även finns andra sporter än ishockey som är värda att diskutera. Tycker att forumet blir mer varierat och intressant om alla inte bara skriver om exakt samma saker. Tack för ordet.
Nej, i en tråd som går under benämningen ”Apropå nånting…” är det knappast aktuellt att helt slippa ifrån snack om andra sporter. Har själv skrivit några ord om fotboll i denna tråd, så det är klart att man känner sig träffad. Men om det nu råkar vara så vedervärdigt med den saken är jag säker på att innehållet modereras bort. De flesta jag talar med är intresserade av båda sporterna, vilket får betraktas som normalt. Den polarisering du önskar synes bortom mitt förstånd. De gånger jag nämner Timrå IK som ett organisatoriskt föredöme på GIF:s svenska fans-sida är det knappast någon som misstycker, snarare tvärtom. Så jag föreslår att du vidgar dina vyer lite och upptäcker att det trots allt även finns andra sporter än ishockey som är värda att diskutera. Tycker att forumet blir mer varierat och intressant om alla inte bara skriver om exakt samma saker. Tack för ordet.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Pucken: billig och vi vet vad vi får. Utfyllnadsback helt ok. Ser gärna en back som kan kötta framför mål. Stor och stark back. Tomas Holmström typ. Det kommer vi behöva i ett e.v slutspel
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Dessutom får vi ju hoppas Kimmo förhandlar rejält om priset isåfall för inte fan kan väl Fille vara dyr med dagens omständigheter? Han bör ju bli glad att han får visa upp sig och få speltid för hans utveckling.
Blir han billig så tänker jag absolut! Han kan agera breddback i par med Svensson och han får definitivt mer istid än just nu men som tidigare utlägg är det bra med konkurrens men istiden måste finnas för juniorutveckling(edfeldt).
Blir han billig så tänker jag absolut! Han kan agera breddback i par med Svensson och han får definitivt mer istid än just nu men som tidigare utlägg är det bra med konkurrens men istiden måste finnas för juniorutveckling(edfeldt).
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: ja precis som {9386} är inne på (och som jag tidigare nämnt) så hade ju Fille bra samspel med Sheriff-Svensson och kan han hitta tillbaka till det spelet så får han ju anses som en helt OK bredd-värvning.
Frågan är om Kimmu tänker sig en eller två backar till. Ska vi bara ha en back till så blir det ju nej tack till Fille men ska två till backar in och den andra är finsk landslagsklass så säger jag ja till Fille.
Frågan är om Kimmu tänker sig en eller två backar till. Ska vi bara ha en back till så blir det ju nej tack till Fille men ska två till backar in och den andra är finsk landslagsklass så säger jag ja till Fille.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9386}: jag är kluven.
Han r int mitt första val precis.
Jag vet inte riktigt varför men mm… inte så kreativ men han är ändå rätt resolut och konsekvent.
Jag skulle vilja ha in någon med mer breda styrkor men äh!
Vi behöver backar i vår trupp.
Punkt.
Så för min del så funkar det med honom med.
Han r int mitt första val precis.
Jag vet inte riktigt varför men mm… inte så kreativ men han är ändå rätt resolut och konsekvent.
Jag skulle vilja ha in någon med mer breda styrkor men äh!
Vi behöver backar i vår trupp.
Punkt.
Så för min del så funkar det med honom med.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: jag gillade Westerlund, luriga skott ofta på mål. Hans samarbete med skägget fungerade bra. Lite synd att han drog. Vill vi ha honom tillbaka? 🤔
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9386}: han satte pengarna på fel häst helt enkelt. Han räknade väl iskallt med att HV skulle gå som tåget när dom väl klev upp i SHL. Intressant att en relativt begränsad back som Westerlund kan vara riktigt bra hos oss men inte hitta en plats i HV71 som vid den tidpunkten hade en riktigt svag backsida. Den där sammanhållningen i Timrå måste ändå vara en faktor.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: Japp! Finns en viss ironi i det hela.
Om vi nu skulle nappa på ett lån eller ”trejd” känns att vi skulle vara allierade med hv nästan 🤣
Jag tycker personligen det är aningen olustigt och jävigt men om chefen Kimmo tycker annorlunda så har jag förtroendet. Huvudsaken man tar in någon man anser platsar och har tillräcklig skill
Om vi nu skulle nappa på ett lån eller ”trejd” känns att vi skulle vara allierade med hv nästan 🤣
Jag tycker personligen det är aningen olustigt och jävigt men om chefen Kimmo tycker annorlunda så har jag förtroendet. Huvudsaken man tar in någon man anser platsar och har tillräcklig skill
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: grabben ville utvecklas plus att han fick mer betalt. Ibland så biter man sig i svansen.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Oakleafer : Westerlund måste ju ångra lite att han gick till HV71 från första början. Hade han stannat hos oss hade han spelat på 6 backar (idag) i det bästa timrålag som nånsin stått på isen. Istället sitter han på läktaren i det sämsta HV71-lag som nånsin stått på is.
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Meduza: En rivalitetsliknelse mer i din smak, Detroit Red Wings mot Colorado Avalanche i slutet på 90-talet och början på 00-talet.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Hej.
Snart är det dags för kamp igen!
Men vi kan glömma ytterligare bragder hädanefter…
Mushen är nedspolad…
Så… ja kul så länge det varade…
Snart är det dags för kamp igen!
Men vi kan glömma ytterligare bragder hädanefter…
Mushen är nedspolad…
Så… ja kul så länge det varade…
Länkar:
https://youtu.be/yuJDR0sc0OM
https://youtu.be/yuJDR0sc0OM
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: ja det där hänger ju lite i luften men hoppas att Kimmo i sådana fall tar in honom av rätta anledningar om det skulle bli så🙏🏽
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 11
« Föregående · 2421271 · Nästa »
