1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598992 inlägg · 6213 ämnen

2+6=9?

2+6=9?
Intressant att se i AB att Timrå hade 9 man skadade igår! När man läser o räknar får man det till 8.
Eller räknas ModooHasse Andersson som Timråspelare?

Hmm, f.ö fattar jag inte att vi fortfarande ligger 1:a. Kan det inte bli uppehåll snart?

Sv: 2+6=9?
Åke the Myth:

Var ju snack om 9 st innan match, men då räknades nog Machulda in.

Tror det är det som ställde till det för Hasse A ;-)

I övrigt håller jag med dig i din räkneövning.

Åke the Myth: Räknade du med han som hade feber? Där har du förmodligen den 9 mannen. Svennson var det väl ?

Helg Ernest:

Johan Andersson var det va?
Svensson var då med...

Helg Ernest: Är feber en skada? Var det inte Johan Andersson som hade den skadan? Han står uppräknad, så var har han fått för åkomma?

Gidde: Machulda var redan hemskickad såvida vi inte har en klonad sådan som smyger omkring utlädd till Hasse Andersson.

Åke the Myth:

Jag vet att han var hemskickad, men jag misstänker ändå att han var den 9:e spelaren som avsågs INNAN matchen.

Gidde: Ja det är möjligt, men jag vet av egen erfarenhet att när man börjar närma sig nånting över 6,7 i sin räkning dåå bliir det svårt.

Nu räcker ju inte fingrarna till ( 2 borta) så för mig är det kört i räkningen.

Åke the Myth: Så står det i ST. Det kanske reder ut begreppen ?

Men när både en magsjuk Johan Andersson och en armskadad Kalle Koskinen fick lämna återbud i går betydde det att Timrå hade nio man på skadelistan. I varje fall om man även räknar in Machulda, som alltså lämnar Timrå.

Helg Ernest: Ok, då kanske mina fingrar räcker till då. Intressant att man räknar med spelare som lämnat laget, får man mer sympati då? El. är tabloiderna som ska få det att låta så mycket? :))

8,9 st. borta hur normalt är inte det?

Men vadå har Kalles armskada gått upp igen, OM så fallet SPARKA KILLEN, han har ju nur vart skadad 2 säsonger i RAD ta in ngn annan istället till BOM BOM

« · 794812