1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581996 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 1894704 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
WifstaÖstrand: Jag ser redan fram emot NHL-lockoutsäsongen 2024-2025.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Och det bästa med alltihop... med Elias o Jonathan...vet ni vad det är?

Att en vacker dag kanske båda 2 återkommer till Timrå. Samtidigt....Jippii
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
KniveN: Oskar Drugge årets back. Han kommer vara timråit innan årets slut. =D
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: skellefteå- Elias Pettersson 0-2
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben:Elias är den bäste svenske spelare vi haft, Foppa inkluderad. Och ja, alla nostalgiker härinne får ursäkta men även Lillstrimma och Z:a.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag sitter bara och gapar när jag ser Elias Pettersson spela. Det är så vackert att jag får ståpäls
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
WifstaÖstrand: Det värsta med alltihop... med Elias o Jonathan...vet ni vad det är?
Att man måste börja följa o hålla på Vancouver. Hua!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
WifstaÖstrand:
Han har möjligheter att bli den störste Svensk i NHL genom tiderna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Märkligt.

Kan ju tycka att Didriks brytning i match sex borde kvalificera in honom i samtliga kategorier.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrå har representanter i alla utom en kategori, årets back.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
T T: Jag tror fan i mig att om det fortsätter så här med EPs utveckling så kommer han nå större framgångar än Z, i alla fall som en produktiv forward i världsklass.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
T T: En gång var det före och efter Peter Forsberg, nu är det före och efter Elias Pettersson.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ok, någon måste bli först att säga det:

Elias Pettersson vinner NHL:s poängliga nästa säsong.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Saik - Elias 0-2... sicken fröjd att fått följa honom.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
EP bara kör...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: 2p av Pettersson efter 16 min. Han är galet bra.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Väljer att se det positivt... ingen Kolan hos oss igen. 😃
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Samma nummer som Kolan hade när han spelade i Timrå :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Nr 33 har han ... lika bra att kolla in Wingerlie oxå...på fall att...
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Timrå Isstadion: lustigt att folk börjar dilla om ”tråddisciplin” när det har snackats rökheroin i matchtrådar dom senaste 10 åren :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Till er som vill bilda er en uppfattning om S.Ohlsson så spelar Skellefteå nu mot Växjö kl. 19.30
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
El Maco: Jag är så kass på detta forum, sorry om det också hamnade fel. Haha
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
El Maco: jag svarade för helvete på ett inlägg, rikta spydigheten dit. Men nu lämnar jag hursomhelst. Var inget kul här.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Det är nog större chans att Pekka snörar på sig grillorna igen.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
nectis: Nej alla vet inte det Jag hade inge aning om det..Det var dessutom inte jag sol nämnde det först jag bara följde upp en kommentar
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Ja att han är mycket intressant för Bengtzén stämmer nog med tanke på att han och hockeypuls hade uppgifter på det. Sen kan ju de vara från samma håll, men det borde helt klart vara målvakten som ligger högst upp på listan.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
SvennEG: Läste ju dock att Hans Abrahamsson skrev att ni är ute efter Lindbäck, tror nog han håller sin moderklubb före i så fall.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Nu har jag inte följt honom de senaste säsongerna men Joacim Eriksson vore en bra värvning. Lite roligt om han gick till Timrå till slut (vi var väl intresserade när han gick till Skellefteå om jag inte minns tokigt)
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Ett rykte man mest troligt ska ta med 670 nypor salt dock :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Vi måste vara lite mer realistiska😉
Kommentera

Sv: Timrå IK - Musik
KniveN: Melodie MC-låten har åldrats bättre än Sundsvall Dragons i alla fall.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Kovalchuk: Ska vi värva Växjös arrangemangsansvariga person? Därför du skriver det i Sillytråden?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Nåt som Timrå verkligen borde styra upp förutom 80 tals souvenirerna så är det introt.. 2 eldar & fnuttig raket som flyg! Man blir galet avundsjuk på Växjö, Saik osv...
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Otto1: ett rykte i Brynäs boken säger att Lindbäck är klar för dom hoppas på Eddy läck då
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
kulltorp: Coca-Colan
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
El Maco: Kolan är sämre..word.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Musik
KniveN: Scooter - Faster Harder Timrå
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Timrå Isstadion: Tråddisciplin. Skriv i musiktråden. Om takidas sångare är aktuell som back i andrafemman så platsar diskussionen i sillytråden. Det känns dock långsökt. Han är möjligen sämre än Kolan.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
nectis: Robert håller väl på Timrå?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
nectis: Make sense, dom har ju gjort låtar som Reason to cry, End is near, Fail & Losing ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Musik
Nån nämnde Melodie MC, han har faktiskt gjort en bra "lag låt", har kanske inte åldrats så väl, inte direkt tidlös :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
TIK1928: Alla vet ju att Takida håller på modo så förstår inte varför dom ska göra en låt till Timrå.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
WifstaÖstrand: Roxette: "It must have been mål, but its over now" den texten känns dyster när det står en 0a på anslagstavlan.
Eller "na na na na na, he got the hook" när motståndarna begärt mätning på Gallos klubba och den visar sig vara godkänd ✌
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Timrå Isstadion: Skulle vara mäktigt med Amazing Grace idén. Kanske med en snortung gospelkör till.

Nån nämnde Melody Mc. Modifiera 'Shout it up, shout it in'. Svårt att synka allsång på den dock.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Per HApps: Det var bara en diskution vi hade, bara för att inte just du gillar Takida. vi kan ta Lasse stefans om du vill de istället? annars kan du väl ta ditt pick o pack och dra till Modo då? Du verkar ändå inte vara en riktig supporter om du överväger Modo framför Timrå,,,,
Kommentera

Sv: Timrå IK - Musik
WifstaÖstrand: Låter som en klok idé :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Ah ah ah ha...jävlar, gör en Roxette på musiktråden..vad kan passa bättre
Kommentera

Timrå IK - Musik
Borde vi inte ha en ny tråd för detta istället för att spamma Sillyseasontråden med musiktips?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vore bra om vi kunde ha enbart Silly Season i Silly Season-tråden. Allt annat i Apropå nånting... Man får ju förhoppningar när man ser att det skrivits i den tråden, sen går man in och ser att det handlar om musik, lol.
Kommentera

« · 1894704 · »