1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600378 inlägg · 6212 ämnen
« · 20139 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: 1-0
En tröst i eländet är att både Mif och Luleå som ligger bakom oss i tabellen också ligger under.

Nu ääär det tungt!!! Det verkar vara plösen på o travexperten kan få rätt!!!!

Med en man mer!!! eller vadå..va faan händer!

Det gör det Gurra! Nu ska vi inte ge upp. Vi vände liknande siffror mot dem sista hemmamatchen i fjol.

Dängroth:
ICKE!!!!

Vilket ras!!!!

3-0!! Kämpa nu'rå Timrå. Det går att vända.

FAAAAAAAAAAAAAN

3-0

2-0 faaan

2 jävla 0

Sicket ras, men vi vände mot dem ifjol i sista hemmamatchen.

Ja det går inte bra nu

Sv: HV MOT TIMRÅ
FUCK...1-0

2-0...sand

1-0
Grus

F-n,1-0 Hv Belov

HH: Är du säker på att du inte var hockeytränare/tankeläsare i ditt förra liv? :-)

Bara en tanke. Kanske ska han "sparas" för att vara tillgänglig i tredje perioden och eventuell sudden & straffar?

Kan vara smart om crippe börjar på bänken alt, fjärde formation, med lite speltid så är han pigg i tredje, så kanske vi håller hela vägen,,,,,får för mej att dom ska köra fort i kväll,,,,

Filmen går i repris på torsdag!!

tabellen even

Sorry HH... Hautamaa är skadad men annars såg det bra ut....

timrå ik är dom bästa.............

Nu vart man salig,,,,tänk om det var samma drag på läcktarn på Torsdag med,,,,,,,

Mitt tipps ikväll 1-4 Hautoma, Peltomaa, Robban, "Z" sätter sissta i öppen bur och freddan storspelar,,,Jag har sett filmen,,,,

...så borde jag varit misstänksam över denna uttagning.

Anmärkningsvärt är oxå att Crippe börjar på bänken alt 4:e forwardspar...

Bosse: Bussigt av dig att avslöja detta trix innan matchen. Hade kunnat bli riktigt kul tråd, annars. ;-)

Annars trodde jag att Andreas (och j20) gått och fått en sån "Lidners knäpp", men efter den blygsamma förlusten mot Mif j20 senast.

Sv: DeRouville
ja jag tror att dem kommer att dela upp det framöver ungefär som dem gjorde förra året deran står en freddan en och så vidare

DeRouville har stått klart om Freddan och jag får bestämma!!

Swen:
Andreas Lundin från J20 står som nr 28 i swehockeys databas.
Kommer säkert att ändras till nr 28 Igor Matuchkin innan matchen börjar.

timrå ik klapp,klapp.klapp...............

R....Å...vad blir det då???Röd och vit hockeydynamit.

TIMRÅ IK *klapp* *klapp* *klapp*

GE mej ett T, Ge mej ett I , ett M, ett R ett Å, ett I ett K, Vad får vi!!!!!!!!!!!

ge mig ett R...!

Andreas Lundin från j20 är ett nytt namn för mig. Vad vet ni om honom och hans spelstil?

ge mig ett M....

Zäta är beredd, han är med igen enligt swehockeys rapportering...

ge mig ett I... !!!!!

SASASA BRABRABRA Timrå, Timrå, Timrå.

ge mig ett T......

JAAAAAAAAA!

30 min kvar........ääääär vi bereddaaaaa?

actionleif jag har hört att det finns i grundlagarna att man ska joina #TimråIK !!!

Sv: Resultattavlan
Golfgurra-Mullback: Släng DEJ i väggen.

Sv: Den Döende Dandyn
Det finns ju klubbar som verkar ha det värre med allt vad styrelse och marknad heter, den klubben heter GIF Sundsvall. Man ska inte va alltför glad om man heter Walter Rönnmark idag...

marknaden styr marknaden, men vem styr vad???

det luktar bra. =)

RED DEVILS: Jag har hört att Ni ska byta leverantör på "dyrgriparna" eftersom marknaden i den organisation du tillhör inte håller måttet...... Sanning?

Personligen tycker jag det är tragiskt att inget händer. När det händer, om det händer, förväntar jag mig något riktigt jävla bra.
"Sedan satte jag mig under min korkek och luktade....."

Det är nog ganska klart att Freddan står ikväll, precis som du skriver är det viktigt att ha två bra målvakter ,men själv så är jag lite skeptisk till att man luftar bägge två och inte lirar in Deroo för fullt i laget. Okej Djurgårn har laborerat likadant med Naumov och Östlund men även DIF verkar nu satsa på bara en av dom, Naumov har stått i de senaste matcherna och jag tror att man måste ha en 1:a målvakt och lita på han om det ska bli någon stabilitet i laget, tror inte på att hålla på och samsas och stå varannan match om man vill uppåt i tabellen.

« · 20139 · »