Ser verkligen fram mot att läsa tidnigarna imorron, det är väl samma gamla visor " Pucken gick stolpe ut " " vi förde spelet men HV gjorde målen " " Vi fick några domslut emot oss " " Otroligt varmt i den här arenan " , Nä bättre ursäkter måste nog fram i morron.
Ja, fy vad vi är hemska som skämmer ut hela landskapet! Det är tur att stolta Sundsvall HC finns där uppe i toppen... någonstans... men vad nu... jag hittar inte... blind? Sorry... Var i elitserietabellen ligger Bobcats...!?
Ser verkligen fram mot att läsa tidnigarna imorron, det är väl samma gamla visor " Pucken gick stolpe ut " " vi förde spelet men HV gjorde målen " " Vi fick några domslut emot oss " " Otroligt varmt i den här arenan " , Nä bättre ursäkter måste nog fram i morron.
Nej nej...... det kommer ALDRIG mer bli allsvenskan för TIMRÅ igen!!?! Timrå är BÄST och kommer alltid att vara det...! Jo, dom kommer at SPÖA MoDo hemma det lovar jag......! Dom skämmer inte ut hela MEDELPAD..... kom ihåg det! Ha´re bra ALLA som älskar timrå!!!!? ///*Maria*
HH ljuger inte för sig själv, ser bara framåt, serien slutar inte idag, och före denna omgång var vi 3P från slutspel, varför se allt natt svart och tappa tron,,,Tror mycket sådant med som får spelarna att vägra lägga straffar, för dom vet vad som kommer att stå i G-B:n om dom missar,,, ALLA J-LA NOLLOR SOM SKULLE GJORT DET BÄTTRE SJÄLV,, och spela och Cocha bättre själv,,,,Gå ut på plan själv och försök, krävs en del självförtroende för att spela,,,,,,
Så det sämmsta som supporter man kan göra är att såga sina egna spelare, Prova på torsdag att såga en spelare och jag lovar den som står bredvid HH kommer att få reda på vem jag är,,,,,,,
På Tordag uppmanar jag alla ATT RESA SIG UPP TRO PÅ SITT LAG OCH SJUNGA HALSEN AV SIG,,,,,,
Jag tycker att HH är ett lysande exempel på hur vi "riktiga" supportrar ändå försöker se ett ljus i det lilla mörker som nu råder i Timrå.
Lika lysande exempel på en "svikare" är såna som snabel.
Lysande exempel på "hatkärlek" kännetecknar en sån som NJB.
Det är väl klart som fan att det gör ont att se laget förlora match efter match. Laget blir osäkrare precis som supportrar. Men inget blir bättre av att gapa som en del gör, utan ställ upp för laget och visa att det är Timrå Ik som gäller.
Man ser i alla fall vilka som är riktiga supportrar och inte, på det som skrivs här. HH: Med gott samvete ska du veta att massor av människor som tillhör samma skara "trogna fans" är helt överens i ditt tänk!!!!
Äh, kom igen nu gnällisar! Vi vänder i tredje och sedan krossar vi MoDo i derbyt... MoDo är ju ingenting utan Bäckman, så Timrå är snart kungar i Y-län... Det är bara att köra på och se hur långt det räcker...! Timrå IK är de... bästa!?
Foppa har sagt att han bara tagit en paus. Han vill spela OS,måste rimligtvis träna, bor i Ö-vik kan pendla.. det är bara pengarna och viljan som saknas.. Nu får vi seriöst ta och skramla.
HH: Nä deklart, fortsätt att va positiv du, om du mår bättre av det. Fortsätt att ljuga för dig själv. Vill också tro att Timrå är bättre än dom visar men så är icke fallet. Inse fakta. Att gå och säga att det vänder snart är som att famla efter en nål i en höstack. Vi räcker helt enkelt inte till bara.
Heja Timrå! Heja Peo! Det här fixar sig nog! Nu vänder vi! Det måste ju vända snart, eller hur? Man ska tänka positivt och vara lallande fåne... Timrå IK är de bästa!
Börjar blir mer och mer klart att man inte är bättre än så här, tyvärr. Man kan ju fundera om inte det har varit bättre att behållit vissa spelare i från fjolårslaget istället för att värva en del anonyma nyförvärv som inte alls har lyckats.Vad ska få denna trend att vända, inte mycket som det ser ut.
Fy fan va tungt, men det var ju ganska väntat men inte ett sånnt här ras kanske....men jag tippade 5 - 2 men nu ser det ut att bli jäkligt pinsammt kanske 8 - 1 eller så?
Kanske peo ska prova rouville nu? Vi har ju inget att förlora om man säger så....
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer