1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581777 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 2036449 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Andersson: 🤣
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Kan du å clay ta detta på facebook eller nåt ? Tur det är match imorrn
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Det här forumet alltså spårar varje dag...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: vän sa jag aldrig, tycker nog mest synd om dej..en ensam liten själ!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Låt mig då vara en så kallad fejk i din värld . försök inte bli min vän på något sätt .
Ärligt talat jag är rädd för sådana som ....
Skit i mig så är du snäll !
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: haha,,visste att du är en fejk. Du kan inte för du är inte sann! Jag lovar dej i all välmening så bjuder jag på en kall. Är du så rädd av dej? Jag skulle aldrig kröka ett hårstrå på dej. Vill bara se om du är den du utger dej för?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: En med en sån attityd som visar här skulle jag aldrig vilja träffa ! jag skulle aldrig våga ..!
Skulle känna mig vädigt obekväm med dig i vilken omgivning som helst .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: jag bjuder dej på en öl nån gång framöver då Timrå har hemmamatch. Bara för att se om du finns och är en Timråsupporter. Du kan få kaffe med dammsugare om du hellre vill ha det. Ställer du upp på det?
Nånting säger mej att du INTE är en Timrå supporter.! Utan gått in här i syfte att småklaga, gnälla och ställa till oreda!
En uppviglare. Bevisa att jag har fel och möt mej nån gång på arenan!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Vissa gillar mig inte ..Ja ..men måste man skriva det varje gång
Man undrar var dom är i livet kanske i en utförsbacke .
Otroligt löjligt och o vuxet .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Jag håller ofta med dig, och jag stör mig mycket på vad Clay kan slänga ur sig, men ibland känns dina påhopp ganska grundlös, lite bara för att.

När han slänger ur sig galna saker förstår jag. Det är bara min åsikt, inget jag tänker skriva mer om.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Din profilbild talar om vilken du är den finns inte där utan anledning ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Ja, jag är ju känd för att aldrig klaga och vara likgiltig, aldrig säga vad jag tycker. Hahaha..du blir bara bättre och bättre, fast tvärtom...
Kommentera

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Kommer bli en jobbig match detta för våra backar. Västerås sätter hög press och har kvicka forwards som ställer om. Gäller att inte kladda för mycket i egen zon.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Och du en Clown med röd näsa och är en besserwisser med ett otroligt självförtroende baserat på eget tycke om sin förträfflighet i den värld du lever i .
Bättre att klaga än att vara nöjd och likgiltig som en uppgiven figur som du .
Om inte jag fanns skulle du vara överflödig och ha ingen att klaga på.
Kulltorp ..dig ger jan inte mycket för ,, den röda näsan har blivit för stor för dig .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Jag vet fortfarande inte varför du är kvar i vår gästbok??
Du är uppenbarligen inte en Timråsupporter, i min bok.
Finns ingen Timråsupporter, inte ens jag, som är så notoriskt klagande på allt negativt du kan hitta.
Leave please!!

Bobbarna spelar i gärdehallen och har en egen snickesnack-bok...som är låst iofs...
Be om en nyckel vetja...
Kommentera

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
JanneH: Berglund .. han är ju kapten och leder laget i alla situationer och värd en platsen ..intressant val om så blir ?.,,!!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Starta operation bua ut kryckorna. Rätta barkborrarna kan sköta arrangemanget
Kommentera

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Smokey: Fjällis får ta Dalles plats imorgon mot VIK, han behöver ju istid
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Om den där klacken inte försenat hans tal har det nog aldrig hänt !
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Tror säkert att Dahlens ljumskar blev ovanligt kalla under maratontalet, vilket påverkat....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Har han också med Dahlens skada att göra ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Det här va innan ST gick ut med artikeln och Jennifer på ST skrev att hon hört ryktet med. Sen skulle hon forska vidare och en stund senare kom artikeln ut.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Vart läste du det? Var det bara en random på Twitter eller någon pålitlig källa? Det gällande kryckor alltså.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jockz: Läste bara att nån skrev att det ryktats om att Dahlén skall ha setts på stan med kryckor. Inget bekräftat eller så. Hoppas innerligt det inte är på tal om missa kval eller dylikt i allafall. 🙏
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Det där skulle fungera fantastiskt bra..... så otroligt fint med loggan fram där den hör hemma
Kommentera

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Knylan: Mindre bra. Men också ett gyllene tillfälle att visa HA och jobbiga VIK att vi klarar oss utan denna viktiga pjäs.

Var inbokat på annat i morgon. Men då tar vi vårt ansvar. Bokar om och fyller bilen för att bli extra rödvit kraft på läktarna i ABB-arena.
Låst ämne

Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Västerås borta. Modo möter Almtuna i Uppsala. Bättre lägen att vila Dahlén har vi onekligen haft den här säsongen. 27 timmar kvar till matchstart.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Stämmer iallafall att han missar morgondagens match.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Källa?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Stämmer det så är det typiskt Timrå och skador. Läste på Twitter att Dahlén saknats på träning och synts på kryckor i stan. Stämmer det nån som har koll? 😱
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Långrandig menar du? :-D
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: 🤣
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
nectis: Föredrar texten faktiskt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Tröjan känns lite....Sture...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Jag håller med om att dom där är snygga. Såg en på tradera häromdan å blev riktigt sugen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Nja, vet inte om jag skulle kalla det retro riktigt än. Tallarna tog över som varumärke (alltid varit klubbmärket) 2013 om jag inte missminner mig, så det är bara 7 år utan örnen. Inte riktigt retro.

Däremot kanske man kan göra ett case angående 02/03-tröjorna som jag tror är sista gången vi hade örnen på tröjorna, jag tycker ju Milko-tröjorna känns retro så varför inte.

Vad det gäller tröjor så är nog dessa min favorit i ”modern tid”
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag är hellre för loggotypen på bröstet👍
undrar vad det sitter i? Och hur stor andel av alla fans som är för eller emot loggan istället för texten.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ja har nästan lust att börja använda min Red Eagles-Matchtröja från 97/98 om jag inte minns fel. Så ruskigt ful och som du säger, den har fan blivit retro. Retro är häftigt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Nej jag var inte seriös, haha.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...


Det borde väl fungera, det är inte så att TIMRÅ texten är jätteliten heller.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Är du seriös nu eller är det jag inte som hänger med? Det var den fullaste tröja jag har sett på år och dar..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag var inne på det i samband med retromatchen men det lär väl sannolikt vara så att vi sköt oss själva i foten genom att göra platsen på magen den mest inkomstbringande reklamytan på tröjorna. Eller, jag utgår snarare ifrån att det är den givna anledningen till att vi bara kört "TIMRÅ" i närmare 20 år nu, även om det går att släta över det med att det också är historiskt korrekt. Så länge inte klubben vill bli av med den reklamintäkten så känns det som att vi blir utan tallar på bröstet, tyvärr.

Eller kan du få ihop någon variant där både tallar och reklam på magen lirar i symbios? Gissar att det skulle se lite konstigt ut.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ja, jag vill att vi kör Tallarna på magen, vi behöver klubbmärket där. Sen kanske örnen som en tredjetröja, typ 2-3 hemmamatcher/år?

Och ja, tröjan är uppenbarligen ett skämt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag ska ärligt tillstå att örnen snart börjar kännas lite skönt retro ändå. Tror inte vi kört den framme på bröstet sedan 2001/2002. Men först borde det nog vara dags för broccoli-tallarna från åren efter fusionen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jo absolut. Jag har inget problem med örnen men den är laddad bland stora massan har märkt. 😋
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Tallarna är med på ett litet hörn.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Haha grattis du kommer bli halshuggen härinne nu(Örnen)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
På tal om något annat än Sture och Barthostssohack.

context="false" >



Det här kanske vore något? sticker ut lite och färgglatt. Hemmatröja nästa år?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Det märks att det inte varit matchdag på ett tag nu för här pratas mest om Sture och kvinnomisshandlare; viktiga ämnen förvisso, men må det handla om hockey snart igen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: vilket äckel och feg målis Modo har..
Kommentera

« · 2036449 · »