Tom Topp: Tyvärr så tror jag Frölunda rider på framgångsvågen sedan i tisdags oavsett att JJ står, förhoppningsvis har jag fel men jag vet att om Timrå förlorar ikväll och JJ gör en otroligt bra match så är det han som får skit ändå och att Juel skulle stått.
GE RABBUSLINGEN EN CHANS FÖR HELVETE RABBUSLINGAR 😡😡😡 JA HÅLL TUMMARNA SÅ HÅRT JA KANN IFRÅN 3ARENA Å KENT 💪💪💪 LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳 TILLSAMMANS Ä VI STARKA 👏👏👏🏒🥅🏒🥅🏒🥅 HALLELUJA 🙏🙏🙏
tjobba: Känns bra att inte Lasse J står. Normann betydligt mänskligare. Han drömmer nog fortfarande mardrömmar om Hållander som rundade honom och la in 1-0 i förra hemmamatchen mot Frölunda 5-2 segrrn. Ha den målbilden Timrå när vi körde över dom så kommer detta gå bra
Måtte det lossna för Hållander ikväll så det släpper. Det blir viktigt för hela serien. En tidigt mål vore bra
Labban: Men vad fasen ska dom göra? Juel har i stort sett dubbla matcher i benen/kroppen. Timrå IK vill nog att säsongen inte ska ta slut redan på lördag. Då bör man tänka över matchningen av målvakterna noggrant!
Kattgubben: skeptisk till JJ i mål. Som Frölunda slänger puckar på mål på måfå så kommer JJ garanterat missa ett par av dessa. Enda chansen är att vi inte faller så förbaskat djupt ner i egen zon och är aggressiva på puckföraren
{469}: ja helt sjukt, för en och en halv säsong sedan var JJ helgon förklarad och nu pratar folk som om han höll Rautio-klass. Tror faan han håller nollan ikväll
{469}: En liten fundering till oss alla. Skall vi ge JJ chansen att spela om det innan vi totalsågar honom redan innan matchen? Nu tror vi på det här och kvitterar matchserien! 👊
PHILLIP DE ROUVILLE stå ikväll då vinn vi 💪💪💪 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Själv stäng ja KENT ikväll 🤟🤟🤟 Forza Timrå IK....GE OSS FRID Å VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR 🏒🥅🏒🥅🏒🥅👌👌👌👏👏👏 HALLELUJA 🙏🙏🙏
BÖRJE DIN SKVALLERBYTTA ! OM DU SER DETTA. ALDRIG KAN MAN VARA ANONYM UTAN ATT NÅN SÄGER TILL ENS MAMMA OCH SÄGER VEM MAN ÄR PÅ ETT ANONYMT HOCKEYFORUM.
JonteD: haha satt och funderade på samma att man var aldrig såhär nervös när man spelade fotboll / hockey själv och då var man ändå ganska högt upp div i fotbollen men det blir nått som vrider till det nu under slutspel i hockeyn haha . Men hur det än går så tycker jag Timrå har en bra framtid med Olli och han kommer locka bra spelare och juniorer på väg upp :)
Tom Topp: Hållander är omöjlig att ersätta. Kapanen är inte omöjlig att ersätta, möjligen för vad vi får per krona men inte om man ser bara till kapacitet.
Puckat: De e sant min kompis som håller på Frölunda bekräftade för mig att Lasse kasse inte står ikväll 🇺🇿 Men varför blir man så här konstig när de e matchdag?? Så här va ja ju inte när ja lirade far o irrar runt i huset o pillar på de ena o de andra vet inte vilket ben ja ska stå på e jag ensam om detta konstiga beteende elr???🤣🤣🇺🇿 Gammal knasig gubbe!!!😎🥴🍺
Propagandus: Jokinen effekten är väl viida känt vid det här laget? 😏 Alla unga som vill till NHL och lyckas där borta , vill antagligen spela för och ta tips från en NHL legendar. Ist för någon plös som knappt snörat på sig skridskor..annat än i div 1..
Karlsson74: Hardegård har nosat kring 20-25 poäng. Friej kanske kan landa på en 10-15 poäng om han får rätt utveckling. Redan där har vi ju ersatt/ökat Koivistos-Eronens-Näkyväs poängproduktion på 2 spelare i så fall.
Erixon är ju ett oskärt kort och hans lön kan man ju inte räkna med förens det är helt klart att han lägger ner karriären eller inte. Men i så fall frigörs det ju pengar där med i så fall.
{469}: som du skrev. Om man fått önska och analysera vad som saknas så skulle det väl vara en producerande back.. Det vi har just nu och som ryktas in håller inte speciellt hög klass offensivt med SHL mått mätt .Hardegård är ju iof en bra back men kanske inte den poängback som saknats.. vi behöver en quenville thomson.. typ.. gjutna i PP spel..tror Kapanen begriper det också.. Sen får vi naturligtvis se vad pengarna räcker till..
Karlsson74: I know for a fact att Timrå fått samtliga "unga och utvecklingsbara" de hållt som förstaval och velat ha inför nästa säsong. Alla vill spela i Timrå. Stor portion i det är nog Jokinen.
{469}: Aftonbladet skrev väl också att Eriksson sågs som en ersättare till Kapanen nästa säsong om jag inte kommer ihåg helt fel när han värvades in haha..
Go JJ Go !!