1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601604 inlägg · 6212 ämnen
« · 30595 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: GRATTIS TIMRÅ *klapp klapp klapp*
hördu.. vi få väl se på torsda du! då få du förmodlien ta tebacks de där..! för då segrar MODO Hockey!!!! kanske inte me treSIFFRITT, men iaf me tre MÅL!!

Sv: TIK031..
ett stort TACK till er som har hjälpt
oss på TIK031 hemsida..

Sv: Kvällens match
Bra, varför spela om någonting som är så självklart? Timrå leker ju för bövelen i serien. Dela ut plåtpokalen nu.

Kapusta: MoDo får vara glada om de slipper få stryk med tresiffrigt nästa gång vi möts. För nu har Timrå fått upp ångan i denna korp-serie! :-)

Håckla:
Klart att det blir SM-Guld...Fagerlund har nu ringt mig och är alldeles tokig på gud som har fixat en mail bombning ikväll, senaste uppdateringen låg det på 108,427 mail, håll ut så är bucklan snart vår i TIK...........

Hälge: Ja jag tror det var en ganska lätt hemresa idag!!
Det var det för mig också för den delen. Sista minuterna hoppade man upp och ner i den där stolen och tyckte klockan stod stilla. Jag hade nog lika hög puls som spelarna tror jag när SSK spelade 6-5 sista minuterna. Vilken pärs!

Jag bävade för att åka dit för att se en ny TIK förlust men nu är jag sugen på fler Timrå matcher!

hm.. jag tvivlar! men du kan ICKE va gladare än mig just nu! SATAN va gött att MODO spöa zoologiska föreningen!!!!

Sv: SSK-TIK
Här har man väntat hela kvällen på Aftonbladets matchanalys och så skriver de sånt s**t. Det blir Expressen imorgon.

(Men sista raden i referatet, låter intressant).

TIK031..
snälla bara en gång till..gå in på TIK031 hemsida
en gång till så ska jag inte tjata mer..
förlåt att jag tjatar så här på en lördags kväll men
mike66 jobbar febrilt med den..

Härligt med den possitiva feelingen på sidan, tänk vad en 3 poängare kan göra.

Nästan så man utbrister SM Guld !.
Jag sa nästan.

Timrå IK är dom bästa.

Kapusta: Snart flyger vi förbi er i tabellen, du kommer bara att känna vinddraget!
Hej hopp vad glad jag är!

PP: Det känns så skönt att läsa att spelarna visar sån glädje,det är nästan så att man får ståpäls...
Förmodligen har dom den roligaste hemresan på länge..!

GRATTIS TIMRÅ *klapp klapp klapp*
de behövvde ni! nu ä ni ba.. litte färre poäng efter! fortsätt så! ja vill ha derbyn nästa år också!!

Sv: HJÄLTE
rätt santos Du kan di sak

gud: Jag körde bilen, men inte kollade jag trippmätaren för Smokey hade fixat sponsring till bensinen. När jag själv betalar soppan, brukar det vara dryga 40 mil. Fram kom vi, till Dannes kiosk i Matfors, så skulle vi till någon isstadion också, men det fick vänta till nästa dag. :-)

TIK031 behöver eran hjälp igen..
kan ni gå in på våran hemsida o
skriva något.TACK på förhand

mvh Gud

Kvällens match
Äntligen 3 poäng!! Det har man väntat länge på! Men att snacka om nån vändning ännu är väl tidigt anser jag. SSK kunde lika gärna vunnit matchen istället för TIK, som inte på något sätt dominerade matchen. Det darriga spelet finns fortfarande kvar även om det för dagen såg bättre ut än på länge! Oförmågan att göra mål är fortfarande ett stort aber. Det är inte många matcher man vinner om man bara gör ett mål.... Men nån gång ska väl även Timrå ha lite tur.

Det som jag såg idag gav dock lite hopp om framtiden eftersom jag för första gången i år såg ett taggat TIK som offrade sig och slet. Peltomaa som jag tidagare sågat vid fotknölarna gjorde en kämpa insats, men mannen för dagen blir nog ändå Robban som slet som ett djur i 5 mot 5, 5 mot 4 och 4 mot 5. Han hade nog inte mycket mindre istid än Zäta idag, som för övrigt också gjorde en bra insats. Kedjorna med Lind-Zäta-Robban, Ward-Peltomaa-Åhlund fungerade mkt bra medans tredje kedjan med Mathiasson-Hallin-Söderström kändes väldigt ostabil. Många av de SSK farligheter som uppstod var medans den kedjan var på isen. Men jag tycker ändå att de nya formationerna är ett steg framåt.

Bara att hoppas att denna seger ger lite råg i ryggen inför nästa match. För övrigt kan jag kan säga att spelarna var väldigt glada efter segern. De stod och jublade i båset sekunderna innan slutsignalen gick och på lyckoruset kunde man tro att det tagit SM-guld. Casselståhl var nog gladast i gänget och skrek i ren lycka flera gånger mot klacken efter det att man tackat SSK spelarna. Kul att se sånna känsloyttringar!!

F-n vad skönt att bara kunna njuta av segerns sötma en hel kväll.
Det gäller att ta vara på dessa lyckliga stunder när tillfälle ges.
Imorgon blir det till att återigen inhandla lite dags/kvällstidningar.

Vem f-n är Juha Lind? Vem f-n är Juha Lind? För vi har Ed Ward, för vi har Ed Ward, för vi har Ed Waaaaaaaaaaaard, vem f-n är Juha Lind...?

Jimmy:
Ja jag går med dig så kan vi dela på en JD på vägen (E14). Och sen när vi har gått till Matfors, så går jag hem till Nolby.

Jimmy: Tror nog att det går att lova vad som helst nu........jag lovar att sjunga Du gamla du fria om vi är i slutspel före sista hemmamatchen.

Jag lovar att gå hem från Timrå isstadion till lägenheten i Matfors (ca 5 mil det oxå) om TIK tar sig till slutspel... lovade knylan i gbn innan säsongen nåt annat om TIK gick till slutspel men jag lovar dig knylan att göra det oxå...

Bo Wasa..
Hmm..72 mil bilväg..hur långt hade
Smokey och hans gäng?? tål att tänkas
på..hehe..

Kanske GUD också kan lova att cykla hem OM TIK går till slutspel, men han kanske reser på något annat sätt........

Sv: vilken lättnad...
Har svettas med Er så att mina 2 T-shirts är rosa!! Eler kan det beror på att jag tvättat dem med något plagg som färgar av sej???

Tack för hjälpen, Nya grejer är på gång, vi kollade upp hur snabb sidan är....Välkommen åter...jag tror iaf på gud nu.....

Sv: Njurunda Comments
Bo Wasa..
här är jag..fastnade i cyberrymden..
TACK för hjälpen...ni är så välkomna
tillbaks...

Tack Ed och hela Röda-vita gänget. Hoppet är tänt för framtiden på nytt. Bra kämpat.

Nu hördes han av och tackade alla samt hälsade alla åter välkommen till Götet en annan gång - vid finalen menar han förståss; mellan Frölunda & TIK

Bo wasa:
Leta fram hojen

Kanske tvivlar på GUD också. han verkar försvunnit sedan han lurat alla till Göteborg

Friskan; tack för ditt svar. Jag har också tvivlat ( inte på Gud men TIK ) och tvivlar fortfarande så OM TIK går till slutspel skall jag cykla hem efter sista matchen ( 5 mil )

Bo......jag har svarat.....för läääänge sen.

Äntligen!!!!

Friskan; jag ställde en fråga till dig på 031 GB

Men Gud själv verkar inte vara hemma........

actionleif:Jag också fick komma in på sidan....som inte ens är medlem i kyrkan

Nu har jag varit hos Gud, det var fint där så jag lämnade en sida öppen hos honom

Bo Wasa: Det låter som ett vinnande koncept.

Sv: Spelarkritik
Jimmy:
Simons gjorde nått byte på backen emot LHC han stod då där på backplats vid en tekning som jag reagerade på......Tänkte för mig själv hur han hamnat där.....

åkej .. nu har ja vare in och yrat på lite ..

blev samtidigt lite nyfiken .. vad testades ?

TIK031..
kan alla TIMRÅ IK fans gå in på
TIK031 hemsida..så fort ni kan..
håller på att testa en grej..tack i förhand..

mvh Gud

Molins tränaregenskaper tillsammans med Nubbens blick kanske är räddningen framöver !

Inte för jag vet hur Nubben är som tränare men hans blick säger mig att han nog kan få fart på de flesta "finlirare"

Bo Wasa: ...och Nubben får övning på att träffa media. Men idag fick han inga knepiga frågor (snällt av dem).

På tisdag får klacken ta i lite extra mycket för Njurundaklanen har fått sittplats, men vi kan ju ropa därifrån, "Hela klacken är ni klara?"

Sv: Domustrappan !.
Jesus..
fy på dig..nu blir det ingen middag för
dig..låt bli vinet...annars så blir det att
klyva vatten igen...

uppdatering..
Fagerlund har fått 49.000 mail...
han har kontaktat djurgården för att få igen
bucklan..men Challe har den hemma hos sig o
vägrar öppna dörren..så nu är brandkår kallad
så att dom kan röka ut honom..

Vilken härlig seger både för laget, styrelsen, ledningen, supportrarna, tanten i korvkiosken, Rolf Norrbom & Patrik på kansliet m.fl.
Äntligen en seger efter en månads sjukdomstillstånd för alla ovan uppräknade. I natt vaknar man inte kl 4 och tänker på alla förluster !

Jimmy: Ett dataknep alltså, för att få med honom på listan över femmorna? Jaja, då kan vi ju registrera Peter Smedberg när vi saknar folk, för att han ska ta straffarna. ;-)

swen: Jamen han har ju bara suttit på bänken... han har inte spelat back, han har väl knappt spelat alls... gjorde väl en par-tre byten mot LHC... som center...

Sv: Domustrappan !.
gud>>Här har man suttit och knaprat i sig oblat och pimplat vin och det första man läser är att du lämnar över stångandet till din högra hand. Skärpning gud annars blir det foten.

« · 30595 · »