1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601972 inlägg · 6213 ämnen
« · 35864 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Härligt TIK
Farbror Hasse: Helrätt känsla!
"Nu! Jag känner det i kroppen. Kapanen kommer in och gör en stormatch. Killarna rider vidare på Färjestadsmatchen. En ny optimism frodas. Puckarna börjar trilla in."
Säg, hur blir matchen på torsdag, kan jag skriva resebrevet i förväg?

Sv: Mer än 2 mål !
värda inte värva menar jag juh :P

att vi vann tyder på att matchen mot fbk inte var en tillfällighet ...vi spelade bra mot fbk och var värva minst ett poäng borta mot dom..om vi fortsätter spelar så här bra så spelarna får tillbaka självförtroendet och börjar producera igen så kan detta vända...inget är omöjligt men jag vill att alla timråsupporters försöker att hålla ribban lågt...om vi får några vinster på rad eller poäng iaf så kan detta vända men förvänta inte att tik ska ta sig till slutspel eller sådana jobbiga inlägg..

Roligt höra att Kaapanen "ropades in efter match" och DANSADE som vi minns Bosse Ahl inför klacken.

Fy fan vad härlig fortset så så kommer det att gå bra för er!!!

Trevlig läsning i Expressen.

Härligt TIK
Nu börjar det likna nåt grabbar.. fortsätt i den här stilen och låt Kapanen behålla masken.. samt seger dansen efteråt =) Den här vinsten var skönare än alla andra vinster jag varit med om...

Forza Timrå!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Nyss hemkommen från matchen kan bara säga:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jävlar va roligt ...

matsb: Jag tror man ska vara försiktig med hur mycket av segern man tillskriver den nye målvakten. jag tror mer på att laget börjar hitta tillbaka till sin stil och glädje nu. tro förresten, jag hoppas, hoppas, hoppas av hela mitt hjärta!!! Nu kör vi!!!

Mer än 2 mål !
Nu händer det igen !
Vi gör mer än 2 mål i samma match.

Vi får poäng......
Roligt att det hände med ny målvakt samtidigt som Molins statistik blir positiv. Nu ökar chanserna och positiva händelser att fokusera på.

Sv: 1-0
Johan J:

Oväntat och glädjande!

Satan att VF fick ett reduceringsmål underkänt, där får nog råttorna med sig tre pinnar...

Men prio 1: TIK-seger!

Nu rasar AIK.

Två mål på mindre en än minut...

om frölunda kommer igång så kan dom ta 3poäng det är inte alls omöjligt men då måste något hända tidigt i 3:e annars minskar nog chanserna till en vändning

håller med dj hemp.
frölunda kanske vänder, hoppas på det, hatar gnaget!!!

18-16 i utv minuter....

Allez gud, allez gud...!

heja hempen heja hempen..

Skönt med 3-1 42 sek före periodvilan...

kn:

Det får gärna bli 5-1 eller 7-1 och utan Fag-mål, huvudsaken att vi vinner! Fan bara att råttorna har greppet i spygloben...

3-1 hallin nära men tyvärr inte fagen

Okej, det var inte "Fagen"... Men skit samma! 3-1 och än så länge är det "Kimmo-effekten" som rular...!

Nu får man täppa till bakåt och kontra in 4-1 i slutskedet av tredje perioden...

3-1!!!?

39.18 3 - 1 EQ TIMRÅ 16. HALLIN, Per

Per Hallin!!!!!!!!!!!!!!!!

Samplar lite från mitt tidigare inlägg idag:

"Mål: Zäta, Fagemo, Macke M (Kauppila för LHF)..."

3-1 av "Fagen" nu och tipset är komplett!

Färjestad har gjort fem mål på åtta minuter i Stångebro...
Södertälje leder hemma över Djurgården med 1-0.

henrik eriksson 10 min helvete!!!

Frustrerande...

johan j visst är det jobbigt att bo i sthlm ibland

26.33 2 min LULEÅ 18. BERGLUND, Tomas HOLD

Kauppila är oerhört teknisk, har bra fart under skridskorna och fenomenala handleder. Vad har han hittat på nu?

2-1 ..nu måste tik akta sig!

Maa ah ah ah thiasson.

2-0

2-0 mattiassoN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är ingen slump att både Sami Mettovaara och Jonas Andersson-Junkka suttit varsin gång på botbänken.

Mettovaara spelar ju ofta väldigt fult och Andersson-Junkka är helt enkelt en av Elitseriens långsammaste backar...

det var lite svängigt enligt radion men att timrå styrde i stort sett matchen ...luleå har fått en hel del utvisningar dock...6min mot tik's 2..

7-2 i skott ser jag.

Såg Luleås match mot Malmö i lördags och de har troligtvis svårt att hänga med i tempot om Timrå åker skridskor.

mm timrå styr spelet ..sist dom hörde av sig iaf

Rapporter från Radiosporten?

1-0
09.21 1 - 0 EQ TIMRÅ 20. ZETTERBERG, Henrik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nej vi kommer att krossa er !!

Ja nu gäller det.
Ska åka till ladan nu och hjälpa vårat kära Timrå till en efterlängtad trepoängare.
Nu ska vi visa challe & övriga sverige att TIK inte ger sig (before the fat lady sings) i första taget .....
KROSSA LULE` ...

Sv: Molin och hans lärljungar...
Om Kapanen står får jag önska honom lycka till.
Hoppas det vänder nu.

Timrå IK är dom bästa.

Sa Sa Sa Bra Bra Bra Timrå Timrå Timrå !.

Har du platsen kvar? Hör av dig till Ulf Nilsson 070/311 14 52.

Friskan; Kolla mailen omedelbart!!!!

Har du platsen kvar? Hör av dig till Ulf Nilsson 070/311 14 52.

Frella:
"Fin" sak att lämna truppen?
Så kan man också uttrycka det.

« · 35864 · »