Men jag har faktiskt klurat på en så kalld två pinns flagga som fungerar som en banderoll kan man säga. Jag har tyg men vet inte vad som ska stå på den. Har funderat på att måla ett TV3 märke och skriva "Channel3 lick my balls" som Edward sa men då kommer nog vakterna ta bort den.
jo kanske det men om man inte har tillgång till det då? ser du till så dom tar med flaggan? & trumman! vet du hur många som är anmälda? på den här sidan kan man beställa isfacklor+ en massa mer lagret ligger i S-vall www.entergate.org/cat/blackcat/
Jag tror nästan Timrås är större än den Brynäs har men jag är inte säker, kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut nämligen.
Sen så är nog tomtebloss ganska kasst att ha för då måste alla ha tändare osv men isfacklor (visst är det såna som man bara trycker på för att det ska börja fara gnister?) är ett bättre alternativ. Men då är det ju så att jag inte tror att SK har några såna på lager men man vet aldrig. Jaja det blir iaf en jumboflagga med till Jävle.
vad tycker du om tomtebloss tifo eller något liknande?? kanske vore någonting för jag såg en match när brynäs mötte AIK i gavlerinken och då hade dom tomtebloss och det var jävligt snyggt!!!
Jo det får nog plats för brynäs supporterklubb har också en stor flagga! brynäs har en flagga som är sponsrad av olika företag. det går in ca:500 pers på ståplats så jag tycker det.
Bara så att alla vet så är brynäs klacken den sämsta i sverige. låter knappt någonting det är bara en massa barn i den! så Vi kommer vara den ända klacken i hallen!!!!!
Nu då fanzin sa det så började jag också fundera. Får läktarflaggan plats på läktaren där? Isåfall måste den ju åka med tycker jag. Den bör nog få plats tycker man eftersom Hardcore Fanz fick plats (iofs vart det ju inte helt rätt, den var lite för stor men men) med den i Kempis. Och nog är väl Gavlerinkens borta sektion bredare än Kempehallens va?
Om alla tar och anmäler sig så blir det bra! men jag tycker också att man borde kunna anmäla sig på torsdag! följer trumman och den stora OH.Flaggan(den stora som man kastar över) med med till Gävle? kan vi inte köra någon form av tifo i gavlerinken i gävle? det behöver inte vara något svårt t.ex att alla har tomtebloss eller något åt det hållet. är det någon som håller med? villka supporterklubbar är det som kommer att vara på Brynäs-Timrå matchen Bergslagen kommer väll som vanligt eller? jag tycker att den supporterklubben ska ha en hemsida! så ta och anmäl er så snart som möjligt! 3 st bussar till Gävle eller? väl mött i Gavleringken.
Det ska bli roligt att möta er i kvalserien om vi hamnar där. Jag vet att vi ligger sist men jag tror fortfarande att det finns en liten chans att vi kan undvika kvalserien. Men jag är helt säker på att om vi hamnar i kvalserien så blir det Linköping som följer med oss ner till kvalserien. Sen så ska vi spela bort er från elitserien för ni här inte hemma bland det stor grabbarna när ni beter er som ett gäng snorungar.
Hur dum är du på en skala 1-10. Tror du verkligen att det finns någon hockey spelare som går ut och ställer sig och diskuterar med motståndarnas klack efter matchen. Moget av svinköpings klack att stå utanför och vänta vid spelar bussen. Ville ni ha en ursäkt för att grabbarna tyckte att ni var patetisk och visade fingret. Trodde det var vettiga personer som gick och kollade på hockey och stöttade sitt lag i Linköping men ni verkar bara vara ett gäng Black Army wannabies.
Skarin: Jag tycker att jag förklarat mig ganska bra i brevet! Jag vet inte hur Willysson skött resorna men ärligt talat har det gått lite knapert den senaste tiden.
Gud: Jag gör mer än vad jag ska.
Jag börjar bli en aning less på allt redan. All info finns på resesidan fortfarande. Jag har fått en dålig grund att stå på men jag försöker så gott jag kan! Hoppas verkligen att det duger åt er.
Jag svarar på alla brev jag får när det gäller frågor om resorna.
Alla som klagar: Anmälnings dagen vet jag inget om, men däremot vet jag vilken pina det är att ansvara över ca 3000 kr per buss och resa varje match, och måsta hålla koll på pengarna, jag tycker alla ska betala i förskott, det underlättar för oss bussvärdar.
Sluta klaga på Madde, hon gör ett bra jobb. Uppdateringen på rese sidan hade inte funkat om enbart willysson hade tagit hand eom det, det går inte utan egen dator.
Nu tar vi och anmäler oss till Resan och dyker upp med ett glatt humör! =)
Madde: Det har varit tre dagar hela säsongen. Men ändå har sista anmälningsdagen varit torsdag. Konstigt, tycker jag. Visserligen är regler till för att följas........men Willysson verkar ju ha klarat detta galant.
Knylan: Jag är bara less på att upprepa allt som står på reseinfo! Jag har själv blivit lite dåligt informerad, men det ska förändras på torsdag före matchen. Vi skulle egentligen inte ens bli så här inblandade förrän vid en ev. kvalserie. Det är iaf så jag uppfattade det.
Skarin; Precis, "varit". Nu är det nya takter inom resedelen. Det kommer säkert drälla in anmälningar på torsdag... men Svenska Hockeyligan har bestämt det med 3 dagar! Det är inget som vi kan påverka.
Jag hoppas att så många som möjligt anmäler sig i god tid!
Precis. Och nu när Madde blivit involverad i reseverksamheten vill vi ju inte att det ska bli sämre än vad det varit tidigare. Då tänker jag givetvis på att det varit helt ok att anmäla sig på torsdag. Hon får kolla lite på den här biten tycker jag.........
Håller med. Tycker det låter lite konstigt om man måste ha anmält sig på onsdag för det har ju precis som det sägs varit möjligt att anmäla sig på torsdags matcherna.
Jag håller med Octagon. Det är väldigt synd att det inte går att anmäla sig på torsdag. För just under själva matchen brukar det vara väldigt många som anmäler sig. Och skulle det vara så att Timrå vinner kommer det välla in anmälningar! Det vore ju hemskt tråkigt om vi bara fyller en buss tills på onsdag.....när vi i själva verket skulle kunna få ihop exempelvis tre bussar.
Och vad jag kommer i håg har det ALLTID gått att anmäla sig på just en torsdag, dvs om Timrå har bortamatch på lördag. På något sätt går det säkert att fixa.
sovjet>>> ja vet att ni har sveriges bästa hockeyspelare i sverige nu...o att han utgör 50% av timrå.....ja vet oxå att ni skulle inte en ha de 32 poängen utan honom....ja vet oxå att han kommer att lämna er efter denna säsong o ja vet en sak till.....ni klarar er inte utan honom....ni byter plats me leksand..o kommer att spela i allsvenskan nästa år......så nu ska ja nog gå o lägga mig som du bad om =)
el maco>>> vem har sagt att ja var i TIK:s omklädningsrum??? ja sa "när zäta var på väg till omklädningsrummet" så pekade han finger åt LHC klacken....o Hallin gjorde samma sak...o när en LHC supporter gick fram till Timrå bussen för att fråga hallin varför han gjorde så..så vågade han inte komma ur bussen utan ropade på polisen......är det o bete sig som ett proffs?? NEJ!!
Orion, man skall inte behandla dom som småpojkar, även om de är det. De vill vara jämlika men klarar uppenbarligen inte av detta. Därför kan man låta dom sjunga sig hesa sen när de är trötta då ger man järnet o visar var skåpet skall stå! Skriver en massa skit o skiter fullkomligt i status o dylikt
Pippo: Gå och lägg dig...Nå sämre j-la förlorare har jag aldrig varit med om..Var in och läste lite om matchen på en av era inofficiella hemsidor och det måste ha varit det sämsta jag har läst på åratal...Forza Timrå Vägra Kval.....LHC & AIK ska vi bara ha bakom oss efter 50 omg.....
Svårläst, tack och lov. Är det mitt TIK nån skriver om så måste jag genast byta klubb. Såna busar vill jag inte hålla på... Ärligt talat, vilken jävla smörja, lite Sovjetunionen, "Linköping kom god tvåa, Timrå näst sist i matche
pippo:vad gör du här inee på sveriges bästa hockey snack egentiligen..du snackar ju bara en massa skit och är väl egentligen bara avundsjuk på oss tikare för att vi har en sån underbar lirare i timrå som herr Z..så gå och lägg dig...
tråkit att inte linköpings fansen vågar PIPA här inne hos oss med sina ordinarie nickname..men det är kanske så när man inte har någon hockey kultur?? vad vet jag..Obs linköpingfans..detta är menat provaktivt..
Jimmy>>> han visade det inte när han va på isen utan när han var på väg till omklädningsrummet....men visst ja aceptera att ni vann mot oss på straffar....oj va duktiga ni va då.....vi har ändå slagit er me 6-1 o 4-2 o sen ligger vi 9 poäng före er så ja e inte ett dugg orolig över den ynkliga straff förlusten
Knylan: Alla hänvisas till Wärdshusmacken!!! Anmälan och förskottsbetalning på 130 kronor lämnar Ni där, sista anmälningsdag är onsdag! Alltså får du åka dit..
Resesidan uppdateras ständigt numera. Skälet till att det inte gjorts förut är att Willysson inte har tillgång till dator och Internet!
Skälen till att vi gör så här inför resorna finns att läsa på länken. Resebarometern stiger och snart börjar det bli riktigt varmt där...
Alltså kan man ringa till Wärdshusmacken och anmäla sig så eller är man tvingad att åka dit? Låter ju lite egendomligt om det andra alternativet är det som gäller.
Lite pinsamt igentligen att Telia tar in recensioner skrivna av uppenbara fan till hemmalagen. Tänker då exempelvis på Linköpingmatchen. Domarn dömde minsann åt Timrås favör hela matchen (utom en gång då Z åkte på nåt skumt) och Timrå gav "ryggsäcks hockeyn" ett nytt ansikte.. Jojo. Och det var förstås det "sämre laget" (läs Timrå) som gynnades av det fula spelet.
Till å börja med har ju inte TIK de spelartyper (förutom 1-2st kanske) som gynnas av fult spel. Sedan att i en recension som läggs ut för att läsas nationellt (en annan sak om det vart i lokal blaskan) påstå att en domare uppenbarligen gynnar ett lag och favorisera Z är ju ett skapligt lågvatten märke. En domare som gynnade Z skulle ju tvingas blås en jäkla massa utvisningar om man säger så.. och TIK hade fler utvisnings minuter än LHC.
Förskottsbetalning, krav på medlemsskap och anmälan 3 dagar innan är det som gäller.
Förskottsbetalning för att inte bussvärden skall behöva ansvara för så mycket pengar.
Medlemsskap för att supporterklubben jobbar för sina medlemmar, något att tänka på om det blir kvalserie, samma regler även då. Samt att supporterpolisen tycker att det är en bra ide.
3 dagar innan för det har hockeyligan bestämt.
Snart är det torsdag, och vad är det för dag?? Disco & 3poängsdag.!!
Octagon: Vad jag vet så är det 3 dagar före matchen som är sista anmälningsdag! Vi vill helst ha förskottsbetalning denna gång, om det är ett problem så kan vi säkert lösa det. Jag hänvisar alla till Wärdshusmacken!
Kom ihåg att jag är väldigt ny inom detta område så ha gärna överseende med mig. =)
Jag ska med... Försökte anmäla mig till Madde men hon hänvisade till Wärdshusmacken. Tror det vore en höjdare om de reseansvariga kan förhandla sig till en senare sista anmälningsdag... Detta eftersom TIK slår SSK på torsdag. Anmälningarna lär drösa in.
Något måste ha hänt mig eftersom jag verkligen tror att vi kan fylla en riktig buss på lördag till Gävle! Förvånad blev jag vid samtalet jag ringde nyss, endast 6 anmälda... Tänkte ni alla anmäla er de närmaste 2 dagarna?
Detta kan bli en av de sista resorna i Elitserien på ett tag, ska ni verkligen missa den???!
250kg kärlek: Om det är 2 backar som ev. kommer vet man ju vilka 2 som får kliva åt sidan, om det är en back så vet man ju också vem som kommer att kliva åt sidan. :)
We´re back in buisness!!!! SSK, Bif o Lule får se ner (inte opp) :)
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer
Har det varit fler inloggade på en och samma gång? Nej sa Bill..... Tvärnej sa Bull. Eller hur Frasse?