1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601931 inlägg · 6212 ämnen
« · 42453 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Supporter match!!!
Touse: Ledsen vi är oslagbara SUNDSVALL FANS RULES.............

Sv: Härlig hockeyhelg
peter: Hörde att det varit någon fler med TIK-tröja och åkt på Odensvirinken... Så det var du det? Jag var i alla fall där och tacklade brynästigern i går.

Du får väl försöka ta en TIK-08 plats i supporterlaget. Vi saknar väl någon GBG:are också... Det ryktas om att GUD kan ta upp kampen med HH om vem som har flest nysreflexer...

Jag har precis slagit vad om 500 spänn på att Timrå IK slår Brynäs med en trepoängare borta i Gavlerinken.

Det är Saidavarning i tredjegraden på att TIK tar sin första seger i Gavlerinken nu. För det är väl så att TIK aldrig vunnit där förut?

hehe, ja d skulle va kul o se en till sån där match....man fick juh sig ett gott skratt =) Men då måste ni se till o vinna den här gången! hehe....

Okej men du ska veta att jag BARA MÅSTE vara med.... =) heheh

*mini Zäta*

För det inte ska bli massa missförstånd nu så, säger jag som så inget datum är sagt än men vi jobbar på en retur i Ladan,,,,

okej men ska man komma med förslag..?????

Sv: Nemirovsky
MEN FYYYYYYY!! Har inte "Z":as mamma sagt åt han hatt man ska inte spita i kläderna så,,,,,,,urch så arg jag blir

Sv: Härlig hockeyhelg
Javisst!Härligt med en seger i Stångebro.Mot SSK på tors är känslan bara en längtan till att det brakar igång,och visst tror vi på ännu en seger!Gavlerinken lockar mig en del i och med bror min är Bifare!!Härligt jobb med naturisen på rinken hade han gjort i allafall.Var där och nötte lädret på nyårsafton -17 grader!!
Timrå IK på väg uppåt!!

sovjet: Han pekar inte finger. Zäta drar i Timråtröjan.

sovjet: Det är den här länken

Jimmy:kan du vara snäll att lägga ut länken till den där teliasidan till mig när zäta pekar fingret

Nemirovsky
Någon som ahr hört något nytt om Nemirovsky ?

zäta:När ni vill...........

Supporter match!!!
jag längtar tills vi får retur av supporter matchen =P
är det nån bästämd till än????????

Härlig hockeyhelg
Klart man drog till Linköping! Stökhockey. Men jävlar vad dom kämpade våra
rödvita iskrigare. Visst finns där en ny glöd...

5 pinnar på två matcher. Resan hem gick som en dans. Party, party!
I digerdödstider får man fira alla strimmor av ljus.

Sedan blev det också många timmars slitande av is på Odensvis härdande
uterink.
Fam Smokey tillbringade nog en 7-8 timmar av söndagen där.

Nu åker vi hem sade de nerkylda kiddsen.
- Bara en liten stund till svarade farsan, och drog iväg ytterligare en dragare i
nättaket.

Supportermatchprylarna måste slitas. Bäva för returen Moverare!

Ed Ward var tydligen dum mot dom stackars söndagsskolebarnen i
Stångebroklacken...
Är rätt säker på att STASI har något krisprogram för att rädda dom förvirrade
själarna.
Har hela tiden förstått att Linköpingsfansen själva inte förstår vad dom skriker. Det
hela bygger väl på indoktrinering där dom små liven redan i unga år får lära sig
skrika på viljelöst på kommando.

Ingen kan väl vara "på riktigt" intresserad av hockey i kulturfattiga Linköping?

Sv: Påstående
El maco:
Tror Ed ward är missuppfattad av många, tror han är en sådan kramis kille som söker kontackt,,,,,,,,

Stämmer, jag har missat tre av sex Timråmatcher i Stångebro genom åren. Lite svagt. Kompenserar möjligen något med att ha sett Linköping två gånger uppe i Timrå också.

Ward är en liten gullunge. Förstår inte att en så fridsam person kan väcka sådana känslor.

El Mexico: Jag blir liiite besviken eller rättare sagt konfunderad när du antyder att du inte besökt Stångebro mer än tre ( 3 ) gånger. Är det så?

Vidare: Stämningen lär inte bli nämnvärt bättre efter fjärde gången på besök...

Ed Ward är kolugn i sina åtaganden.... Det är bara Lhc som tycker annat! ( Om karln vill bråka lär han välja sin jämnlike- vad tror du?)
Jag är övertygad att han inte ger sig på småglin....

Domarn gjorde återigen en usel insats. Daggen sover, domarkåren sover........
Det är dags att väcka den björn som........

OCH: Nej jag var inte där.

Timrå vann- det är huvudsaken.

TD: Lite Linköpingsinfo.

* Stämningen i Stångebro var den sämsta på mina tre besök där. Lojt på läktaren hela matchen och helt tyst efter Timrås kvittering. Tidigare har det varit betydligt mer drag.

* Ed Ward gjorde inte mycket i Stångebro.

* Domaren var snäll, jättesnäll, eftersom han inte delade ut några Timråutvisningar i andra halvan av matchen men dum, jättedum eftersom han inte visade ut några hemmaspelare heller. Han slutade dömma helt enkelt.

Hörde det var bra stämning i Stångebrohallen, klart Zäta ska få visa lite känslor och höja armarna mot White Lions det skulle jag också gjort sen hörde jag Ed Ward körde på som 17, och att Domarn var lite snäll åt TIKarna. Kapanen mask gick sönder på träningen hårt skott så var det med det. Ser fram emot kommande matcher inte minst LHC hemma.

Sv: Kapanens hjälm
Kapanen använder DeRouvilles Daveart mask som DeRoo beställde men aldrig använde. Kolla länktipset får ni se.

Det komiska är att Adam Sandler är på masken eftersom deRoo är väldigt lik han och nu har Kapanen masken. Då faller ju poäng bort...

Hannatjejen: Ja det har han...

swen: Hehe, ja säg det... då kan han känna sig stolt iaf... menar om självaste Foppa tar efter... Gillar ABs ingress idag: Ett tips till Kanada, Tjeckien och övriga nationer i Salt Lake City: ha koll på Henrik Zetterberg! Mot Linköping bjöd han på sin "omvända Foppa-fint" igen. - Får jag läge gör jag den gärna i OS också, flinar han.

Hannatjejen: Tänk så här - nu när Kapanen bytt mask, så börjar Timrå vinna. Det var säkert något lurt med den gamla...

ååå va f*rbannad jag blir ,, ja liksom glömde mitt gammmla lösen ord åååå ..

JImy: är det säckert att han har byt mask ??

Jimmy: Jag har inte det där programmet inlagt, som behövs. Men viktigast är att han har en ny hjälm, kan vänta tills på torsdag med att få se den på bild.

Zäta får träna in lite varianter på finten. Undrar vad de ska säga, ifall Foppa spegelvänder sin variant, slår han en Zätakopia då? ;-)

swen: följ denna länk o försök se själv... orkar inte beskriva den... synd att han bytte ut den kermitfärgade... Om inte annat så får du ge se målen från matchen...

Veckans dumstrut måste gå Mikael Sandberg som går på en fint som hela Hockeysverige kan utan till...

Kapanens hjälm
Det skrevs tidigare att Kapanen bytt hjälm. Stämmer det? Hur ser då den nya hjälmen ut?

Sv: Com Hem
Marcus: Jag abdikerar. Men jag har trots allt inte fått så många "medlidanden" från supporterhåll som ikväll...

Nästa gång messar vi eller ev chattar....

Friskan: Skapa nya trådar du tillsvidare. När sedan sökningsfunktionen är tillbakalagd så kan du använda den för att söka på inlägg och besvara dessa.

Pippo:
Vilket finger vad det då...? Senast hemma mot AIK pekade han mot publiken när han gjorde mål... du tror inte du kan ha missuppfattat det hela...

Såg oxå bilderna från gårdagen på Teliasidan... han tog tag i TIKtröjan sin o visade den mot publiken efter målet såg jag...

250kg: Det är verkligen meningslöst att skriva sina förslag i denna gästbok eftersom det är stor risk att jag inte läser det. Det finns andra och mer direkta kanaler för att nå mig. På så sätt slipper ävan andra i gästboken en totalt irrelevant debatt som dessutom inte handlar om Timrå IK. Brevlådan är en alldeles utmärkt sådan kanal och den kollar jag ganska ofta.

Pippo: Det här har vi diskuterat sedan gryningen. Läs "Tycker.." Att du inte vaknat och följt gårdagens match förrän nu är beklagligt. Först var det Ed ward sedan ngn annan som pekat finger.... Vi tycker vi det är beklagligt. Mer beklagligt är att ni Lhc- supportrar inte tycks uppstå förrän sen kväll eller natt.... Skit i samma. Ni är lika dåliga förlorare som förr i världen.

Om Zäta skulle peka finger åt er skulle jag hellre skämmas. Sveriges bästa spelare visar vad han tycker om Lhc- supportrar..... Och du anser att en sån som Zäta är patetisk???

Frågan är vad ni gjort? Vad försökte ni med?? Inbilla inte mig att Sveriges bästa spelare- mogen för NHL skulle bry sig om ett par stackars Lhc- supportrar som står och sträcker fingret i vädret??? Zäta är bra mkt bättre än så! Tro mig!

Erkänn en förlust i stället och lev vidare.

Pippo: Det är kanske hans nya målgest? ;-)

Ja du 250kg kärlek... J.T han gjorde hattrick i natt han för sitt boston så han kan TIK glömma... Joe Thornton... 22 årig talangfull center som var på gränsen till en plats i Kanadas OS-lag... Vore en jättevärvning men det känns som ett långskott...

Timrå har vaknat...men frågan är om det e försent.....det får vi se efter 50:e omgången.........
ni gjorde en bra match mot ett ovanligt blekt LHC....men den snygga straffen av "zäta" betyder inte att han kan peka finger åt LHC klacken efter matchen......patetiskt är ordet

250kg:
Liten fråga bara, de "Övergångsstoppen" är det typ Klimakterie besvär hos hockey spelare,,,,liksom blir inte förvånad om det är så, då det stod i Dagblade igår att Casselstål inte spelade för han väntade barn????,,,,,

Funderar alvarligt på att ta bilen ner till Gävle, men jag vet inte om jag får fullt i den. Om det blir så dyker jag upp med 2 st namnskyltar!

Detta berör minsann. Tur att man har munkavle på. Ville mest höra vilka spelare som eventuellt kunde tillföra laget något. Och vilka som får kliva åt sidan. Nåväl: Det man vet det vet man. Och ett förtroende är ett förtroende..
Undrar fortfarande över denna J.T?! Vem fan är det?

1/4-tonnarn, vad som behövs är i första hand en spelback. Sedan Macus K blev skadad har det hela tiden saknats den där backen som kan slå de öppnande passningarna. Som det det är nu är det bara Cassel o Jindrich som fyller de funktionerna. Det vet säkert Molla o Nubben. Men att hitta såna är betydligt svårare!

nu har jag kollat upp detta....toronto spelar sin sista match innan slutspel den 13april...så det bör stämma att deadline är den 13 mars!

ernie:Deadline för övergångar inom svensk hockey är 31 Januari =)

dålig stil........i nhl är det ca 13mars!!

Tindra: Deadline för övergångar inom svensk hockey är 31 Januari =)

250kg kärlek- jag tror snarare dom håller ögonen på backar....skulle inte sitta fel om dom skule hitta nån back med lintners kvaliteèr!! han är grym som f*n!

250 kg: När är övergångsstoppet??

Draget: Är det ditt slugiltiga svar?

Felipe: Det har ryktats om finnar, ngn Franzén etc. Men vad tror du?? Jag vet rätt mycket sörru.... J.T har jag ingen aning vem det är.

Sv: Operation Patrik Ulin
Som sagt var redan så är dom elaka tungorna ute och fördömer Ulin ifråga och hans kapacitet!

Jag törs LOVA på stående fot att han lätt petar Mikael Simons och Henrik Eriksson =)

Nog borde han prövas ALLTID! Skicka hem Simons och ta tillbaka Ulin - NU!

250kg kärlek...Vladimir Smirnov och Björn Dahli kanske!

det beror vad dom inhandlar....hoppas på backar iaf!

"övergångsstopp" ska det vara.

« · 42453 · »