1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598920 inlägg · 6213 ämnen
« · 7640 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Finland - Sverige
han spelar med jönsson och Håkansson säger dom

har inte sett honom .. spelade tidigare med ottosson och falk

Vilka lirar Z med nu då...

z spelar inte med i sin ordinare femma .. jönsson har tagit hans plats

1-2 ! precis när jag skriver M. Weinhandl

1-1 tom Koivistu I power play .. an skymd hadelöv kan inget göra

Tjeckien-Ryssland står 2-2 efter två spelande perioder...

Fortfarande 1-0 efter två perioden

eftersom jag har en comhem box så kan jag se matchen live via PPV .. och jag håller med :)

Eftersom jag bor i Kiruna,kan jag se matchen live på finsk TV.
Ganskadåligt tempo och lite nybörjaraktigt,men nu i andra sätter Sverige upp ett bättre tempo och har haft två chanser de första minuterna.Z:a grävde fram pucken och var 1:e passare till målet.
Pasi spelar stabilt!

Finland - Sverige
efter första perioden 0-1 ottosson (Håkansson, Zetterberg)

Sv: Spelschema
Patrick:

Jag har alltid avgudat dej, men inte vetat varför, men nu fick jag svaret,,,Du är helt enkelt så himmla smart, och tänker dej för när du skriver,,,,

Sv: Info från Supporterklubben.
Mycket bra initivativ TIK Supporterklubb!
Gör lite reklam för detta, t ex som rubrik på förstasidan.

Sv: Intervju med Peo
Patrick: Från Härnösand har vi ca 3mil till Timrå och ca 10 till Ö-vik.
Och H-sand ligger som bekant i Ångermanland.
Under TIK`s förra storhetstid var hälften av alla Härnösands bor Tikare och hälften Modoiter och vid tiks avancering till eliten blev ju inte intresset svalare direkt.
Så våran halva av H-sand kräver att TÅ "som också ligger i H-SAND" skriver lika mycket om TIK såsom MoDo!
Jag skulle tro att en fjärde/femtedel av publiken i isstadion är härnösandsbor.
Förövrigt finns tidningen ÖA i Ö-vik!!.
Har det klarnat lite?

Patrick: Nä du lille Patrick Jonsson hon förstår ingenting.

så han tänker köra med ett bland lag i derbyt och testa lite juniorer .. men mot ssk .. kör han "riktiga" laget.. hualigen hur ska detta sluta då

Ingen fara Friskan, det är lätt att missförstå varann genom att skriva vad man annars säger till varann. Nu vart man en riktig djuping också!

Minst halva Härnösands hockeyintresserade håller på Timrå, så det är nog inte bara en "stackare" som är intresserade av att läsa om Timrå. Sedan finns det en massa "MoDobönder" runt Sollefteå och Kramfors m.m som är förbannade att det skrivs om Timrå, men det är bara för att dom känner flåset i nacket från TIK. Nu kan dom inte längre prenumerera på alla talanger efter norrllandskusten längre.

I Ö-vik läser de ÖA. Tidningen Ångermanland riktar sig till bl.a Härnösand, Kramfors och Sollefteå samt lite Ö-vik. I Härnösand och uppåt Ådalen finns det Timråiter. I Härnösand en hel del, minst sagt. Jag har för mig att flera på gb har rötter i Härnösand.
Plus ett par spelare i A-laget, sportchefen mfl.
Timrå IK är regionens lag -INTE bara medelpads eller Timrå kommuns! Denna gränsdiskussion är helt patetisk. Byatänkande!
Tudningen Ångermanland täcker in både Timrå IK och MoDo.

Negotipsen torde vara gångbara med tanke på att laget ligger i tung träning, vill undvika skador och prövar några juniorer.
Tre SCA-cuptitlar i rad hittills, tror det blir tyngre i år.

Patrick o Mike: Jag glömde :) förlåt mej.

Patrik: Har det slagit dig att Härnösand ligger i Ångermanland och att det där kanske bor någon stackare som håller på Timrå?

För er som inte vet vad Tidningen Ångermanland har för hemsida så har jag bifogat en länk direkt till artikeln.

I övrigt så kan man ju ifrågasätta varför Tidningen Ångermanland skriver lika mycket om Timrå som MoDo när det bara är en utav klubbarna som ligger i Ångermanland. Jag har ganska svårt att se att Ö-viksborna är särskilt intresserad av Timrå egentligen.

Typiskt att man ska vara 60 sekunder efter...

Jag tror inte att fru Frisk riktigt förstått hur det hela hänger ihop... Gå in på Nolbys hemsida, klicka på Hockeysnack, välj Timrå IK som gästbok. Då förstår du nog hur grabben tänker.

Om du går in och kikar på vår hemsida så har vi en länk till hockeysnack i den vänstra menyn, här är det hightech. prova så får du se!

Sv: Grattis HH
Hempen: Kolla in mike66....där kan man snacka om poppis, 2000 besök är ju bara blaha blaha.

Intervju med Peo
Gå in på Tidningen Ångermanlands sportsida så kan ni läsa en intervju med Peo inför SCA-cupen

mike66: Aha en ny funktion.....man svarar i Nolbys bok och svaret ploppar upp i Timrås bok.

Det beror ju på vilken sida man har! Själv så har jag Nolbys sida ni sitter väl på Timrås, eller hur?

mike66: Varför byta sida??? Spelschemat finns till vänster under Matcher.

Gå in på vår hemsida, scrolla ner en bit och under besöksräknaren ligger hela spelschemat för Elitserien.

bullseye

nää du det kan du glömma...heh.....Timrå IK - HV71 5-3...*lovar*

razor: Lite mer supa, fucka och minneslucka och du lär ha lite elak syfilis i fejjan innan du hinner säga sockerdricka.

Men bara ordet "munkjacka" låter aningen fel i ditt liv...

Kanske läge att höra med hittegodsavdelningen i Göteborg om dom inte har någon tårgasindräkt luvtröja till försäljning...

Det krabbade lite på swehockey men jag hittade ett annat!!
tack för hjälpen.

och...TIK-HV71 3-4 ska det va

kolla på www.swehockey.se och gå på länken serier så hittar du nog där det du vill ha......

bullseye då kanske du kan kolla på www.swehockey.se kanske det finns där har själv inte kollat...

nope..
Alla lag ska helst va med och spela=O)

HV71-TIK 4-3

Om du menar Timrås spel schema så kolla på länken matcher på timrås sida

Spelschema
Hej timråpeople!!
inte långt kvar nu..=)
Det blir nog en 7helvetes rolig och förhoppningsvis jämn premiär!
Är det någon som vet var man kan hitta spelschemat för i år??
//tack på förhand!

Tror på en jämn serie i år, är det fler som tror på detta scenario?

1. DIF
2. FBK
3. MIF
4. MODO
5. BIF
6. VF
7. LULEÅ
8. TIK
9. HV
10. SSK
11. AIK
12. LHC

Jag vill bara ha tröjan om den ser elak ut.
Supa, fucka minneslucka- Timrå IK *klapp klapp klapp*

425 Svenska Kronor då.
Leveranstiden är tiden det tar att plocka upp den ur väskan.

TIK Suppklubb: Som att köpa grisen i säcken då? men det är klart om den inte faller på "läppen" kan man ju köpa Sundsvalls Fans öl för 425:- istället.

TIK Supp klubb:
Ni kan få köpa en bil av mig. En spyfärgad Volvo 240, årsmodell -78. Vad sägs?
Dollars???
Duger det inte med Rubel...?

Info från Supporterklubben.
Flaggorna kommer om ca 1 mån (8 veckors lev tid).
Men på matchen i morgon så kommer vi att börja sälja den nya munkjackan.
Vi har inte fått fram någon bil men den kommer att pryda Willyssons , Uhlins & Söderströms atletiskt byggda kroppar.
Priset är 425:- så ta med er dollars!!

Men innan dess så kommer vi att träffas på Daltons i Stan kl. 14.00 för derbyvärmning.
Kl. 16.00 avgår det buss från gamla Dagbladshuset till kattlådan. Ceris Resor bjuder på bussen till Gärdehov & den åker tillbaks till stan ca. 20.00 .

Sv: Derbyt närmar sig
Under OS i Sydkorea 1988 började sändningarna 12 på natten, morgonpassen alltså. Kvällspasse drog igång kring 7 på morgonen. OS Hockeyn i Japan 1998 gick på förmiddagen här så kvällsmatcherna där borta kommer förmodligen att spelas mellan 6-10 på förmiddagarna.......
Älska Sundsvall©

tidsskillnaden är 8 timmar

Nån vettig jävel som kan svara på denna fråga: Vad är tidskillnaden mellan Sverige och Sydkorea och Japan? Vill veta om man får sitta uppe på nätterna kommande sommar och kika. Vore en höjdare.

Sv: Snabbast
TIK Supp klubb: Snart kommer det att finnas flaggor...........är det "snart" nu Jag hittar ingen bild i webbshop. (å andra sidan går inga bilder alls att få fram).

Sv: Supportermatchen
Haksirf: Fantomen är äldre. Sedan skrev jag faktiskt runt 1885...

« · 7640 · »