1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599229 inlägg · 6213 ämnen
« · 12836 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Varför??
Var går man till webradion?

Tindra: Funkar fint för mig. Kom in på chatten! Addressen finns längre ner.

Webradion är inte helt smärtfri. Man loggas ur emellanåt, och då får man vackert logga in igen, och hoppas på det bästa. Själv fick jag ett meddelande att jag loggats ut automatiskt av säkerhetsskäl efter 120 minuter, men var välkommen att logga in igen. Det gick så klart inte, utan jag var tvungen att starta om hela jävla datorn för att kunna logga in igen, men nu hörs det riktigt bra igen...

Men va tror dom egentligen? Att man ska ha smugglat med sig en plastkniv?

Sv: "Av med tröjan-killen&quo
Hempen: Visst är det så. Känslorna för TIK är större än känslorna för sporten ishockey. Men när det gäller fussball så vete fan. Sporten i sig har en stor plats i mitt hjärta, men det har oxå Giffarna. Och de som har lo Scudetto...

Varför??
Varför funkar inte webradion?

gud:

Håller med dig till 100%... nästan! Jag älskar ju våra IFK och GIF också... Men jag hoppas nog lika mycket som du att Bajen stannar kvar på nuvarande placering efter den 27/10...!

i fotboll så finns det bara ett lag
kan ge en ledtråd.. dom är serieledare...
men för mig så får gärna giffarna stanna kvar
men dom får inte sabba vårat första guld (hehe)
mvh gud

Granloboy:

Det har du alldeles rätt i... Jag borde ha skrivit HOCKEY-lag, för det var vad jag avsåg... Jag älskar Timrå IK mer än sporten ishockey, i fotboll är det nästan tvärtom vad gäller lag och sport...

Hemp: Eerh, det var väl inte många minuter sen du skrev dig varm för Bajen? ;-)

250 kg kärlek:

Det var inget vad, eller...? Visst tippade jag 5-16, men det innebär JUH inte att det är något önskeresultat... Nej fan, här är det bara TIK, TIK, TIK som gäller! Jag hatar alla andra lag...!

Hempen: Om ditt vad ska slå in ska du väl inte skrika jävlar?! (Var det inte 5-18 du sa?!
Mitt 5-1 verkar vara ett bra slutresultat.

Kom in på chatten istället! Gästboken ska inte bli till någon chatt tycker jag och rapportera varje utvisning utan det är bätre att göra i chatten.

TRYCK PÅ LÄNKTIPS

IceMaster: Då är det kanske nån plugin eller nått annat som du inte har.

tjalle: Tryck på länktips.

Jag råkade ut för samma sak i tisdags. Startade om webläsarn så fungerade det.?.

Kan någon ge mig chat-länken? Jag gillar förövrigt det här med online-radio...

Knylan:
Jag får inte in Chatten... jag kommer in på sidan men sedan står den sidan klar, också är det som om det är en bild som inte är uppladdad i mitten... men men

De som tycker Jonas Uhlin är pinsam tror nog jag är såna som tycker det är fjantigt att skrika också. Dom förväntar sig bara att det ska fixa sig själv.

Sv: Direktrapportering?
Halelulja! jag tycker att vi bedja... *sluter händerna* timrå går hela vägen

FORZA TIMRÅ!

O nu är matchen igång... f*n... har innebandy träning snart så en annan missar juh matchen=(=( men men...tacka vetja mobiltelefon.. får springa mellan varje byte o kolla resultatet =)=)

Och det är Björn Brånfelt som rapporterar!
En gammal klassiker från klacken under 80-talet...

Halleluja! Det kommer ljud ur min dator! Direkt från Timrå!

Nu krossar vi Djurgården idag, och på tisdag...

IceMaster och Granloboy!!
jag finns alltid här för en hjälpande hand..
halelulea....
mvh Gud

Eerh, jag får liksom ingenting på ST.nu, typ. Nån som vet bot?

Hej!
Kan inte ni Timrå fan fatta att Det är HV som är bäst! Lycka till i kväll!!

Jag tycker att vi gör ett bås eller en "Jonas läcktare" nere vid sargen riktad mot fansen... satt han kan va där o hålla igån klacken heela matchen... jag menar, han förkänar lite bekvämlighet=)

Jonas Uhlin borde stå nere vid sargen non-stop. Overkligt TRYCK när han drar igång klacken.

För gud, du har väl barnen kär, men ser du den som liten är(?) ... tack för länken

gud: Merci beaucop!

Ööh, är det inte just hockeyligan.se det?

Granloboy!!
kolla in st online på länkar!!
den är helt ok!!
mvh Gud

Gamla internethockey.nu i ny skepnad finns på länktipset.

Direktrapportering?
Hur är det nu det är nu igen?
Finns det nån annan direktrapportering än hockeyligan.se/Telias mediokra satsning.
Swehockey gör juh heller inte nån glad...

Känner att jag måste försvara Jonas Ulin. Han får ju igång klacken som ingen annan får. Och det där att han tar av sig tröjan är ju bara en kul grej, men håll med om att det höjer stämmningen.
Tycker man att han är pinsam behöver man inte titta.

Sv: Nr 18
Hehe... ja det är juh det jag säger... Karln är kult... men vi ska inte behöva lita på honom även fast hans tröja borde hänga i taket bredvid Nr5 =) fler borde kliva fram o ta insiativ... men bröderna Ulin måste helt klart hitta tillbax till ladan... (fast dom var juh där mot Hv71, det var då det blev mål där han drog av sej tröjjan o publiken kom ur balans 10 sekunder=)=)

dacce: Han var på matchen mot HV iaf...

ja helt rätt jimmy tycker jag också "av med tröjan killen!måste komma tebax han höjer stämmningen avsevärt mycket ju,och det har inte varit gokänt hittils tycker jag HEJA TIMRÅ!!

HH: Jag har rätt höga förväntningar på Peltomaa efter sin föregående säsong, det har du också- erkänn!
Jämföra med Gretzky? Nej, jag tror inte det. Men klart att man blir lite nervös när man får höra av en person som har rätt bra koll på Timrå av mkt förklarliga skäl, att Pelto lider av en skada som gör att han har ont när han spelar. Det räcker med skador nu.

Den enda Anders jag vet och känner i Mora är Anders Nilsson (tror jag han heter), som spelat med Timrå tidigare. Fortfarande lider han av en handskada som aldrig verkar läka. Synd på en bra hockeyspelare!

Tur man har radion ikväll när man ska jobba. Timrå eliminerar Dif 5-1.

Sv: Philippe DeRouville
Philippe spikar igen målet ikväll......

FORZA TIMRÅ!!!

250 kg big fucker,,,,

Jo kan stämma att han inte kommer upp i den kapaciteten man förväntar sig,,, Har mycket att göra vad man har för krav i grunden,,Ställer man Gretzky som gämförelse så blir det svårt att komma upp i form, men ställer man HH som gämförelse så f-n vad bra Peltomaa är,,,,

Inte bra för dej att vistas i knätoffs land, smyg håller du på Mora med, du måsste ha något välldan tunkt att bära på,,,, Eller har du sprungit och blivit polare med Anders och står och snackar med han hela dagarna,,,,så vill jag inte göra dej besviken men det är bara en staty, Zorn är sedan länge bortgången,,,

« · 12836 · »