1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600139 inlägg · 6212 ämnen
« · 16333 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Mot Linköping
Det är c:a 54 mil, så det stämmer nog ganska bra med c:a 7 tim.

Sv: Mot Linköping
Nån som vet hur lång restid det är med bil från Svall till Linköping? 6-7 timmar? Utan stopp alltså...

Sv: Högerskyttar?
Rightare: nr 13, nr 14, nr 18, nr 24 och nr 36

Sv: När är Jindrich född??
Jimmy:
Jindrich själv??? är andra hands upgifter han har, och det håller inte i en rättegång, ring hans mor,,,om när han föddes,,,,,

Jimmy + Skarin: Sorry de var ju hodson jag tänkte på för han var väl ändå högerskytt ???

F: Nope... Han är leftare...

Skarin: De Rouville är väl också högerskytt va ?

Trumma på !!

Sundsvallare: Den enda säkra källan angående detta är nog bara Jindrich själv...

Skarin: Tack! Med andra ord så är TIK ganska så fattiga på högerskyttar. Synd för då blir det mycket mer skott som går åt vänster än åt höger.

Så nu måste denna debatt vara över.

Jag som Sundsvall supporter kollade in ST sida och sökte på Jindrich och fann följade fakta om honom inför premiären mot HV71.

2001-09-18

Fakta:
Namn: Robert Jindrich.
Ålder: 25 (760621).
Familj: Flickvännen Michelle.
Bor: I Bosvedjan.
Klubbar: Skoda Plzen, Kentucky Thoroughblades, Timrå IK.
Landskamper: 6A och 25 B för Tjeckien.
Aktuell: Tjeckiskt backförvärv i Timrå IK som många förväntar sig mycket av.

Knylan: Nordgren, Lind, Peltomaa, Eriksson och Styf.

Högerskyttar?
Detta finns säker tatt hitta nånstans på sidan men orken sätter emot men jag undrar iaf om nån kan berätta vilka som är högerskyttar i år?

Mot Linköping
Är det några TIK:are som passerar Nyköping i morgon på väg till matchen i Linköping, och har plats för en person? I såna fall hör gärna av er.

[email protected]

eller SMS till 070-2176425

Sv: Linköping
Man måste väl inte hålla på ett lag bara för att man kan försöka vara lite trevlig mot deras supporters eller om deras supporters är lite vänliga mot en själv? ;)

Det är i längden rätt tråkigt att inte ha några motståndarfans på plats, även om de får ett jävla jobb att överrösta oss! :)

Sv: FLAGGTIFO PÅ LÖRDAG MOT SSK.
Troligtvis innanför samtliga entrekassor.
Från och med 1 timma innan match

Var kommer försäljningen att hålla till?

Är det något som inte saknats?
Gäller bara att hitta rätt tändvätska så brinner klacken snart igen...

Jag röstar på alternativ 1, alltså att han är född 760621. Har för mig att det är det som stämmer...

Friskan:
Ja har inte du fattat det än, han går verkligen in för att ersätta Schnabel,,,vänta tills i februari och slutspelet, då är han 2 meter lång och väger 120 kg, och inte en fett gnutta

sökte på honom på eurohockey.net, där stod det 761114

inte tusan vet jag, är det SÅ viktigt egentligen...?

TITAN o Jimmy: NU är det oliiidligt spännande, senaste tipset innebär då att han växt 3 cm och blivit 6kg tyngre sedan han kom till Timrå.

Sv: Skatt funnen!!
Tar tråden som ett bra tillfälle att fråga om någon vet om det fanns eller rent utav har en nål med tall-skölden men texten WÖF. I Timrå-boken kan man se detta klubbemblem som torde kommit i skarven mellan W/Ö och Timrå IK men togs det fram en sådan klubbnål? Har någon en över så finns en seriös spekulant...

Ok... Nu har vi 3 alternativ...
760621
761014
761114

Går ju alltid att slänga in bilderna på Nöjes sidan, eller varför inte fakta, sidan,,,,,,

Måste finnas gott om platts för bilder iaf,,,,,,,,,,

PerHApps: Tror det blir så. Bärra har redan tillräckligt med souvenirer!!

Octagon!
Behåll allt för dig själv. Men du kan ju fota av
prylarna för införande på hemsidan.

kanon !! äntligen kommer det flaggor .. det har saknats .. kan det väcka klacken tro ?

Friskan: Jag har redan supportergrejer som han vill ha! Affektionsvärde är dock svårt att omvärdera i pengar.

Nu har jag ett gäng flaggor och pvcrör i bilen
så på lördag så är det bara ta ta med sig 140:-
så kommer ni att kunna bli ägare av ett pvcrör
samt en flagga 140x90 cm.

Octagon: Kontakta Bärra Littmar om något "blir över"

Tänk vad underlättande det skulle vara med billder på alla spelare, då står ju när dom är födda,,,,,

Ska det vara så j-la svårt att få fram en digital kamera, och slänga in några bilder????? Jag vet en som höll på med det en gång, och prata snält och klubben ger han bilder så kanske lag sidan blir komplett,,,,

Länken funkar ej. Siten är Eurohockey.net, klicka på players och sök på namn!!

Skatt funnen!!
Igår företog min flickvän lite rensning hos sin farmor. Farmoderns, sedan några år avlidne, make var Arne Öberg (Arne Öbergs vandringspris, ni vet). I ett skåp hittade min flickvän en låda. I lådan fanns TIK-souvenirer sedan en handfull decennier tillbaka. Vimplar, nålar, klistermärken, supportermärken, flaggor och skivor i massor!! Således högtidsstund igår!!

Som lök på laxen, se denna länk. Jindrich lär vara född 14 november!!

Friskan: Gå in på online, Elitserien o kolla Team Roster...

Sv: SUPPORTERMATCH
Ha ha !! överlägset

Jimmy: Swehockeys databas är ju sämre än vår faktasida.....Jag sökte Robert Carlsson, Henrik Zetterberg och Christian Söderström Ingen fanns.........!!!???

Sovjet: OJ det var en l å n g mening.

När är Jindrich född??
Nån som vet när Jindrich är född... Det finns nämligen 2 olika uppgifter om detta... I TIKs matchprogram o i tidningen Hockey står det 760621... Men i NHL-Registret o på swehockey.se står det 761014... Jag fattar inte hur man kan få fel på detta, för någon av dessa måste ju ha fel... Har de bara gissat eller... Om nån vet så vad som är rätt så berätta det för mig, för håller på o bli tokig på detta...

tjena alla hockey älskare!!
hoppas att det inte bara är jag somm tycker att det är lite skönt att det är ett litet litet uppehåll nu tycker det är alldells för mycket med matcher i elitserien!!
misstolka mig inte nuu men visst blir det lite avslaget på visssa matcher ibland och tror att det är mycket pga att det är såå himla mycket med matcher...måste att gå att lösa fagerlund får väl ta i med hjärnarn det sista han gör innan han avgår det tyckerjag vi alla hockeyälskare är värda ELLER HUR nåt måste göras åt det väldigt väldigt långa spelschemat men det är viktigt att vi timrå supporters inte sviker allra helst inte i "LADAN" vi måste stödja grabbarna mer i ladan det har varit lite dåligt med det den här säsången ockej publiken har väl varit där men stämmningen då det fattas mycket tills det är lika bra som ifjol vi måste bli bättre där då kommer det nog att släppa på alla tveksamma punkter tror jag och jag tror att det inte bara är jag som har funderingar om detta..ÄLSKA TIMRÅ..mot som med gång...

Bobbe:
Man får tacka för uppgiften, mycket vänligt.
Ni verkar vara så vänlig att man nästan kan heja lite på LHC......
Näää, men nästan.

Timrå IK är dom bästa.

Vad snäll ni verkar vara där i stångebro,,,

Ingen fler än mig som undrar om vi får en rapport om smokey ska dit eller någon,,

Tänkte bara välkomna er till Stångebro på torsdag, ni tappra som letar er dit!

I Linköping funkar det så att det ALLTID finns minst 500 biljetter kvar i entrén före match, oavsett vilken match det är. Det innebär ju dåatt om man är i tid så kommer man in. Jag tror heller inte att det kommer bli fullsatt mot Timrå, men trångt lär det bli.

Om man kommer från t.ex. Timrå så kan man även slå en signal till kansliet och höra om det finns mer än 500 biljetter kvar, i så fall brukar de kunna lägga undan biljetter för de långväga gästerna, så att de slipper riskera att bli utan. Telefonnumret till kansliet är 013-10 10 55.

Lycka till och åter igen, välkomna till Stångebro!

Har någon kollat om det finns biljetter att köpa på plats ?.
Jag ska till Stockholm i dag, så då bör man såklart gå på matchen.

Sv: SUPPORTERMATCH
OBS! INFO OM SUPPORTERMATCHEN OBS!

Huvuddomare blir..............SÖREN HURING!

Han sa alldeles nyss: -Självklart, vem skulle annars göra det.

actionleif: Klart man ska till Linköping. Ska hälsa på ett par polare i samma veva.

Ingen fara gott folk, jag är här och håller koll på er titt som tätt. Sitter och klurar på något nytt spelsystem för hjältarna mest hela dagarna, lill-Kenta tycks ju ha sabbat en del som det sett ut hittills. Det här börjar ju likna katastrof, vi ligger bara tvåa!

Han gör skäl för sitt nick.. Sågs väl senast i gb efter TIK-DIF matchen. Synd egentligen, det behövs lite andra lags supportrar här också och han hade ju hängt med ett tag.

« · 16333 · »