1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598762 inlägg · 6213 ämnen
« · 2108683 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
{8839}: Mitt i prick. Där fick han, den jäkla VM-hataren som hejar på kroppskultur i undervattensrugby när H43 skulle vunnit mot Ale-Surte. Hoppas Surahammar tar på sig skydden nästa säsongen, då blir det åka av.

Costanza: Från är då ..måste Timrå ta av sig skridskoskydden eller får dom behålla dem på så det blir lite jämt under VM mest förutsägbara utgång ..
Tänkte om ni tränar på utan upphåll till nästa säsong , så tror jag att ni går upp för då har vi nog vunnit den där bucklan eller vad det är , så oss slipper ni ett rött gäng som ger er däng

Villervalla: Så är det nog.

Costanza: Är du en såndär pinsam Sundsvall Hockey-supporter som håller på Modo för att du "ska" hata Timrå som den äkta Sundsvall Hockey-supporter du är?

OlliJanne: öka på slutet ? huvudsaken han slår 79

Andersson: ja men hur satan hade Dahlėn tänkt slå hundra poäng om han ska lata sig på det här viset

{8839}: Det är inte brukligt att gratta Modo Clay, sluta ljug vännen....

{8839}: Blev MoDoit i mitten på 80-talet. Timrå brukar ju slå MoDo så jag måste väl gratulera i förväg då det är som VM-final för er varje gång. Har en känsla dock att vi kommer att mötas i den största och grisigaste grisfinal som spelats på svensk mark våren 2020.

{9037}: Ja för vi har ju Målten Madsen och Goalofsson

Costanza: Har du hållit på MoDo i hela dill liv
Om Timrå skulle slå MoDo nästa match skulle du då skriva här å gratta alla här för det brukar vara brukligt av oss här , nu skrev jag inte Att Timrå Kommer slå för det är lite oförskämt tycker jag .
Svar bör komma rättså fort eller nu på engång .

Costanza: Välkommen! Du verkar till och med ha flyttat mer än genomsnittlige modotränare

OlliJanne: vi är Ferrari och övriga lag är fiat.

Olli Nomadinen : Nu är jag här igen. Äntligen...Bodde i en sunkig etta på Skönsmon i Sundsvall 1998. Ni kan fråga vad ni vill. Svarar snabbare än Sture...

OlliJanne: JA , skicka AIK till div.1 istället

T T: ja å väsby går ju som tåget när de slipper möta oss

Olli Nomadinen : ändå rekord ;-)

Sv: Apropå nånting...
JonteD: jag är bara 1.91,🤏 jag skulle vända på han upp och ner och skaka om och säga, du ske va snäll med Liljevall 💪

Andersson: Tangering

Olli Hahl: Finns det inga bättre lag att möta när vi håller SHL klass ..

Andersson: taskigt om förlusten kommer mot modo ( 11:e) då har dom nått att skriva om i den boken nån månad eller så

Olli Nomadinen : rekordförsök på måndag

T T: Kaffe kaka, 13 raka.

Serieledning 🥱

Olli Hahl: Ja, kan bli bra det här när vi kommer ur svackan och blir formstarka.

Enda tråkiga med matchen är ju att Dahlen inte gör poäng ... får bli på måndag då .... Grattis JJ förresten :-)

Olli Hahl: Vi är vackrast vi är bäst vi vinner jävlar i mig mest nu!😇😇😇

vore skoj om vi slår rekordet 👍

Tikkare: Jag som är 1,99lång skulle stoppa tummen i ena örat o lillfingret i de andra och lyfta o sedan skaka om han lite grann!!😈😈

Vore ju fantastiskt skoj om det är nu vi har vår dipp under säsongen!

JonteD: ett halvt huvud kortare än Liljewall..va fan trodde sparven?😆

Olli Hahl: Wernblom är en kass spelare man ge honom en smäll .

Olli Hahl: måste erkänna att jag saknar Sebbe, men det har ju inte varit direkt utvecklande för hans karriär att byta klubb!

JonteD: haha när man talar om trollen. Vilket skämt till hockeyspelare han är, wernbloms pojken. Jag har sagt det förr, han kommer sluta i KB65 den grabben.

Olli Hahl: Wernblom vilken jävla fjant!!!!

{8671}: Lilla Werner ja... Vi ser ju honom briljera nu...

JonteD: Mål efter utvisning var det idag ja :)

Olofsson gör alltså 4-0... på 3 matcher är han ikapp Modo Sebbe i målskörden.

{8671}: Yeeeezzzz Da'n såt'n igen!!👍👍👍

0-4 👍

Olli Hahl: måste säga att Mora har blivit ett riktigt grislag med efterslängar och armbågar. Inte helt oväntat inträffade det ungefär samtidigt som ängeln Wernblom signade på för den klubben.

Undra om Sebbe Ohlsson och Johan Johnsson ångrar sina karriärval en smula?

JonteD: Timrå hockeyn just nu känns som en gäspning. Inte ens spännande längre. En klass för sig gentemot övriga lag i HA. 😝🤗

Bragd-Birger: Avd Lyxproblem kan man lugnt säga. Tycker att vi gör en högst medioker match... på gränsen till dålig... ändå så sitter man lugnt med vilopuls i soffan o pillar naveln o käkar praliner.

Villervalla: Aah, naturligtvis!

jokklas: Micke Lindgren, från Arvidsjaur.

Villervalla: Norrgård hade väl man. Minns inte hans skridskoåkning...

Bragd-Birger: Vilken härlig komentar!!! Den gjorde att man blir tårögd o varm i den röda Timrå själen!!👍👍👏👏

KulltorpsOlli: det fanns en till med likadan man och jäkligt rapp på skridskorna samtidigt som Jocke.

73Sjöbba: Närå inte härinne iaf men klyv du näbb i modoboken då kan de gå åt helvete!!!😇😇

Andersson: nä, han borde stänka in några retroaktiva puckar i 3e.

Som sagt, bara släppt till 8 skott på mål. Borde ju tyda på hyfsad kontroll i egen zon, men siffrorna ljuger lite. Spelet utan puck är prickfritt, men fan vad man spelar fast sig själva. Saknar den där Oskarshamns-lösningen man kört tidigare, med inspel till spelare framför egen kasse. Nu ser allt helt osynk ut.

Men, det kan vi - just nu - sortera in under avd Lyxproblem. Det är en förjävla ynnest att vara timråit nu. Det bara rullar på. Känns som att det var evigheter sen vi ens var nära att förlora en poäng. Hockeypulsen ligger konstant på 5-över-vanligt-soffhängstempo. Hockey som feel-good-mys.

Bragd-Birger: jag tänker mest på det finns inga mirakel av Peter LeMarc när de skrinnade in på isen lite senare i tiden

« · 2108683 · »