1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598775 inlägg · 6213 ämnen
« · 2110853 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Woody Jokinen: Huga så slarvigt och lojt.

Vad jag förstått så spelar vi högst mediokert o måste steppa upp rejält... stämmer det?

EXPLORERSMÅLAND: Mycket märkligt mål. Öka!!

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Flytta på re Domarjävel va i vägen!!!!!!

Andersson: Päpä!!👍

Olli Hahl: Hartmann fick assist så han kan sitta o mysa nu

Woooshh!

Olofssons tur att käka pizza.

JAAAAA...CKE !

Olli Hahl: Jag svarar mig själv... Nej utan den sänds på Cmore live 4.
Tack för svaret! Varsågod.

Och nu blev det mål oxå... kan jag få gå hem från Jobbet?! Jag lovar att inte sitta hånfullt nåt mer!

jaa
1-0 👍

Woody Jokinen: Yeeeezzzzzzzzz!!! Da'n såt'n!!!!!

JonteD: Jag trodde det blev saft och kaka femton raka? :-)

Ragnarsson utgår idag alltså , men ingen Lyth heller , nu kör vi

Jensen_12: Sänds den istället för SSK matchen på Sportkanalen ikväll?

Jensen_12: funkar hos mig

Bara jag som inte får igång matchen på cmore?

Andersson: Har köpt en ny o dyr IPA men den ville inte visa sig på bild men den heter Oscar blues can o bliss!🎉🎊🎆

Gavelo: Vi är väl snart enda lag som inte haft , tackålov

Gavelo: tack så mycket!

OlliJanne: idag, rekorddagen till ära, introduceras en ny tomte till familjen. Detta kommer säkerligen reta upp resten av familjen som råkar vara modoiter hela bunten.
Uppladdat:

500x0-134cd9c0-3c7c-47fc-999a-e932017e2d6c.jpeg

500x0-f2995a4d-8aab-4a44-b8e4-30b7cc3d868c.jpeg

Tom Topp: Härligt, lycka till.

Gavelo: spelar ikväll! Även på söndag, men inte mot dom lag som var tänkt! Vi har ett kreativt kansli!

Andersson: Spelar ni ikväll eller har coronan satt stopp?

Tom Topp: Nej jag tror det är lugnt för jag ser ingen hyllnings artikel i ST om hur bra målvakter vi har

Hört att Daggen är i arenan och ska heja på Almtuna ... han vägrar dock ha sittplats för det kan ju se stöddigt ut

Håkkybåkky: Bouchard o Filip Gustavsson lämnar SSK för NHL campen.
Vita Hästen signar Mark McNeill. Lite små axplock för idag.

På tal om absolut inget alls:

Stadigt av Tobias Lindberg att ta 13 tvåminutare på 15 matcher hittills. Man känner ju igen den tendens från föregående säsong..

stats.swehockey.se/Players/Statistics/MostPenPlayers/11449

Villervalla: Efter Wennerholms krönika kan det inte annat än gå åt helvete!

Slagskottet: jag drömde inatt att det blir torsk, det blev riktigt pinsamt, hoppas att drömmen inte blir sann.

Olli Nomadinen : För att kompensera kan vi väl skicka sdressen till den här snubben till Nubben.
Modano; kittlande size eller hur ;-)

Olli Hahl: Haha jag vet inte. Men det skulle inte förvåna mig.

Någon som vet när, var och hur man snabbast får reda på vem som ska döma en match?

Tittar framförallt på Småland, samtidigt som jag hoppas att Småland ännu inte tittat för mycket i flaskan. ;-)

Spock: Är det Lyth? 😳

KulltorpsOlli: Du tänkte nedsläpp mot Björklöven den 27:e va? Av respekt kan vi ju trots allt låta Sture tala klart den här gången..

EXPLORERSMÅLAND: Det kommer säkert bli en snöplig förlust ikväll. Bara för att Leksand inte ska bli av med sitt rekord. Det löser man med hjälp av Lyth.

Nisse på Mon or: Ngn fel än jag som skulle vilja se Daggen och Sture i en lång tårfylld monolog inför nedsläpp?

Håkkybåkky: Nja Modano har så mkt smink och prylar att han nog behöver en lite större handväska i Tant Hagos storlek

Olli Nomadinen : kan väl inte ha ett dugg att göra med att jag ringde en av de mediaansvariga?...

Vilken total besvikelse att man inte kammade hem 13 ton kross i onsdags. Men skam den som ger sig. Jag ska smiska in 5 mysiga stödisar i hopp om att vinna kvällens hemilga pris - En äkta Berglundhandväska (då blir du allt avis va Modano).

I övrigt hoppas jag på ett stabilt spel med bra inställning, minimerat kladd i egen zon och bra fart på rören. Då har vi en god chans att fortsätta streaken

Tikkare: Jag hör hur Modano frustar och hyperventilerar

😂

EXPLORERSMÅLAND: Det kan bara gå sp här för motståndarna ...just nu
Uppladdat:

500x0-nedladdning_12.jpeg

In Nubben we trust!😍
Ikväll blir vi historiska! 🥳🙏👏🏃‍♂️🏆🥇🏅
Uppladdat:

500x0-eb004ab1-617f-4098-9871-48aecf9f7488.jpeg

Olli Nomadinen : Här har Timrå en blivande monsterforward på gång. Han är just nu 135 cm och väger 31 kg.
Uppladdat:

500x0-screenshot20201211-053545chrome.jpg

Märkligt med highlightsen på hemsidan. Har inte kunnat se dem på hela dagen men nu plötsligt går det 🤔

Olli Hahl: Och Oskarshamns prognos rörande slutgiltig placering efter 52 omgångar ser allt mer ut att landa i botten. Där hänger det förmodligen mest på att lagen underifrån måste börja plocka poäng.

KulltorpsOlli: Kollar på Växjö Leksand o ser på intervjun med Hellqvist efter Leksands torsk.
Dryg, ful o nån jag aldrig skulle vilja ha i Timrå ever ever. Han har en attityd som gör mig nåt så otroligt irriterad.

Nisse på Mon or: Bästa julklappen är ju att Timrå finns kvar! :-)

Knylan: Att Dahlén stannar är så klart hur stort som helst. Men att även Lööke och nu Olofsson går ut och säger att de kommer tillbaka till Timrå IK för att utvecklas och sen beskriver hur bra de mår i vår förening är ovärdeligt för vår framtid. Unga lovande spelare är så klart medvetna om hur Timrå jobbar med utveckling och det känns väldigt tryggt inför framtiden. Nubben har verkligen landat i sin roll och samtidigt präglat hela föreningen med sin filosofi.

« · 2110853 · »