Haha sorry Clay.. Men skaplig leverans med expertism inne på Modoboken. "Ni har ett tempo som nog är bäst i HA". Du bör nog hålla dig till Musikexpertande med Puffe hädanefter. 😉
Sputnik: Modo har tappat det totalt... 7-2. Helrenovering? Börja med tränarna... nu. Sen kan man ta ledningen till sommaren. Nåt är ju ruttet i klubben... mer än vanligt.
Olli Hahl: faktiskt inte så road jag heller. Vi har absolut ingenting att tjäna på att Modo skulle åka ur allsvenskan. Nu är dom ju inte där på något sätt men det ser inte alls bra ut för dom. Hoppas dom repar sig, vi behöver rivaliteten och kaxiga modoiter på våra läktare framöver.
bar mofftak: Ja du... bra fråga. Det är så illa att jag inte ens tycker att det är roligt att slänga käft med nån modoit längre. Fortsätter det så här så blir det till att undvika nedflyttning i vår.
Nisse på Mon or: Jag lider faktiskt med Modo... 4-2 och fullständigt överkörda här i 2:a. Att se dom i egen zon är ju horribelt uselt. Framåt är det hyfsat okej.
TD: ikväll gäller det att ha ögon i nacken. Kvällens motståndare är ju inte direkt kända för medmänsklighet eller respekt. Dags för Svensson att visa att han kan stå upp för sina lagkamrater fysiskt.
Spock: kan fortfarande inte acceptera att vi bara gav upp SHL-platsen till dom. Vi hade förmodligen varit en bit på vägen att etablera oss om vi hållit oss kvar där, speciellt med förra säsongens ”gratisplats”.
Tom Topp: Ser fram emot en härlig kampmatch ikväll med mycket känslor och många mål! Gäller att åka mycket skridskor redan från start,spela disciplinerat (inga onödiga utvisningar) och vara starka i närkamperna framför båda målen. Finns en risk att det blir "grishockey" och då gäller att vi står upp för varandra!